Närmast nedanstående citat skrivet av mig
7 feb 21
Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Jag vill också som många andra passa på å tacka för sammanfattningen. Hon ärvardamen verkar vara en riktig asgam. Konstigt att brorsonen lägger sig i, för han hade väl trots allt kommit ifråga att ärva pengarna! Själva huset verkar han ju ändå inte ha haft något intresse av eftersom det tillåtits förfalla som det gjort. Konstigt också att de som menar att gubben inte är ok för att göra affär ändå menar att han är ok till att ge dem fullmakt att låta dem föra hans talan. Finns det något rättegångsdatum spikat?
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Rättegången inleds den 24 oktober.
Som du själv skriver, det är många asgamar och giriga släktingar inblandade.
Tack så mycket för detta inlägg som klart och tydligt visar på hur ni i Ebba-frälsargruppen tidigare lyckats förvrida läsares uppfattning om vad denna husaffär egentligen innehåller för makaber skit av Ebba med följe.
Detta av mig skrivna inlägg är alldeles i början när jag kom in i tråden (inlägg 4 av mina nu 273) och ville bli upplyst om vad som var på färde och du inkom med metervis av text att ta del av där du sammanställt synpunkter vinklat passa er agenda.
Ja det har varit en lång resa att få reda på sanningen i detta drama å det lyckades till slut å jag vill passa på å tacka alla ni som bidragit med motvikter så jag lyckats reda ut alla onda anslag som lagts in i tråden för att föra mig och er bakom ljuset.
Så jag får väl till slut även tacka ni andra som varit så efter hand kontraproduktiva med era inlägg så sanningen nu på sista tiden krupit fram alltmer även ur er - själva ondskeroten! Ja som en slags grädde på moset eller lök på laxen, vilket även detta av mig citerade inlägg levererat av dig så klart lysande visar upp.
Ett jättestort tack!