Citat:
Ursprungligen postat av
Edicor429
Vad för tangentbord hade du nu igen, och hur många meddelanden skickar du ish över 1 timme? Jag har provat mindre tangentbord och det går fan inte bra om det inte är höga knappar liksom, måste ha vanligt med lång travel, vilket leder till att jag vid långa pass, ändå får lite ont i vissa fingrar.
Ja kör liten chromebook, lenovo nu och hade en no name förrut, samma upplägg samma känsla, finns säkert bättre o sämre. 75 tecken mindre än tio sekunder, ja kör inte cc men där är det ju inte hur snabbt du skriver som begränsar direkt, mer hur snabbt du loggar samt läser och hur bra du kan finta coacher. Funkar inte o tjäna lätta pengar om nån jävla tomte läser det du skriver o letar fel i vilket fall.
Nej låga knappar, givetvis, det jag skriver ju. Det är en vanesak även, jag föredrog samma som dig i flera år sen körde ja som nu i ett par månader, upptäckte att det gick fortare och kändes bättre med tid.
Edit: Tio sekunder det är alltså med nån enstaka loggning samt rätta fel, jag ljuger inte när jag säger att jag är snabb. Det är ingen färdighet direkt det är bara snabba fingrar jag försöker inte låta häftig här hade hellre varit bra på matematik eller dylikt.