2021-07-12, 20:41
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
spelar väl absolut ingen roll vilka som gör dem.
alprazolam är alprazolam.

Jo men nån påstod att de aldrig käkat fake och det har dom iom att det är hemmapressat. Det var min poäng
Citera
2021-07-14, 00:26
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
spelar väl absolut ingen roll vilka som gör dem.
alprazolam är alprazolam.

Verkligen inte. Spelar en jävla roll? Jag har testat alla möjliga Alprazolam och på senaste är det mest Frontin E313 1mg Rosa i blister från Ungerskt apotek som finns och dessa underdoserade blå som jag inte ens köper längre då de numera känns som max ~0.5mg i och som andra skriver har Galenika själva tydligen tom. slutat producera dessa.

Kan också köpa Stada 1mg Alprazolam (Blåa APZM 1 märkning med brytskåra) de fungerar även de mycket bra.

Dock ska man akta sig stavar tex då de till 90% är smuliga fejk-stavar.
Citera
2021-07-14, 19:21
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Verkligen inte. Spelar en jävla roll? Jag har testat alla möjliga Alprazolam och på senaste är det mest Frontin E313 1mg Rosa i blister från Ungerskt apotek som finns och dessa underdoserade blå som jag inte ens köper längre då de numera känns som max ~0.5mg i och som andra skriver har Galenika själva tydligen tom. slutat producera dessa.

Kan också köpa Stada 1mg Alprazolam (Blåa APZM 1 märkning med brytskåra) de fungerar även de mycket bra.

Amen to that. Det finns några Alprazolam-stavar från Spanien som heter Aristo som ska ligga på 2mg men smakar noll alpra, smular sönder till en redig gegga på några sekunder i munnen och säljs på en viss marknad. I början hade dessa dåligt betyg på typ 3/5 men som av någon konstig anledning ligger de nu på typ 4.7/5.
Ibland undrar man hur betygsystemet på en viss marknad manipuleras
Citera
2021-07-16, 02:14
Medlem
Vart hittar ni att Galenika har slutat producera Ksalol?
Citera
2021-07-16, 15:01
Medlem
Vad säger ni om Ksalol Aprazolam Galenika (Beograd), blå på 1mg i blister. Är det kvalite eller fake?

Slängde nyss i mig 5mg så lär väl kanske märka... Har byggt upp viss tolerans sedan tidigare, även om det var några månader sedan sist jag tog.
Senast redigerad av FrankAbagnale 2021-07-16 kl. 15:04.
Citera
2021-07-17, 14:20
Medlem
Tjenare!

Jag har käkat 1-2mg alprazolam varje dag i 1-2 veckor. Kommer jag behöva nedtrappning eller kan jag sluta CT? Vill helst undvika krampanfall.
Citera
2021-07-17, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Tjenare!

Jag har käkat 1-2mg alprazolam varje dag i 1-2 veckor. Kommer jag behöva nedtrappning eller kan jag sluta CT? Vill helst undvika krampanfall.
Från den dosen behövs ingen nedtrappning. Du kan sluta rakt av men du kommer säkert känna dig lite småhängig. Ingen risk för krampanfall.
Citera
2021-07-17, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Från den dosen behövs ingen nedtrappning. Du kan sluta rakt av men du kommer säkert känna dig lite småhängig. Ingen risk för krampanfall.
Skönt att höra. Tack!
Citera
2021-07-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Vad säger ni om Ksalol Aprazolam Galenika (Beograd), blå på 1mg i blister. Är det kvalite eller fake?

Slängde nyss i mig 5mg så lär väl kanske märka... Har byggt upp viss tolerans sedan tidigare, även om det var några månader sedan sist jag tog.

Märkte du något?
Citera
2021-07-18, 02:12
Medlem
Har tidigare käkat mycket alprazolam. Efter jag slutade har jag druckit mer och mer alkohol.

Tips på hur man tar sig ur det? Lär vara ganska vanligt efter att ha käkat alprazolam under längre tid.
Citera
2021-07-19, 00:25
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme

har provat Frontin, stada , svenska 1mg lila och 2mg stavar samt de blå serbiska.

alla är likadana!! det är placebo ni känner eller så fattar ni inte vad tolerans är.
Det är ingen skillnad! Det finns däremot stavar som står xanax på , dessa är inte svenska. De svenska är märkta U94 och 1mg upjohn
Citera
2021-07-19, 00:27
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allantom
Har tidigare käkat mycket alprazolam. Efter jag slutade har jag druckit mer och mer alkohol.

Tips på hur man tar sig ur det? Lär vara ganska vanligt efter att ha käkat alprazolam under längre tid.

Be få naltrexon utskrivit för suget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in