Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Haha
Du skriver ju att du hänvisar till målets aktbilagor. Vem försöker du lura?
ROFL
Jag försöker inte lura någon, men ändå blir du lurad. Det är fan riktigt komiskt
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Eftersom du säger dig ha allt material är det minst sagt anmärkningsvärt att du varken preciseras aktbilaga, citerar någon aktbilaga eller länkar till någon aktbilaga. Vad är det som är så hemligt som du och dina gelikar försöker undanhålla de som läser tråden och försöker förstå ert idoga försvar av er hjältinnas handlingar?
Jag gör precis tvärtom: jag postar citat och länkar till de aktbilagor jag har tillgång till.
Hur kan det komma sig att du gör allt för att dölja ihandlingarna i målet och i stället för sanningen föra fram dina fria fantasier och egna tolkningar av handlingarna? Enligt dig och dina gelikar har ju Ebba solklart rätt och Esbjörn har inte en chans. Eller?
Ja, jag hänvisar till målets aktbilagor, jag har ofta citerat dem, är du både blind och dum eller bara analfabet och hjärndöd? Hur trög kan du bli?
För sjutusentolfte gången, eller vad det nu blir. Vad tror du är källan till målets aktbilagor? Ett anonymt forum på internet, någon skumraskdownloadsajt, eller kanske en svensk domstol? Va fan, föddes du igår eller?
Och som sagt, du får vara riktigt korkad för att gnälla över att jag inte preciserar aktbilaga när jag dels svarar på ett inlägg där det är du själv som preciserat aktbilagan, eller bilagorna, och när jag dessutom har gjort exakt just det genom att säga att det gäller samtliga. En bebis har större förmågor än du.
Ingenting är hemligt, det är bara du och dina gelikar till idioter som försöker hävda att officiella dokument från svenska myndigheter är hemliga bara för att du är för korkad för att fatta hur man får tag i dem. Ingenting blir hemligt bara för att du är trögfattad.
Det är precis tvärtom så att jag, och flera med mig, hävdar just motsatsen till vad du påstår och tror, trögfattad som du är, nämligen just att allt detta INTE är hemligt, det är officiella dokument. Vem som helst får begära ut dem och läsa dem. Capiche!? Tröghjärna!
Säg mig, hur ska jag kunna undan hålla en enda människa i hela världen dokument som tillhandahålls öppet av en svensk domstol

du är ju så korkad så ett sinnesjukhus skulle vägra ta emot dig för att du är för dum.
Fatta detta. Jag specificerar inte allting in i minsta detalj varje gång jag skriver något. Utan jag utgår ifrån att folk förstår saker och ting utifrån kontexten, det aktuella läget, tidigare inlägg från mig och andra, inte minst de jag replikerar på i förekommande fall. Att du sedan inte hänger med i någonting som sker i tråden, inte hänger med i någonting som sker i fallet, och inte klarar av att själv skaka fram officiella dokument, det säger ingenting om mig. Men det säger allt om dig.