2021-07-09, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag tror inte på att avsikten är att skydda barnen när man dödar dem. Vad menar du att hon skulle skydda dem mot? Att någon dödade dem?

Den logiken fungerar inte på mig.

Nej eller hur!
Oavsett hur illa det var för henne och hennes barn eller bara henne eller bara barnen så valde hon att ta med sig barnen när hon avslutade sitt liv.
Det är fruktansvärt!
Citera
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
H*n såg.
H*n tutade.
H*n bromsade.
H*n ringde larm.

Det är fyra önskningar i en uppfyllelse!

Det är väl jättebra! Då VET vi att det inte fanns någon fjärde person inblandad.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, jag har sett att det spekuleras och dras rövarhistorier men inget med substans som säger att pappan betett sig illa.

Varför hon dödade barn är givetvis för att hon bestämde sig för det. DET beslutet ÄR hennes.

I min erfarenhet så är man en jävla rövhatt mot allt och alla i skolan/gymnasiet så växer man inte upp och blir världens ängel. Det är fullt möjligt, men tveksamt. Min mamma jobbar med MN's mamma så jag kan säkert ta reda på mer
Citera
2021-07-09, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletbill
Inte det vi debatterar om, vi pratar om varför hon dödade barnen

Hur menar du här?
Han hotade att döda barnen, därför såg hon till att döda dem först?
För att skona dem från hans död?
Citera
2021-07-09, 13:55
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det gick fortare på det sättet, och sedan var det över. Annars hade barnen kanske varit tvungna att åka till honom på umgänge regelbundet i flera år, och leva i ständig skräck. Det är många barn som har det så. Allteftersom umgängeshelgen närmar sig, så blir de mer nervösa. När de hör pappan i trappan, kissar de på sig av rädsla. Men mamman kan inte göra något annat än att lämna ut dem. Öppnar hon inte, så kan han dra henne till domstolen för "umgängessabotage". Och det kan sluta med att han får hela boendet och vårdnaden. Tacka feministerna för det!
Det kallas egoism, hämnd och hat - inte omtanke om barnen.
Citera
2021-07-09, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Hur menar du här?
Han hotade att döda barnen, därför såg hon till att döda dem först?
För att skona dem från hans död?

Vad sägs som år av misshandel och psykiskt misshandel?
Citera
2021-07-09, 13:57
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
I min erfarenhet så är man en jävla rövhatt mot allt och alla i skolan/gymnasiet så växer man inte upp och blir världens ängel. Det är fullt möjligt, men tveksamt. Min mamma jobbar med MN's mamma så jag kan säkert ta reda på mer
Det spelar ju ingen roll om han inte är guds bästa barn - det är hon som dödat barnen, inte han. Det är från henne barnen borde ha flyttats i tid. Det är från henne barnen behövde skydd.
Med facit i hand borde ju alla inse det.
Citera
2021-07-09, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likor
Vad har M och barnen varit utsatta för eftersom hon sökt kontaktförbud mot Labi*not Kras*niqi?

CityBitch11 skrev i tidigare inlägg om hans våldsamhet och bristande kvinnosyn.

Det ska mycket till för att någon söker samhällets stöd. I det här fallet har samhället svikit både M och barnen å det grövsta.

Vad finns det att veta om situationen för M och barnen?

Såg att en hel klan med samma efternamn sökt sig till Hässleholm. Många karaktärsvittnen i eventuella polisanmälningar.

Han är känd misshandlare..ute i det fria?
Citera
2021-07-09, 13:58
Medlem
L ÄR INTE MÄKLARE

MÄKLAREN ÄR EN ANNAN PERSON SOM BOR NÅGON ANNANSTANS

DE HAR SAMMA NAMN

MÄKLAREN HAR FB OCH INSTA OCH ÄR EN FRAMGÅNGSRIK MAN - DET ÄR INTE SAMMA PERSON SOM BARNENS PAPPA

Så trist om han får sin karriär förstörd så jag ville bara poängtera lite.

Edit: Barnens pappa har haft insta och fb men går icke att finna nu. Och det finns väldigt många i världen med samma namn så det är lönlöst att leta.
Senast redigerad av pikakahvi 2021-07-09 kl. 14:00.
Citera
2021-07-09, 13:59
Medlem
Citat:
Det spelar ju ingen roll om han inte är guds bästa barn - det är hon som dödat barnen, inte han. Det är från henne barnen borde ha flyttats i tid. Det är från henne barnen behövde skydd.

Om jag terroriserar dig år efter år, hotar dig, följer efter dig, gör ditt liv till ett rent helvete, gör samma sak mot dina barn.

Du är så trött på det till sist att du väljer att hoppa framför tåget, är jag helt oskyldig då?
Citera
2021-07-09, 13:59
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Om jag terroriserar dig år efter år, hotar dig, följer efter dig, gör ditt liv till ett rent helvete, gör samma sak mot dina barn.

Du är så trött på det till sist att du väljer att hoppa framför tåget, är jag helt oskyldig då?
Jag skulle inte hoppa framför tåget med mina barn.
Citera
2021-07-09, 14:00
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Citat:
Det kallas egoism, hämnd och hat - inte omtanke om barnen.

Varför gör du så här? Kan du på riktigt inte sätta dig in i kvinnans och barnens situation? Eller har du någon agenda? Att man inte får säga att mannen har gjort något fel för att han är utlänning, eller? Eller att man av genusfeministiska skäl inte får ifrågasätta pappors umgängesrätt? (Jag kommer inte ihåg var du står politiskt.)

Citat:
Ursprungligen postat av Kattkraft
Ja, en mycket tragisk historia, men inlägget är redan postat.

Det är väl bra att det postas igen, för alla som inte har tid att läsa igenom hela tråden? För där har vi ju förklaringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in