Citat:
Vad har googlande med saken att göra? Jag diskuterar rakt ur FUP med dig.
Citat:
SDs beteende är rätt enkelt att utröna rent basic. Det är ett mångårigt triangeldrama och han försöker dölja en älskarinna. En pilsk och egocentrerad man som ljuger och bedrar och hittar på än det ena och det andra.
SDs beteende mot Lena är absolut relevant när det gäller att förstå SD. Och det är SD som lever med HD.
Han är som en karikatyr över otrohet, en stereotyp.
Resten av idioti beror på hans personlighet varav han inbillar sig vara smartast i Örebro med omnejd, han vill framstå som cool och bäst samt är ett uppenbart kontrollfreak, rent absurd.
Flackar med blicken, glor under lugg, skrattar på fel ställen. Gör folk osäkra, rädda eller tycker han är väldigt märklig.
Noll koll på personliga sfären, ska kramas och är uppenbart socialt inkompetent.
Komplett lost in space ang hur man ska bete sig.
Samtidigt beskrivs han ha ett väldigt utåtriktat sätt som vissa tycks se positivt på, han är gärna en handyman.
Citat:
Ja. Det är jag som tar upp det eftersom du har många inlägg om SD som psykopat. Nu efter att ha sett filmen så ställer jag frågor. Idag har du justerat till narcissistiska och psykopstiska drag.
Vad ser du i filmen 2004 som påminner om en psykopat?
Han har ett övertag via att HD är sjuk och behandlar henne som crap. Men hon är sen fullt arbetsför och uppenbart handlingskraftig när det väl har vänt.
Jag har sällan sett ett så kreativt hjärntvättat offer. Jag vet att starka kvinnor blir offer och det är inte vad jag diskuterar.
För övrigt ser HD ut som om hon övertagit stafettpinnen efter SDs familj i filmen 2004.
Väldigt intetsägande när han dampar runt.
Där du sen tycker hon "visade upp en mycket fin och stark sida" 2018 när SD beter sig som en freakshow mot barnen, ser jag en HD som är FÖR överseende och slätar över i ordval om att han är en bra pappa.
Det påminner mig om medberoende och om det inte vore så nära mordet i tid plus allt annat lögnaktigt hon sysslar med - så hade jag enbart sett henne som en överdrivet medlande.
Men de dagarna är det likaväl annat som kommer upp. Det är inte bara barnen det berör och det kokar ner i att SD talar om sitt enorma felsteg med LW, vill inte åka till USA och HD påstår att bollen ligger hos honom.
Samt vill skriva in SD i LWs wig. Inte tusan är det nån annan än HD själv som provocerar just då hur hjärntvättad du än vill ha henne till.
Vad hon sen säger till JG eller då hon pressas i förhör är skit det samma, det är mot SD hon borde vara mer konsekvent för barnens skull.
Bägge två är i vissa lägen rent obehagliga som föräldrar ur ett emotionellt perspektiv.
Citat:
Självklart har HD sett SDs negativa sidor. Jag tror dock inte en sekund att hon kan jämföras med LW utifrån hot.
HD är naturligtvis inte samma person som Lena, men SD är en helt klart hotfull person som vi nu vet hur långt han kan gå. Jag tvivlar inte en skund på att hD har sett några dåliga sidor hos SD som gör att hon liksom Lena väljer att hålla tyst om sin och JS realtion.
LW är nämligen ett hot mot hans relation med HD och är inte samma position med HD. Därav helt olika förutsättningar.
LW är även en helt annan personlighet och jag ser snarare HD som mer passivt aggressiv.
Ditt "öppnade sig en smula" inför JS är att älta och uppenbart påverka hans syn på LW (vilket han själv säger) och han tycker hon överdriver LWs skuld vs SD.
När hon är otrogen och SD snokar så förfasas hon att han kontrar med att stänga av Google maps. Hon kan inte förstå hur hon ska kunna återfå tilliten.
Vilken jävla tillit?
Hon knullar sillen som gift och är på väg att ta ut skilsmässa.
Sen säger hon i förhör att hon aldrig haft i åtanke att återförenas med SD.
Trots att hon påstår det till personer i sin omkrets vid skilsmässan.
Trots att hon kärleksbombar SD innan mordet.
Trots att hon påstår det i förhör den 19 maj.
Trots att hon uppenbart fått SD att tro det är en målsättning.
Hon är ju helt osannolik, ljuger och hummar och bete sig helt paradoxalt.
Senast redigerad av develi 2021-07-08 kl. 20:02.
Senast redigerad av develi 2021-07-08 kl. 20:02.