2021-07-04, 19:15
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Absolut, och det är inte bara tidskrävande, det är frustrerande som fan också

Just därför Snabbcentralen är det bästa som finns, man skriver snabbare och man behöver inte fixa massa skit, helt underbart hur "(target name)" kommer dit per automatik så man aldrig behöver skriva det själv

Enda jag tycker skulle behövas är att när man dubbelklickar på ett ord eller markerar en text så kommer det en meny på vardera sida om muspekaren med target resp players loggkategorier så åker det in på den man valt. Då sker loggning snabbt enbart med musen.
2021-07-04, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Enda jag tycker skulle behövas är att när man dubbelklickar på ett ord eller markerar en text så kommer det en meny på vardera sida om muspekaren med target resp players loggkategorier så åker det in på den man valt. Då sker loggning snabbt enbart med musen.

Japp, det hade varit briljant, men man kan inte klaga på det som redan finns, satt tidigare på 60 mess per timme och blev förbannad på loggning, kunde sitta max 2 timmar i sträck, nu lätt 90-120 och kan sitta längre enbart för att loggningen är simplare.

Man kan ju tycka att CC själva skulle ha löst detta, men icke.
2021-07-04, 20:17
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det är högsta lönestegen på JH, din noob.

Vart har tigerjohnny tagit vägen?

"Har du ett jobb så borde du ju veta när det passar o var du bo?jag kan va ledig när som,en vd bestämmer själv,men helst en vardag miss hemlig"
han är kvar
2021-07-04, 20:18
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Japp, det hade varit briljant, men man kan inte klaga på det som redan finns, satt tidigare på 60 mess per timme och blev förbannad på loggning, kunde sitta max 2 timmar i sträck, nu lätt 90-120 och kan sitta längre enbart för att loggningen är simplare.

Man kan ju tycka att CC själva skulle ha löst detta, men icke.

De vill göra det så jobbigt som möjligt ju! Därför CC har sånna automatiska mess som target kan skicka som typ "Ser att du inte har nämnt din stad kan du berätta var du bor?" för de vet att vi operatörer HATAR när de ställer den frågan och det gör oss så jävla arga inombords. Och de vill inte att det ska vara enkelt för oss
2021-07-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det är högsta lönestegen på JH, din noob.

Vart har tigerjohnny tagit vägen?
Jaha trodde han menade cw my bad då pussar till valfri kroppsdel
2021-07-04, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Små tangentbord alla dar i veckan, kör 11 tum chrome book främst det är guld. Skriver snabbare o skönare jämfört med ett bra normalstort tangentbord. Ingen har så långa fingrar att det passar bättre med större, anser jag. Sen så lite travel som möjligt så inte mekaniskt, dina fingrar blir sega för du måste hammra hårt samt sträcka på dom.
Tackar för input gurkis, ja jag har också ett litet laptop tagentbord som är rätt najs så blir att variera mellan den och logitech för att överleva med fingrarna
2021-07-04, 20:54
Medlem
Extremeflys avatar
Är CC något eget också eller vem tillhör dom? Bra m trafik?
2021-07-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Är CC något eget också eller vem tillhör dom? Bra m trafik?

Japp, det är CockChat, för dom som vill ha lite extra lemar i sin vardag. Om man egentligen inte vill ha det, så lockar dom med hela 1c extra per meddelande, så man tjänar lite extra.

Men är du villig att se 300 kukar om dagen per 200 meddelanden? Upp till dig.

Lycka till och kyss i kärleksgrottan.
2021-07-04, 21:18
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
"Har du ett jobb så borde du ju veta när det passar o var du bo?jag kan va ledig när som,en vd bestämmer själv,men helst en vardag miss hemlig"
han är kvar
Härmed kröner jag honom till TIGER KING.
2021-07-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Tycker det känns kasst att sitta hoptryckt vid datorn sådär som man gör om man skriver på en liten laptop. Ska du lägga all din lön på kiropraktorbesök sen?

Jag kör med ett stort mekaniskt tagentbord som är kopplat in i datorn så jag kan luta mig tillbaks och ha laptopen i hög höjd istället för att titta ner hela tiden. Lite ergonomi. Vanliga tagentbord, eller stora som du säger går lika bra och man behöver inte röra händerna mycket alls utan man tar tagenterna längst ut med lillfringrarna. Jag upplever att det är enklare att göra fel på ett platt tagentbord som en laptop har då det räcker att bara nudda tagenten lite för att det ska bli input.

Vad yrar du om? Återkom när du kört detta på heltid i 5 år, klippt en miljon mess, ja behöver ingen kiropraktor ingen akupunktur ingen aura massage. Har testat allt tro mig, och ja vanliga tangentbord går bra det stämmer men frågan är vad som är bäst, vad du skriver snabbast med. Skriver du snabbare än mig lovar ja suga av din pappa. Sen hur du ligger sitter är inte det vi snackar om, frågan är vad som känns bäst för fingrarna. Sen hur du skriver har givetvis betydelse också men om bron fury blir sliten så är det garanterat för att han som ja påpekade sträcker fingrarna och hamrar för hårt, då passar det utmärkt med mindre tangentbord med lite travel, punkt o sen slut.
2021-07-04, 21:29
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Japp, det är CockChat, för dom som vill ha lite extra lemar i sin vardag. Om man egentligen inte vill ha det, så lockar dom med hela 1c extra per meddelande, så man tjänar lite extra.

Men är du villig att se 300 kukar om dagen per 200 meddelanden? Upp till dig.

Lycka till och kyss i kärleksgrottan.
Jag älskar fan CockChat, speciellt när Jocke i Ockelbo är online och förbannad
2021-07-04, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Vad yrar du om? Återkom när du kört detta på heltid i 5 år, klippt en miljon mess, ja behöver ingen kiropraktor ingen akupunktur ingen aura massage. Har testat allt tro mig, och ja vanliga tangentbord går bra det stämmer men frågan är vad som är bäst, vad du skriver snabbast med. Skriver du snabbare än mig lovar ja suga av din pappa. Sen hur du ligger sitter är inte det vi snackar om, frågan är vad som känns bäst för fingrarna. Sen hur du skriver har givetvis betydelse också men om bron fury blir sliten så är det garanterat för att han som ja påpekade sträcker fingrarna och hamrar för hårt, då passar det utmärkt med mindre tangentbord med lite travel, punkt o sen slut.

Vad för tangentbord hade du nu igen, och hur många meddelanden skickar du ish över 1 timme? Jag har provat mindre tangentbord och det går fan inte bra om det inte är höga knappar liksom, måste ha vanligt med lång travel, vilket leder till att jag vid långa pass, ändå får lite ont i vissa fingrar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in