2021-07-08, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Fyfan, äcklig Kosovo Alban som drev mamman tills sina barn till självmord. Hon måste haft det jävligt tufft om hon insåg att hon inte ens kunde lämna kvar barnen hos det kvinnomisshandlande aset.

Ännu en Svensk kvinna som faller offer för en muslimsk mans våld.

Tragisk utveckling i det här landet.

Men har slutat ha någon större empati för Svenska kvinnor som söker sig till män inom den religionen.

Men snälla du oavsett vad så mördande hon sina barn! Om han nu slagit sina barn så skulle hon ha kämpat ännu mer för dom!
Hur vet vi att det hon sagt stämmer? En kvinna som dödar sina barn har jag väldigt svårt att tro på, hon ville skydda sina barn men valde att döda dom istället!
Stackars stackars små barn, jag hoppas ni vilar i frid och att mamman aldrig får frid!
Citera
2021-07-08, 22:44
Medlem
jimmythegents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Hon är svensk och efternamnet albanskt

Ok. Ingift då alltså. Hur som haver. Jävligt tragiskt
Citera
2021-07-08, 22:45
Medlem
Knapptryckarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Alla är ju ”anonyma” härinne och vem skulle tjäna på att trolla i ett sånt här tragiskt fall? Finns väl gränser även för en konspirationsteoretiker?

Nej det finns ingen gräns. De är psykiskt skadade och lever på drömmen att kunna påverka andra, kosta vad det vill och inget ämne är otillåtet.

Med det sagt så är utvidgat självmord en förjävlig väg att gå, om det nu stämmer. Finns ingen ursäkt till att mörda sina barn, oavsett hur hemsk man tycker situationen är. Historien med pappan kan vara en förklaring till att mamman gjort som hon påstås ha gjort, men det ursäktar inte morden på något sätt och hela ansvaret ligger på hon som utförde morden.
Citera
2021-07-08, 22:47
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Förklara för mig hur en kvinna år 2021 väljer alternativet tåg och död för sig själv och sina barn framför att ta hjälp av en kvinnojour
Mannen har gett sig på både henne och barnen?

Jag spekulerar vidare, det finns ingen polisanmälan, ingen dokumentation som styrker hennes historia. Förutom hennes ord.

Absolut kan mannen ha gjort det som påstås men det är troligare att allt är smutsigt, en tvist som hon är på väg att förlora.

Blundar man för det scenariot är man bra trög
Det kan jag hålla med om efter den informationen som framkommit.

Återigen, mamman begick en fruktansvärd gärning mot sina barn.

Kan inte se att hon kommit till vägs ände.

Inget att försvara här. Skulden för barnens död är enbart hennes.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-07-08 kl. 22:51.
Citera
2021-07-08, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Och självklart har du en agenda med ditt inlägg. Att smutskasta invandrare som vanligt.

Kvinnan ifråga är inte svensk om det namnet som florerar stämmer. Och vem fan bryr sig egentligen? Känner du ingen sorg över att kvinnan måste ha mått så dåligt att hon dödade sig själv och sina barn?

Jo hon är svensk. Hette N*cklasson i efternamn innan hon gick o gifte sig med en Alban.
Citera
2021-07-08, 22:49
Medlem
På 1990-talet var det en liknande händelse i Limhamn/Malmö där en mamma och en mormor samt två barn begick självmord/mördades.
Även där var det någon typ av vårdnadstvist som låg till grund om jag minns rätt.
Tragiskt, men det är alltid svårt att som utomstående sätta sig in i tankegångarna som den som utför morden hade just då...
Sedan heter det: att "begå självmord" inte att "ta självmord"!!
Citera
2021-07-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatplanka
Kontaktförbud skickas ut som en sammanställning för hela riket. Vill man ha mer information så fa rman begära ut med AM-numret.

Detta är all info som finns.
"Åklagarkammaren i Kristianstad
AM-73128-21
Ej kontaktförbud

Kontaktförbud ska inte
meddelas Krasn*q*, Lab*not,
19900227-2871, med
avseende på NN 3 (Sekretessmarkering).
Krasn*q*, Lab*not har inte tidigare lagförts för brott mot
närstående. Pågående utredning ger för närvarande inte
tillräckligt stöd för ansökan. Det har inte framkommit
någonting som tyder på att Krasn*q*
i, Lab*not skulle
komma att kontakta, trakassera eller begå brott mot
sökanden. Förutsättningarna för kontaktförbud är mot
denna bakgrund inte uppfyllda.

2021-06-14 N*cklasson, Mar*a"

Utan att skriva det i sten så tror jag det sista namnet är den person som ansökt om kontaktförbudet. Så om det är den M tråden pratar om som ansökt, så bör förbudet röra barnet, därav sekretess. Är dock inte helt säker.
Vad har M och barnen varit utsatta för eftersom hon sökt kontaktförbud mot Labi*not Kras*niqi?

CityBitch11 skrev i tidigare inlägg om hans våldsamhet och bristande kvinnosyn.

Det ska mycket till för att någon söker samhällets stöd. I det här fallet har samhället svikit både M och barnen å det grövsta.

Vad finns det att veta om situationen för M och barnen?

Såg att en hel klan med samma efternamn sökt sig till Hässleholm. Många karaktärsvittnen i eventuella polisanmälningar.
Citera
2021-07-08, 22:51
Medlem
För att förtydliga ännu en gång, då hälften av alla här saknar läsförmåga - det finns två olika L*binot med samma efternamn, olika personnummer.
Den L*binot som är bosatt i Malmö har inte något med detta att göra.
Citera
2021-07-08, 22:53
Medlem
Mina tankar går Till pappan som miste 2 barn, otur att du råkade gifta dig med en kvinna av klent virke.. må
Dina barn vila i frid och hon för evigt brinna i helvetet. Amen
Citera
2021-07-08, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Märkligt att en kvinna alltid ses som ett offer, även i något så grymt som detta.

När en pappa satte två ungar i bilen och frontalkrockade med en buss utanför Lund så lät det inte så här.
jag minns den där pappan o jag var så fbannad att han medvetet körde in i lastbilen
jag tror däremot inte
att den pappan blivit misshandlad av barnets mor och att han flydde i bilen för att undkomma mammans våld
nej jag tror han dödade barnen och sig själv för att mamman ville separera och han blev aggressiv och ville straffa henne-
så två olika bakgrundsfaktorer och situationer
Citera
2021-07-08, 22:54
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likor
Vad har M och barnen varit utsatta för eftersom hon sökt kontaktförbud mot Labi*not Kras*niqi?

CityBitch11 skrev i tidigare inlägg om hans våldsamhet och bristande kvinnosyn.

Det ska mycket till för att någon söker samhällets stöd. I det här fallet har samhället svikit både M och barnen å det grövsta.

Vad finns det att veta om situationen för M och barnen?

Såg att en hel klan med samma efternamn sökt sig till Hässleholm. Många karaktärsvittnen i eventuella polisanmälningar.

Uppenbarligen så sökte hon inte tillräckligt med stöd.
Citera
2021-07-08, 22:56
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
jag minns den där pappan o jag var så fbannad att han medvetet körde in i lastbilen
jag inte att den pappan blivit misshandlad av barnets mor och att han flydde i bilen för att undkomma mammans våld
nej jag tror han dödade barnen och sig själv för att mamman ville separera och han blev aggressiv och ville straffa henne-
så två olika bakgrundsfaktorer och situationer

Bevekelsegrunderna kan definitivt vara desamma.

”TA INTE MINA BARN IFRÅN MIG”. Vi ska vara tillsammans i evigheten.

Väldigt likt med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in