2021-07-12, 22:46
Medlem
Kvinnojour,samarbetssamtal, rådgivning journalförs inte. Samma som att det inte har hänt enligt Tr. Man måste ha dokumenterat hos professionella instanser för att det överhuvudtaget ska tas upp i Tr. Det kommer garanterat bli dömt till gemensam vårdnad och umgänge annars.
Citera
2021-07-12, 22:46
Medlem
missshys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dendron
Det där var den 15 Maj 2021, eller finns det fler gånger polisen vakat över kvinnan i hennes bostad mellan 01.00-05.00 ?
Det var väl först i den vevan hon flyttade från honom och bodde själv? Jag hittar inget annat om polis i papperna?
Citera
2021-07-12, 22:47
Medlem
Herregud, vilken överdrift.

Labinot ville att barnen skulle vara inlindade i lakan och ligga i sin egen urin och avföring för att växa.

Sorry but im not. Hon verkar verkligen vara psykiskt störd och gör detta för att skada honom.

Hon påstår att hon velat skiljas men han inte tillåtit det. Men det har inkommit en gemensam ansökan om äktenskapsskillnad.

Hon hade skyddad folkbokföring, vilket är starkare grad än sekretessmarkering, och svagare grad än fingrerade personuppgifter (där man får nytt namn, personnr mm) med det sagt, undrar jag vad fan hon ens gjorde i hässlehom?
Citera
2021-07-12, 22:47
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Lägg ner nu. Du vet att jag har rätt. Hur mycket du än försökt spinna den.

Jag ser inte poängen med att komma med påståenden som är helt oförståeliga och sedan när du ombeds utveckla, så viftar du bort det.

Kvinnan påstår att hon blivit misshandlad. Du skriver att det bevisar något - oklart vad.

Vidare säger du att dokumentet visar att allt gått rätt till, vilket också är helt obegripligt. Dokumentet utgör en inlaga i hennes strid för vårdnaden. Möjligen skulle det gå att förstå dig om hon hade fått ensam vårdnad, och att det sett till dokumentet var välgrundat - men så skedde ju inte.

Så vad menar du har gått rätt till?
Citera
2021-07-12, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tristan-Isolde
Efter att ha läst handlingarna så blir det tydligt att hon blivit hotad under förberedelserna inför rätten i augusti. Därför backar hon och rättegången ställs in.

Ja men absolut! Hon har blivit ”hotad”.... Vad gör man då? Jaa, hon fick en snilleblixt! ”Jag mördar mina två små barn på det mest brutala sätt jag kan tänka mig”

Payback time!!
Citera
2021-07-12, 22:49
Medlem
Troians avatar
Citat:
Förstod du inte sammanhanget? Det är det du säger. Det är off-topic.

Nej jag förstår inte vad du menar gått rätt till, eller vad du menar att inlagan bevisar.

(Visst, något har säkert gått rätt till i detta, och något bevisar ju dokumentet. Men att tala om ”gått rätt till” eller ”bevis” blir meningslöst om man inte specificerar sig.)
Citera
2021-07-12, 22:50
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Med facit i hand skulle MK absolut inte haft vårdnaden och inte fått träffa barnen utan övervakning. Hon utgjorde definitivt en stor fara för sönernas liv.
Med facit i hand borde dessa två personer aldrig skaffat barn.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag ser inte poängen med att komma med påståenden som är helt oförståeliga och sedan när du ombeds utveckla, så viftar du bort det.

Kvinnan påstår att hon blivit misshandlad. Du skriver att det bevisar något - oklart vad.

Vidare säger du att dokumentet visar att allt gått rätt till, vilket också är helt obegripligt. Dokumentet utgör en inlaga i hennes strid för vårdnaden. Möjligen skulle det gå att förstå dig om hon hade fått ensam vårdnad, och att det sett till dokumentet var välgrundat - men så skedde ju inte.

Så vad menar du har gått rätt till?

Oklart? Vad är det som är oklart? Bara följa mina inlägg om du är intresserad av o veta mer.

Herregud, komma in i en sån här tråd o vara så jävla opåläst som du är.. Skäms för fan.
Citera
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Herregud, vilken överdrift.

Labinot ville att barnen skulle vara inlindade i lakan och ligga i sin egen urin och avföring för att växa.

Sorry but im not. Hon verkar verkligen vara psykiskt störd och gör detta för att skada honom.

Hon påstår att hon velat skiljas men han inte tillåtit det. Men det har inkommit en gemensam ansökan om äktenskapsskillnad.

Hon hade skyddad folkbokföring, vilket är starkare grad än sekretessmarkering, och svagare grad än fingrerade personuppgifter (där man får nytt namn, personnr mm) med det sagt, undrar jag vad fan hon ens gjorde i hässlehom?
Knappast kvinnans fel att myndigheterna inte gör rätt och placerar henne en 15 min tågfärd från pappan hon har skyddad identitet pga.
Citera
2021-07-12, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Albaner är väldigt opålitliga. Visst, du kanske känner en snäll sådan, men dens släktingar? Tror du att dom är guds änglar?

Han är född i Serbien och Montenegro, inte alban
Citera
2021-07-12, 22:52
Medlem
Troians avatar
Citat:
Oklart? Vad är det som är oklart? Bara följa mina inlägg om du är intresserad av o veta mer.

Detta är oklart:

Citat:
Nej. Det är inte något fastslaget. Men det är ett bevis. Och det räcker med det.

Det är oklart vad du menar att dokumentet är ett bevis på.
Citera
2021-07-12, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nej jag förstår inte vad du menar gått rätt till, eller vad du menar att inlagan bevisar.

(Visst, något har säkert gått rätt till i detta, och något bevisar ju dokumentet. Men att tala om ”gått rätt till” eller ”bevis” blir meningslöst om man inte specificerar sig.)

Vad jag menar med att det har gått rätt till. Är att det tar ungefär sådär lång tid innan någon börjar med en misshandel.. O när det kommer till muslimer, går det till på precis ett sånt där sätt..

Allt det där som ni bara trodde var fördomar när jag skrev här innan. Stämde..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in