Verkar jag för dig som en som röstar på MP eller C?
Det är väl en jävla skillnad på när någon jävla vänsterkärring kallar någon för rasist, och när någon som har en sund uppfattning om invandring, ungefär i stil med V4-länderna gör detsamma.
Det rödgröna vänsterfolket kallar ju alla som inte vill ha 100 miljoner asylinvandrare per år, för rasist.
Vad jag menar med rasist, är alltså i ordets rätta och verkliga bemärkelse:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Rasism
Och det är en jävla skillnad. Är man alltså fullständigt emot minsta invandring och endast klarar av att se och interagera med etniska svenskar, så finns det ju inte så mycket mer beteendet kan bero på än rasism, som ju torde vara någon sorts fobi egentligen.
Och jag skiter ju i vilket egentligen, då rasister inte rör mig i ryggen, jag bryr mig inte om dem, de får hålla på bäst de vill, vi lever ju trots allt i ett fritt land (ännu, ...hoppas jag?, eller kanske inte, men ändå).
Men de som är rasister på riktigt kan väl för fan stå för det i så fall? Fan är ni rädda för? Stå för att ni är rasister och sen är det bra med det. Jag skiter i vilket eftersom folk lider av olika fobier och vem säger att fobi för andra etniciteter är mindre att ta på allvar än någon annan fobi?
Däremot är jag inte rasist själv, då jag inte har något emot andra etniciteter. Det viktiga för mig är att alla uppför sig civiliserade och att jag kan leva kvar i min kultur, då jag inte vill ändra min kultur. Vill jag leva i en annan kultur så flyttar jag till en annan kultur. Men så länge jag lever i Sverige så vill jag leva i svensk traditionell kultur. De som sedan kommer hit anser jag skall anpassa sig till den kulturen. Passar det inte och om de inte gillar den här kulturen, så är de välkomna att flytta till ett annat land med annan kultur om de nu önskar det. Ingen skall tvinga på mig andra kulturer.
Precis som att inga rasister vill att de skall bli påtvingade andra etniciteter. För mig är etnicitet en icke-fråga, men samtidigt anser jag att rasister får tycka exakt som de vill, det lägger jag mig inte i det minsta. Dock kan jag trots det ha en åsikt om det, inte minst som det fortfarande råder åsiktsfrihet i detta land.. eller nej, det gör det väl egentligen inte, då man inte får ha åsikter om invandrare, för då får man böter eller fängelse, men i övrigt får man ha åsikter om vad som helst