2021-07-12, 18:32
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Degpojk
De hade levt med honom och blivit uppfostrade att man inte får gråta, barnen ska ligga i sitt eget urin och avföring, de ska inte bli burna etc. Tycker du att en sådan person är lämplig som far?

Om dom hade klarat sig så långt, han hade nog tagit livet på dom rätt fort. En arg alban som hotar med att slå ihjäl barnen och morsan, ska man ta på allvar. Framförallt en som har lätt för att misshandla och ge sig på barn också.
Citera
2021-07-12, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bendi
Agree! Det känns som en vanlig ful separation, inte ens hennes påståenden om vad som skett kvalificerar sig som grovt. Är det där anledning nog att mörda sina barn så skulle vi få se dröser av barnlik runtom i landet

Kan inget annat än hålla med. Det är en svensk kvinna, jobb och familj. Har alla förutsättningar för att få vårdnaden. Jag personligen tror inte att hon mådde psykiskt bra innan hon ens gick in i en relation med den här mannen. För en person som är trygg i sig själv hade gått första gången har var hotfull. Hade inte stannat kvar. Hon var inte beroende av honom på något sätt
Citera
2021-07-12, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Om dom hade klarat sig så långt, han hade nog tagit livet på dom rätt fort. En arg alban som hotar med att slå ihjäl barnen och morsan, ska man ta på allvar. Framförallt en som har lätt för att misshandla och ge sig på barn också.

Nä det hade han inte gjort. När allt hade lagt ner sig så hade han totalt struntat i henne. Träffat någon annan.
Citera
2021-07-12, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
EN månad, läs länk 4 innan du skriver något, stryptag rwdan 2015, hot med knytnäven 2018 inför båda barnen

Ett stryptag 2015 och ett hot med knytnäve 2018 låter ju som fruktansvärd grov misshandel!! Nej. Jobbigt, ja förmodligen. Säkert känner hon sig hotad, kränkt och knäckt. MEN det är inget som rättfärdigar hennes handling, eller ens förklarar den. Ju djupare man gräver i detta desto klarare blir i alla fall min bild. Han var en skitstövel och ett pain in the as för henne och barnen. MEN hon hade ett val, genomgå rättegången och se vad utfallet blev. Hon hade både en pappa och vänner och hade kunnat spendera all sin tid tillsammans med någon av dem fram till augusti, det är inte lång tid tills dess.

Det här fallet är så fruktansvärt tragiskt, men jag lutar åt att hon till slut kom på den ultimata hämnden! Att ta hans barn ifrån honom på riktigt..... Hon offrade sitt eget liv för att hon inte skulle kunna leva med tanken på att barnen var döda och att hon hade dödat dem. Men syftet var hämnas på barnens pappa!

Inte alls olikt Salapappans handling!
Senast redigerad av Dumklumpen 2021-07-12 kl. 18:38.
Citera
2021-07-12, 18:37
Medlem
NewHopes avatar
Du anar inte hur våldsamma misshandlande personer fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av Handsomechubby
Nä det hade han inte gjort. När allt hade lagt ner sig så hade han totalt struntat i henne. Träffat någon annan.
Citera
2021-07-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewHope
Ja, men nu beskrev ju inte ens mamman honom som det.
Citera
2021-07-12, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Ett stryptag 2015 och ett hot med knytnäve 2018 låter ju som fruktansvärd grov misshandel!! Nej. Jobbigt, ja förmodligen. Säkert känner hon sig hotad, kränkt och knäckt. MEN det är inget som rättfärdigar hennes handling, eller ens förklarar den. Ju djupare man gräver i detta desto klarare blir i alla fall min bild. Han var en skitstövel och ett pain in the as för henne och barnen. MEN hon hade ett val, genomgå rättegången och se vad utfallet blev. Hon hade både en pappa och vänner och hade kunnat spendera all sin tid tillsammans med någon av dem fram till augusti, det är inte lång tid tills dess.

Det här fallet är så fruktansvärt tragiskt, men jag lutar åt att hon till slut kom på den ultimata hämnden! Att ta hans barn ifrån honom på riktigt..... Hon offrade sitt eget liv för att hon inte skulle kunna leva med tanken på att barnen var döda och att hon hade dödat dem. Men syftet var hämnas på barnens pappa!

Om nu syftet var SOM DU PÅSTÅR DIG VETA att hämnas på barnens pappa så säger jag bara good job 👍🏻 dessvärre kommer han väl inte bry sig 💔 för han verkade ju inte bry sig om dem
Citera
Medlem
Blåtås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Hennes ord. Tänkt på det?

Påhittade, överdrivna, vinklade...

Ja, hon är en mördare men att förringa och förminska det hon genomlevt är ganska empatilöst. För det verkar vara ganska rimligt att hon genomlevt ett helvete med tanke på vad hon gjorde? Det förklarar det. Att det skulle vara hämndmotiv och annat är bara spekulationer och det är respektlöst och empatilöst för det finns ingen substans bakom det.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handsomechubby

Jaså och när hade det lagts sig då menar du? Det där skiten hade hållit på en jäkla massa år. Såg inte ut som det hade lagt sig, eller att han struntade i henne direkt. Snarare tvärtom var han på krigsstigen.
Citera
2021-07-12, 18:40
Medlem
Citat:

Jo det gör jag. För han hade aldrig ansett att hon var värd det i slutändan. Det är inte heders relaterat.
Citera
2021-07-12, 18:41
Avslutad
Citat:
Jag menar att det är slöseri med tid att förklara för de här gubbar vad misshandel är.

Ja vissa här anser ju att "DET VAR JU BARA TVÅ GÅNGER" hallåååå vi har nolltoletans, du höjer inte handen mot en kvinna. Han har säkert utsatt henne för massvis som inte kommit upp.....
Citera
2021-07-12, 18:42
Medlem
TuckerandDales avatar
Är det ens någon här inne som varit utsatt för misshandel under lång tid sedans barnen låg i magen och framåt?
Jag har och det var ett helvete som avslutades först när vårat barn var i 16 års åldern. Först då kunde jag skita i om jag dog eller inte, för hon skulle ändå klara sig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in