Citat:
Ursprungligen postat av
Mangan78a
Jag tänker ju att man kommer dit rätt tidigt så man hinner villa några timmar på hotellet för att sen stega iväg till Artemis, säga att man är där vid 17 tiden å stannar tills stängning så borde man få ut rätt mycket ändå 😊 Fast ska absolut överväga 2 nätter 😉
Det var bara ett tips baserat på egna erfarenheter. Men också mina egna preferenser.
Och alla tycker olika så det stämmer inte alltid.
Mycket kan du läsa dig till men det skrivs inte så mycket om tempot på olika klubbar.
Alla har sin egen rytm. Och så här tänkte jag spontant på det du skriver:
Att glida in strax efter 5 på eftermiddagen och inte vara tysk utan en rookie med rådjursögon.
Tjejerna kan känna det på långt håll. Dom är experter..
Det är dags för haj jakt. Men det är inte hajarna som jagas, utan du.
Avvärjer du haj angreppet har dyrbar tid gått förlorad och klockan har nu blivit 17:40.
Då börjar många tjejer ställa in sig på middagen som börjar klockan 18. Dom är hungriga och buffén är ju finast i början.
Efter maten sitter det ju alltid bra med en kaffe eller en cigarett för tjejerna. Och många bra tjejer kan ha träffat någon stammis under middagen som dom kan slappa med. Dom vet ju att det bär iväg till rum senare (jag har själv råkat ut för det upprepade gånger).
Sedan har du ett race mellan 19 och 20, då dagteamet börjar droppa av och kvällspasset börjar.
Efter klockan 20 är det ny uppsättning tjejer och är det en helgkväll börjar det bli lite stökigt.
Ingen oordning men rökigt i baren, väntan på rum och mycket folk.
Det du har hört att man kan slappa vid poolen på undervåningen stämmer, ibland.
Men inte en kväll med 80 tjejer som vill knulla och 300 killar som vill vila sig.
Sedan kan det vara bra drag fram till runt tolvtiden på kvällen då det börjar mattas av på vardagar. Lite senare på helgerna. För att sedan bli lugnare och lugnare fram till tretiden. Mellan tre och fem är det bara dom mest desperata kvar och ganska dött.
Under den tidsrymden och det jag skriver ovan ska du hinna med några sejourer med galanta damer, äta, vila, dricka kaffe/läsk och bada/basta.
För mig låter det mer som ett planeringsmöte på jobbet istället för slappt nöje. Men det kan passa dig perfekt. Man är olika