Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Svenska folket har bara en plats på jorden där man talar svenska och där svenska värderingar, traditioner och kultur råder. Om du vill ta bort det för svenska folket så gör du dig skyldig till folkmord. Smaka på de orden. Om inte Haag tar hand om de som förespråkar folkmord så gör man säkert det i Finspång.
Var kan du läsa att jag vill ta bort det som är svenskt från Sverige? Du får gärna citera mig i så fall!
Jag säger bara att vi måste få låta folk invandra inom normala gränser! Hur illa tror du det är om det kommer några hundra eller ett par tusen personer från alla möjliga länder runtom i världen, per år? Tror du den invandringen är en belastning?
Jag pratar inte om asylinvandring där folk flyr från krig. Vi skall ju inte behöva ta emot en enda eftersom vi ju inte är första säkra EU land! Eller har du missat det regelverket? Däremot måste vi ju låta exempelvis svenskar resa utomlands, träffa en partner och låta den personen flytta till Sverige så de får gifta sig och skaffa barn, till exempel.
Vi måste också låta folk som vill arbeta här och inbringa kompetens att få invandra.
Var kan du läsa att jag vill fylla Sverige till bristningsgränsen med krigsflyktingar?
Krigsflyktingar tas bäst hand om i grannländerna på plats, där de kan få absolut mest hjälp för varje krona som Sverige kan bidra med! För samma summa som en enda familj får uppehälle i Sverige, lär ju 10-20 kanske 30 familjer kunna få densamma, fast på plats! Hjälp på plats!
Är det någon som inte förstår något så verkar det ju vara du. Annars får du citera mig och inte bara snacka en massa.