2021-07-11, 22:31
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
https://twitter.com/olof_gustafsson/...01740740907009
Jag käkar en korv med mos som en fucking boss på Burj Al Arab där jag bodde i 3 månader år 2017. Enda 7 stjärninga hotellet i världen, kostade 30 till 40 lappar per natt, två våningar. Bra hotell thats it mannen.

Vilken diagnos har han på autismspektrat?
Känss som jättesmart+dum=lite efterbliven

Hur jävla mycket har han lagt på sig?! Jag fattar varför han måste köpa sex. Han klär sig som en jävla lodis, 50 kilo övervikt och ett neackbeard på det.
Citera
2021-07-11, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Hur jävla mycket har han lagt på sig?! Jag fattar varför han måste köpa sex. Han klär sig som en jävla lodis, 50 kilo övervikt och ett neackbeard på det.

Ja nog har han gått upp rejält tyvärr. Inte bra för hälsan, har främst snackat om att kvinnor inte brydde sig om när han hade 6-pack(tror han snarare var smal än vältränad) och att nu med pengar behöver han inte vara i form.

Hoppas dock han går på diet för sitt och sitt barns bästa då det kommer slå tillbaka snart.
Citera
2021-07-12, 01:10
Citat:
Jag käkar en korv med mos som en fucking boss på Burj Al Arab där jag bodde i 3 månader år 2017. Enda 7 stjärninga hotellet i världen, kostade 30 till 40 lappar per natt, två våningar. Bra hotell thats it mannen.

Många fucking wurstar sedan dess😂
Citera
2021-07-12, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Han påstår att han är avstängd för samröre med kriminella organisationer. Vet inte om han har något bevis på detta eller "bild" Olof har ju helt klart börjat läsa mer och ska försvara sig nu när jag har bytt sida.

Ni ser ju att han är orolig vad som hände, trodde att jag skulle vara loyal efter att han förråde mig mannen.

Borde det inte förresten gå att se om hans foto i bilen är photoshoppad? Finns säkert något verktyg för detta.

Förutom Kronofogden betyder det inte ett skit, man kan ha skulder ändå, hans har bara inte gott till Kronofogden eller privata som sagt.

Vem säger att det ens är Olofs "konto" svårt be någon som heter Olof logga in på kronofogdens hemsida eller ? En swish bara.
Citera
2021-07-12, 02:06
Medlem
GormDenGamles avatar
Snubblade in här. Vem är denna lirare?
Skriver som om han är från ghettot, falska smycken och foton, och ser ut som en överviktig och svettig zigenare.

https://twitter.com/olof_gustafsson/...756717057?s=19
Citera
2021-07-12, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jolter
Vem säger att det ens är Olofs "konto" svårt be någon som heter Olof logga in på kronofogdens hemsida eller ? En swish bara.

Det har du rätt i. Han visar aldrig att det är hans konto.

Men kan man inte begära ut sådan info från kronofogden om man har hans personnummer?

Dock är frågan om det inte är risk om han frågar någon Olof att den då kommer outa honom?
Iofs kanse inte så många bryr sig om honom ändå....
Citera
2021-07-12, 07:54
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Snubblade in här. Vem är denna lirare?
Skriver som om han är från ghettot, falska smycken och foton, och ser ut som en överviktig och svettig zigenare.

https://twitter.com/olof_gustafsson/...756717057?s=19
Min uppfattning är att vi kan ha att göra med detta sekels Johnny Bode. Kort sagt en nationalklenod i vardande för de av oss som gillar att följa kaos och katastrofer och de som orsakar dem. Hoppas han inte äter ihjäl sig i förtid.

That's it, mannen.
Citera
2021-07-12, 09:02
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Min uppfattning är att vi kan ha att göra med detta sekels Johnny Bode. Kort sagt en nationalklenod i vardande för de av oss som gillar att följa kaos och katastrofer och de som orsakar dem. Hoppas han inte äter ihjäl sig i förtid.

That's it, mannen.

Haha. Där har vi det. En ny Bode.
Men han borde ändra namnet till något mee klängande. Olof duger inte.
Citera
2021-07-12, 09:48
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Det har du rätt i. Han visar aldrig att det är hans konto.

Men kan man inte begära ut sådan info från kronofogden om man har hans personnummer?

Dock är frågan om det inte är risk om han frågar någon Olof att den då kommer outa honom?
Iofs kanse inte så många bryr sig om honom ändå....
Så som han loggar han in kan man bara göra på sig själv. Han har alltså inget skuldkonto hos kronofogden. Det enda som syns hos kronofogden är de skulder som skickats dit för indrivning.
Vanliga skulder och lån som man sköter syns inte där.
Citera
2021-07-12, 10:28
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2

That's it, mannen.

Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Haha. Där har vi det. En ny Bode.
Men han borde ändra namnet till något mee klängande. Olof duger inte.
Olof Bode? Jag tycker att Motvilligs liknelse var träffande
Citera
2021-07-12, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Så som han loggar han in kan man bara göra på sig själv. Han har alltså inget skuldkonto hos kronofogden. Det enda som syns hos kronofogden är de skulder som skickats dit för indrivning.
Vanliga skulder och lån som man sköter syns inte där.
Va det kan vara vilken Olof som helst

Han verkar vara inne här och läsa varje dag, han borde skaffa en assistent som svarar på allt
kjamis till dig olof
Citera
2021-07-12, 13:32
Medlem
Citat:

Haha… och på det, en Pikka från Lacoste i syntetmaterial avsedd för golfbanan. Vem fan bär en sådan utanför golfbanan? Vem bär Lacoste överhuvudtaget? Så WT…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in