2021-07-12, 13:42
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Min uppfattning är att vi kan ha att göra med detta sekels Johnny Bode. Kort sagt en nationalklenod i vardande för de av oss som gillar att följa kaos och katastrofer och de som orsakar dem. Hoppas han inte äter ihjäl sig i förtid.

That's it, mannen.

Hahaha that’s it, mannen.

En svindlare och mytoman passar så jävla bra in på olof och hans entourage bestående av el lobo.
Citera
2021-07-12, 15:06
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Haha… och på det, en Pikka från Lacoste i syntetmaterial avsedd för golfbanan. Vem fan bär en sådan utanför golfbanan? Vem bär Lacoste överhuvudtaget? Så WT…
Det är väl en utav hans 3 st tshirts som han alltid har på sig.

OG och Blondinbella skulle vara kul att se i en gemensam intervju.
Citera
2021-07-12, 18:34
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Kan du lägga upp detta som ett bevis? bra med skärmbild så vi kan samla ihop en armada med bevis för att visa alla vilken scammer han ändå är. Då tvingar vi honom att syna korten, annars kommer bevisen fram eller så får han hitta på något nytt mannen.

Okej.. Först påstod du att du jobbade för Olof och han var typ King of Everything
Och inte många trodde på dig.
Sedan kallade han dig för troll och du blev tydligen blockad och kickad.
Och nu backstabbar du honom. Vad är egentligen värst?
Tycker det du gör nu är fult.
Citera
2021-07-12, 20:38
Medlem
HRCs avatar
Sannerligen en fascinerande man, denne Gustavsson. Aspirerar på att bli miljardär men klär sig som en lodis. Poserar på bilder med män i dyra skräddarsydda kostymer men bär själv skabbiga t-shirts och polotröjor. Sedan den där förfärliga skinnpajen som...nä, jag saknar ord. Kom igen Olof, med den klädstilen kan du ALDRIG komma någonvart!

Men någonstans finns det ju pengar! Privatjet kostar runt 100 kSEK/timmen har jag för mig. Någon måste ju betala för detta, även om hr. Gustavsson bara glider med på något vis. Bilderna och filmklippen finns ju faktiskt där, det går inte att komma ifrån.

Jag blir inspirerad. Världen ligger vidöppen för den som vill ha den. The sky is the limit. Om Olof klarar det kan vi klara det!

(Men så är det där med skatter, lagar mot bedrägeri och andra jobbigheter....)
Citera
2021-07-12, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRC
Privatjet kostar runt 100 kSEK/timmen har jag för mig.
Det finns väldigt stora prisskillnader, betalar du 100 lakan i timmen har du verkligen inte shoppat runt...
Citera
2021-07-12, 23:05
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRC
Sannerligen en fascinerande man, denne Gustavsson. Aspirerar på att bli miljardär men klär sig som en lodis. Poserar på bilder med män i dyra skräddarsydda kostymer men bär själv skabbiga t-shirts och polotröjor. Sedan den där förfärliga skinnpajen som...nä, jag saknar ord. Kom igen Olof, med den klädstilen kan du ALDRIG komma någonvart!

Men någonstans finns det ju pengar! Privatjet kostar runt 100 kSEK/timmen har jag för mig. Någon måste ju betala för detta, även om hr. Gustavsson bara glider med på något vis. Bilderna och filmklippen finns ju faktiskt där, det går inte att komma ifrån.

Jag blir inspirerad. Världen ligger vidöppen för den som vill ha den. The sky is the limit. Om Olof klarar det kan vi klara det!

(Men så är det där med skatter, lagar mot bedrägeri och andra jobbigheter....)

Olof är en svindlare som lurar folk på olika scams.
Kan tänka mig att många betalat för den där folierade samsung telefonen utan att någonsin sett röken av den. Roberto escobar är numera bara en fattig gubbe som även han blivit indragen i olofs scams. Förstår man spanska så hör man att det är totalt nonsens dom pratar om när olof ringer. Olof försöker slänga in meningar på knackig spanska som om han snackar business och väntar på kravbrev från jurister mm men roberto förstår knappt och håller bara med
Citera
2021-07-12, 23:44
Medlem
Blir lite fundersam över personer som skriver utan spärr här. Finns konkreta bevis på att oneface är äkta, har fakta svart på vitt själv.. mellan rader finns sanning saltad med ironi, den som kan balansera d båda kommer i sin tur förstå
Citera
2021-07-13, 08:21
Citat:
Ursprungligen postat av KarnivaliuM
Finns konkreta bevis på att oneface är äkta, har fakta svart på vitt själv..

Varför har ingen sagt det tidigare? Nu är jag övertygad!

Citera
2021-07-13, 09:26
Medlem
Det han försökt göra senaste 2 åren är sälja falsk konst, främst Picasso till araber i Dubai.
Citera
2021-07-13, 09:40
Medlem
Fanfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reno46
Det han försökt göra senaste 2 åren är sälja falsk konst, främst Picasso till araber i Dubai.

Har du någon mer information angående detta?

Den här artikeln i The Hollywood Reporter har ju diskuterats tidigare.
Citera
2021-07-13, 11:10
Medlem
Spännade att han lägger ut på Twitter att han ägt massor med olika Ferraris(den gula har han ioförsig). Men inte ett enda bevis finns. Tänkte att hans kamerarulle borde ju krylla med kort på dom isåfall för han är ju jävligt kåt att flasha med gamla kort som han tagit.
🤣🤣

Tror även folk börjar tröttna på honom om man läser kommentarerna i twitterflödet.
https://twitter.com/olof_gustafsson/...540826627?s=19
Senast redigerad av Person1988 2021-07-13 kl. 11:38.
Citera
2021-07-13, 11:58
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Spännade att han lägger ut på Twitter att han ägt massor med olika Ferraris(den gula har han ioförsig). Men inte ett enda bevis finns. Tänkte att hans kamerarulle borde ju krylla med kort på dom isåfall för han är ju jävligt kåt att flasha med gamla kort som han tagit.
🤣🤣

Tror även folk börjar tröttna på honom om man läser kommentarerna i twitterflödet.
https://twitter.com/olof_gustafsson/...540826627?s=19

Jag har också tröttnat på Olof. Det är ju samma gamla bilder som visas om och om igen.
I intervjuerna är det ju också samma gamla historier som man får höra åter igen.

Brukar kika in i den här tråden ibland för att se om nåt har hänt, men det är väl också allt jag orkar göra när det kommer till OG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in