2021-07-11, 23:23
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangan78a
Ja det är en jungel 😂 Men tror nog inte man blir besviken oavsett vart man landar känns det som.
Du råkar inte gjort nån recension på nämda ställen?
Det är nog rätt gamla inlägg i så fall.
Nu har det ju dessutom varit dött i mer än ett år, så vi vet ju inte vilka som dyker upp nu.
Citera
2021-07-12, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Det är nog rätt gamla inlägg i så fall.
Nu har det ju dessutom varit dött i mer än ett år, så vi vet ju inte vilka som dyker upp nu.

Nä det e ju det man vet ju inte alls hur det kommer se ut nu, väntar på recensioner på folk som vart iväg på ställena nu när det öppnat upp lite igen. Kommer nog snart får vi hoppas 😃
Citera
2021-07-12, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Ok, vad bra tack. Låter som att 10 000 räcker för två dagar då eller en pangdag.

Räknar inte med transport till och från Tyskland och hotell i beräkningen, det ser jag som extra.

10k räcker långt. Men bränn inte pengar i onödan genom att dricksa tjejerna. Dricksar du dem första gången förväntar de att du gör det även nästa gång och gör du inte det då blir de besvikna. Dessutom, dricksar du några gånger har du helt plötsligt gett bort pengar som hade räckt till en hel session.
Citera
2021-07-12, 10:21
Medlem
Citat:
Låter som ett grymt upplägg ju 😊 Jo fan en öl i baren kan alltid va trevligt. Nu är det ju mitt första besök på fkk så e väl lite kluven vart man ska åka också, Artemis känns ju väldigt smidigt dock hänger det ju lite på flyg och priser med känner jag.
Planen för mig är en natt bara vid första besök.

I Frankfurt har du bl.a. Oase, Sharks, Palace och Mainhattan att välja på.
Kolla deras hemsidor för att se om de har öppet.
Vid Palace finns ett bra hotell 50 meter från entrén till klubben där det därför är väldigt smidigt att bo. Hotellet har även restaurang. På baksidan av hotellet finns en diskret utgång/ingång till parkeringen där man obemärkt når Palace på en minut.

Ett bra sätt är att ha hyrbil och åka mellan de olika klubbarna, det går MYCKET lätt och smidigt att nå dem med hjälp av google maps.
Citera
2021-07-12, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
I Frankfurt har du bl.a. Oase, Sharks, Palace och Mainhattan att välja på.
Kolla deras hemsidor för att se om de har öppet.
Vid Palace finns ett bra hotell 50 meter från entrén till klubben där det därför är väldigt smidigt att bo. Hotellet har även restaurang. På baksidan av hotellet finns en diskret utgång/ingång till parkeringen där man obemärkt når Palace på en minut.

Ett bra sätt är att ha hyrbil och åka mellan de olika klubbarna, det går MYCKET lätt och smidigt att nå dem med hjälp av google maps.

Ja jag funderar mer å mer på Frankfurt faktiskt.
Vilken av nämda klubbar är din favorit som du rekomenderar?
Du vet inte vad hotellet heter?
Citera
2021-07-12, 15:24
Medlem
Citat:
Ja jag funderar mer å mer på Frankfurt faktiskt.
Vilken av nämda klubbar är din favorit som du rekomenderar?
Du vet inte vad hotellet heter?

Hotellet:

https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187337-d601523-Reviews-Flemings_Conference_Hotel_Frankfurt-Frankfurt_Hesse.html

Har inte varit på Mainhattan.
Palace hade snyggast tjejer om man gillar barbie-typer men det var några år sedan jag var där.
Sharks och Oase har såklart också snygga tjejer och dessa klubbar har utomhusavdelningar med gräsmattor, pooler, solsängar o.s.v. (det har inte Palace)
Kan inte säga att någon av dem är favorit framför de andra, för mig hänger det mycket på vilka tjejer som är där just där och då.
Citera
2021-07-12, 16:37
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Hur är det med att slicka en massa fitta? Går tjejer med på det? Är det ens något man ska göra med tanke på risken och hur många dem ligger med?
Citera
2021-07-12, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Hotellet:

https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187337-d601523-Reviews-Flemings_Conference_Hotel_Frankfurt-Frankfurt_Hesse.html

Har inte varit på Mainhattan.
Palace hade snyggast tjejer om man gillar barbie-typer men det var några år sedan jag var där.
Sharks och Oase har såklart också snygga tjejer och dessa klubbar har utomhusavdelningar med gräsmattor, pooler, solsängar o.s.v. (det har inte Palace)
Kan inte säga att någon av dem är favorit framför de andra, för mig hänger det mycket på vilka tjejer som är där just där och då.

Tackar för länken 🙏

Ja jag kan nog tänka mig det är vilka tjejer som är där som avgör. Blir säkert nöjd vilken man än väljer. Förlåt för många frågor men ligger alla klubbarna i ungefär samma område eller blir det långa resor imellan dom om man skulle vilja besöka flera?
Citera
2021-07-12, 20:35
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Tackar för länken 🙏

Ja jag kan nog tänka mig det är vilka tjejer som är där som avgör. Blir säkert nöjd vilken man än väljer. Förlåt för många frågor men ligger alla klubbarna i ungefär samma område eller blir det långa resor imellan dom om man skulle vilja besöka flera?

Om jag skulle klippa mer än Dolce vite på en dag i Düsseldorf skulle jag föredra bil.
Även i Frankfurt om det var mer än Palace och Mainhattan.
Citera
2021-07-12, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Om jag skulle klippa mer än Dolce vite på en dag i Düsseldorf skulle jag föredra bil.
Även i Frankfurt om det var mer än Palace och Mainhattan.

Okej så Palace och Mainhattan ligger rätt nära varann tolkar jag det som då?
Dolce verkar ju rätt lockande faktiskt. Beror lite på vart man hittar bäst å billigast flyg känns det som 😊
Citera
2021-07-13, 17:16
Medlem
Arnold15s avatar
Ni som längtar till FKK-land.

Här är en smygfilmad video från FKK Oase, Frankfurt.

https://xfantazy.com/video/5fd4fb43b181c14a07fff91b
Citera
2021-07-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Ni som längtar till FKK-land.

Här är en smygfilmad video från FKK Oase, Frankfurt.

https://xfantazy.com/video/5fd4fb43b181c14a07fff91b
Åh spännande man tackar 😜 Längtar som fasen efter å få uppleva detta för första gången 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in