2021-07-08, 15:52
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
fick tag på 3st kartor xanax (dom lila) för 500 kr, helt okej pris å dom här lila är fan alltid bra kvalitet på!👍🙏 har tagit 5st å det börjar gunga på som fan! 👍👌😎 jag föredrar dom lila framför dom blå alla dagar i veckan! iallafall så är jag fett nöjd med dom, men jag borde inte behövt betala mer än 400 men va fan en hundring extra är ju inte hela världen!!

Du tycker 3 kartor xanor för 500 kr är "helt okej pris" när man kan få 100st för mellan 450-600 kr. Snacka om slöseri....Det var verkligen en rejäl blåsning.
Styck kostar en karta xanor 200 kr så köpa styckvis blir otroligt dyrt. Därför köp 100 direkt istället, de kommer ju ändå gå åt för eller senare. Kan du inte hantera mängden hemma be en kompis som ej tar benso hålla de åt dej
Citera
2021-07-08, 17:45
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Du tycker 3 kartor xanor för 500 kr är "helt okej pris" när man kan få 100st för mellan 450-600 kr. Snacka om slöseri....Det var verkligen en rejäl blåsning.
Styck kostar en karta xanor 200 kr så köpa styckvis blir otroligt dyrt. Därför köp 100 direkt istället, de kommer ju ändå gå åt för eller senare. Kan du inte hantera mängden hemma be en kompis som ej tar benso hålla de åt dej

De som kostar 500 spänn på Fs är ju helt värdelösa. Jag lägger hellre nån hundring till för att få något jag vet fungerar. Men nu har slutat med alprazolam då jag inte kan hantera dom jävlarna.
Käkar bara diazepam men kör samma princip, köper bara de med toppbetyg och alltid i blister då plast i sej suger i sej diazepam. Vet ej om det är samma sak med alprazolam. Läs under fysikaliska och kemiska egenskaper fliken

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Diazepam

Edit:
Försökte snabbt googla om alprazolam inte heller tål plast men hittar inget om det.
Men jag skulle satsa på blister där med. Då ligger de ju emot aluminium folie iaf.
Senast redigerad av Robbadobb 2021-07-08 kl. 17:49.
Citera
2021-07-08, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Edit:
Försökte snabbt googla om alprazolam inte heller tål plast men hittar inget om det.
Men jag skulle satsa på blister där med. Då ligger de ju emot aluminium folie iaf.
Jag är rätt så säker på att Alprazolam tål plastförvaring då Alprazolam Orion ifrån apoteket levereras i plastburk.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2021-07-08 kl. 18:51.
Citera
2021-07-08, 23:53
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Jag är rätt så säker på att Alprazolam tål plastförvaring då Alprazolam Orion ifrån apoteket levereras i plastburk.

Ja stesolid levereras ju också i en plastburk så jag tycker det låter skumt. Men det finns ju olika typer av plast. Kanske mjukplast (så som zippåsar) är mer mottagliga än hårdplast vilket burkar består av.
Jag bara repeterade vad jag läst typ. Har haft alprazolam tabletter i veckor i zippåsar utan att märka nån effektförlust.
Diazepam har jag nyss bara tagit sporadiskt förut så där kan jag inte uttala mej.
Citera
2021-07-09, 11:53
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:

jo jag vet att det går å få tag på billigare, men jag går på laro och lämnar urinprov 1 gång i veckan så därför tar jag bara 1 gång i veckan och köper dom på gatan där 1 karta kostar 200 ,därför tyckte jag att det var ok pris..
Citera
2021-07-10, 12:36
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
jo jag vet att det går å få tag på billigare, men jag går på laro och lämnar urinprov 1 gång i veckan så därför tar jag bara 1 gång i veckan och köper dom på gatan där 1 karta kostar 200 ,därför tyckte jag att det var ok pris..

Var har det med att du går på laro och göra? De lär väl inte ha gått ur på en vecka.
Speciellt inte efter 1 karta eller menar du 1 piller bara i veckan?
Citera
2021-07-10, 12:40
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
De som kostar 500 spänn på Fs är ju helt värdelösa. Jag lägger hellre nån hundring till för att få något jag vet fungerar. Men nu har slutat med alprazolam då jag inte kan hantera dom jävlarna.
Käkar bara diazepam men kör samma princip, köper bara de med toppbetyg och alltid i blister då plast i sej suger i sej diazepam. Vet ej om det är samma sak med alprazolam. Läs under fysikaliska och kemiska egenskaper fliken

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Diazepam

Edit:

Detta var helt nytt att de inte skulle tåla plast men föredrar givetvis mina i blister.
Inget fel på några jag köpt från FS. Inbilling isf eller så har du haft otur. Aldrig fått tag i fake benso i hela mitt liv.
Citera
2021-07-10, 12:44
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Kan bero på att depåtabletter tas upp i tarmarna och inte i magen. Det är därför det tar upp till 2timm innan Xanor depå börjar fungera medan det tar ca 20min med dom direktverkande. Det ultimata la hade varit 2mg direktverkande på morgonen och h sen 2x2mg Xanor depå. Då hade jag mått fint hela dagen, vet inte varför depåerna fungerar så mycket längre? Mvh

De är ju absolut inte vattenlösliga när det är depo.
Förstår du inte vad depo är och varför de verkar längre? Därför att de tas bara upp lite i taget under 12 timmar istället för ca 3-5 som en vanlig xanor håller i.

Testade själv att äta ett par st 3mg depot och tugga några men tyvärr blev det för svag effekt av de jag svalde så kände typ ej av dem. Såpass lite utsöndras att man ej blir hög när du sväljer depo, det är bara för att hålla borta ångest längre eftersom xanor är korttidsverkande.
Citera
2021-07-10, 13:05
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Var har det med att du går på laro och göra? De lär väl inte ha gått ur på en vecka.
Speciellt inte efter 1 karta eller menar du 1 piller bara i veckan?

jo jag är ren varenda gång jag lämnar prov... tar man bara en dag så går det ut på 3-4 dagar.. å skulle jag lämna positiva prover så får jag gå till mottagningen varje dag istället för 1 gång i veckan, så på så sätt har det med att jag går på laro att göra..
Citera
2021-07-10, 18:52
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Detta var helt nytt att de inte skulle tåla plast men föredrar givetvis mina i blister.
Inget fel på några jag köpt från FS. Inbilling isf eller så har du haft otur. Aldrig fått tag i fake benso i hela mitt liv.

Jag har fattat det som att galenika inte producerat ksalol på åratal så har du ätit såna så har du ätit fejk. Varesej de innehöll alprazolam eller inte så är de inte gjorda av galenika.
De jag åt innehöll alprazolam det kände jag på smaken men de var så kraftigt underdoserade bara.
Citera
2021-07-10, 21:13
Medlem
Citat:
Jag har fattat det som att galenika inte producerat ksalol på åratal så har du ätit såna så har du ätit fejk. Varesej de innehöll alprazolam eller inte så är de inte gjorda av galenika.
De jag åt innehöll alprazolam det kände jag på smaken men de var så kraftigt underdoserade bara.
Kommer ej ihåg på rak arm vilket år Galenika slutade tillverka Ksalol men det går ju lätt att googla och det har även nämnts här i tråden.

All Ksalol som har cirkulerat på den svarta marknaden sedan dess är fake, blister eller ej.

Jag har aldrig köpt benzo svart men det är ju ingen vild gissning direkt att vissa kopior innehåller mer eller mindre Alprazolam eller att kvalitén är ojämn beroende på vem som har tillverkat dem.
Citera
2021-07-12, 00:59
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:

spelar väl absolut ingen roll vilka som gör dem.
alprazolam är alprazolam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in