Kristersson är sen på bollen. Som tur är finns de andra som vågar stå för mänskliga rättigheter.
Polis-Nina Rungs skriver ett inlägg som jag tycke faktiskt är viktigt att vi läser och begrundar, på sin Instagram. 🤡
Citat:
När ”invandrare är en belastning” och ”när invandrare måste hem till sina hemländer” så tänker jag att vi är på väg mot en avgrund
Läs resten av detta viktiga ställningstagande på hennes Instagram. Det handlar om att naturligtvis är det inte ok med kriminalitet men alla invandrare är faktiskt inte kriminella (och det finns inga problem med invandringen, och moderaterna har blivit rasister, precis som alla andra oavsett partifärg som inte gillar massinvandringen från MENA, hon säger riktigt fina medmänskliga och modiga saker, tack Nina den bästa polisen vi har!)🤡🤡🤡🤡
~Slut på ironi~
Nina, fråga dem som: blivit gruppvåldtagna, blivit förnedringsrånade, hotade i sina jobb som läkare/socionomer/lärare, kallade för hora, dödade vid terrordåd i Sthlm och Vetlanda, alla de som är otrygga mitt på ljusan dag, de i förorten som vaktas av män för att de inte för röra sig fritt, tjejer som afghaner ser som sin rättighet att tafsa på, de misshandlade, de skrämda, de förnedrade , de som ser islam breda ut sig mer och mer, de som inte känner ingen sig i sitt land längre, våra gamla som inte får en ålderdomstrygghet värd namnet för att vi tagit in halva Mellanöstern,med mera med mera,
FRÅGA DEM OM VI INTE REDAN ÄR VID AVGRUNDEN
Om Kristerssons utspel kom för sent, så har denna tyckares/”pk influencer inte ens ett bäst före dagen, hennes åsikter är för evigt egoistiska, verklighetsfrånvända och falska
”Så länge invandrare inte begår polismord så är de fina människor” , ta dina låga förväntningar och stoppa upp nån stans. Har du nånsin tänkt att somalierna/araberna INTE VILL INTEGRERAS?
Nej det har du inte.
Förmodligen umgås du inte, träffar aldrig, låter absolut inte dina barn gå i ”blandade skolor”.