2021-07-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Jag älskar fan CockChat, speciellt när Jocke i Ockelbo är online och förbannad

Ah, Jocke den gamle räven, fyfan alltså, varje pass blir värt det när man får honom. Han har bidragit med bra klirr i kassan 🤑
Senast redigerad av Edicor429 2021-07-04 kl. 21:33.
2021-07-04, 21:34
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Ah, Jocke den gamle räven, fyfan alltså, varje pass blir värt det när man får honom, fyfan. Han har bidragit med bra klirr i kassan 🤑
Jag hade helt seriöst kunnat acceptera att bara bli hans player. Bara sitta och vara hans anger manager och försöka stävja ilskan han går runt och bär på. Han skriver värsta hotbrevet till en och är vänlig nog att skicka med den där klassiska bilden där han sitter på terrassen i shorts och drar ner shortsen lite grann så att kuken syns lite på sneden.

Om du läser detta Jocke - älskar dig gubben!
2021-07-04, 21:36
Medlem
Citat:
Vad för tangentbord hade du nu igen, och hur många meddelanden skickar du ish över 1 timme? Jag har provat mindre tangentbord och det går fan inte bra om det inte är höga knappar liksom, måste ha vanligt med lång travel, vilket leder till att jag vid långa pass, ändå får lite ont i vissa fingrar.

Ja kör liten chromebook, lenovo nu och hade en no name förrut, samma upplägg samma känsla, finns säkert bättre o sämre. 75 tecken mindre än tio sekunder, ja kör inte cc men där är det ju inte hur snabbt du skriver som begränsar direkt, mer hur snabbt du loggar samt läser och hur bra du kan finta coacher. Funkar inte o tjäna lätta pengar om nån jävla tomte läser det du skriver o letar fel i vilket fall.

Nej låga knappar, givetvis, det jag skriver ju. Det är en vanesak även, jag föredrog samma som dig i flera år sen körde ja som nu i ett par månader, upptäckte att det gick fortare och kändes bättre med tid.

Edit: Tio sekunder det är alltså med nån enstaka loggning samt rätta fel, jag ljuger inte när jag säger att jag är snabb. Det är ingen färdighet direkt det är bara snabba fingrar jag försöker inte låta häftig här hade hellre varit bra på matematik eller dylikt.
Senast redigerad av gurka111 2021-07-04 kl. 21:39.
2021-07-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Jag hade helt seriöst kunnat acceptera att bara bli hans player. Bara sitta och vara hans anger manager och försöka stävja ilskan han går runt och bär på. Han skriver värsta hotbrevet till en och är vänlig nog att skicka med den där klassiska bilden där han sitter på terrassen i shorts och drar ner shortsen lite grann så att kuken syns lite på sneden.

Om du läser detta Jocke - älskar dig gubben!

Hahaha, det hade gått från att vara en sexchattare till att vara ren och skär terapi/anger management, fyfan alltså.

Long live Jocke!
2021-07-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ja kör liten chromebook, lenovo nu och hade en no name förrut, samma upplägg samma känsla, finns säkert bättre o sämre. 75 tecken mindre än tio sekunder, ja kör inte cc men där är det ju inte hur snabbt du skriver som begränsar direkt, mer hur snabbt du loggar samt läser och hur bra du kan finta coacher. Funkar inte o tjäna lätta pengar om nån jävla tomte läser det du skriver o letar fel i vilket fall.

Nej låga knappar, givetvis, det jag skriver ju. Det är en vanesak även, jag föredrog samma som dig i flera år sen körde ja som nu i ett par månader, upptäckte att det gick fortare och kändes bättre med tid.

Jasså, vart kör du, CW eller, och där räcker det med 75 tecken eller?
2021-07-04, 21:41
Medlem
Citat:
Jasså, vart kör du, CW eller, och där räcker det med 75 tecken eller?

Korrekt, sen 75 tecken i all ära, 150 tecken hade varit ok det med så länge man slipper feedback, eller helt enkelt att nån fitta har invändningar på skitsaker.
2021-07-04, 21:43
Medlem
Citat:
Korrekt, sen 75 tecken i all ära, 150 tecken hade varit ok det med så länge man slipper feedback, eller helt enkelt att nån fitta har invändningar på skitsaker.

Åfan, så du har kört JH tidigare och nu CW?

Jag vet att CW har lägre ersättning per meddelande, men om dom nöjer sig med 75 och att det inte är lika jävligt med loggning, så kanske det är värt det?

Skulle du uppskatta att du tjänar mer eller mindre på samma mängd timmar?

Min uppfattning är att kön hos CW inte är lika consistent, men jag kanske har fel? Har sett flera gånger här där folk klagat att den kan vara död och så.
2021-07-04, 21:46
Medlem
Citat:
Åfan, så du har kört JH tidigare och nu CW?

Jag vet att CW har lägre ersättning per meddelande, men om dom nöjer sig med 75 och att det inte är lika jävligt med loggning, så kanske det är värt det?

Skulle du uppskatta att du tjänar mer eller mindre på samma mängd timmar?

Min uppfattning är att kön hos CW inte är lika consistent, men jag kanske har fel? Har sett flera gånger här där folk klagat att den kan vara död och så.

Ja alltså kompis ja har kört allt. Ja låter det vara osagt vad som är bäst, det får individen avgöra. Utifrån vad jag upplevt på JH dock, skiter i vad coach bobbi säger, så hade jag hellre sugit kuk på riktigt än jobba för dom igen.

Men cw är dött i regel ja, det funkar inte om man ska köra nån timme här o där.
2021-07-04, 21:48
Medlem
Citat:
Ja alltså kompis ja har kört allt. Ja låter det vara osagt vad som är bäst, det får individen avgöra. Utifrån vad jag upplevt på JH dock, skiter i vad coach bobbi säger, så hade jag hellre sugit kuk på riktigt än jobba för dom igen.

Jag måste ha haft riktigt flyt, alltså jag ordbajsar som fan men upplever att jag får många replies på det jag skriver ändå, sköter väl loggning helt ok och så också, hör fan aldrig någonting från coacherna (tack), 1 gång senaste 10,000 meddelandena liksom? och inte mycket där innan heller
2021-07-04, 21:53
Medlem
Citat:
Jag måste ha haft riktigt flyt, alltså jag ordbajsar som fan men upplever att jag får många replies på det jag skriver ändå, sköter väl loggning helt ok och så också, hör fan aldrig någonting från coacherna (tack), 1 gång senaste 10,000 meddelandena liksom? och inte mycket där innan heller

Jo men det kommer nog ska du se, kan funka i ett par månader sen tar det stopp. Eller så är det ny regim nya riktlinjer för coacher vad vet jag, det var säkert 2 år sen ja körde senast. Allt detta handlar ju om att tjäna pengar, du vill skriva så snabbt som möjligt o få iväg messet. Ingen orkar köra hyperfokus konstant heller, det måste finnas marginal för lite slarv osv, annars går det helt enkelt inte att fixa en riktig inkomst, anser jag iaf. Möjligen med droger då..

Tar det 20 sekunder eller 40 sekunder så skiljer det rätt mycket pengar efter några månader. Så enkelt är det. Hade jag kört JH eller nån knepig aktör under min karriär så hade jag förlorat flera hundra tusen.

Edit: replies skrev du nu, klart du får svar, gubbarna skiter väl i hur du skriver, det är bara coacherna som bryr sig, vakna kompis .
2021-07-04, 23:28
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Vad yrar du om? Återkom när du kört detta på heltid i 5 år, klippt en miljon mess, ja behöver ingen kiropraktor ingen akupunktur ingen aura massage. Har testat allt tro mig, och ja vanliga tangentbord går bra det stämmer men frågan är vad som är bäst, vad du skriver snabbast med. Skriver du snabbare än mig lovar ja suga av din pappa. Sen hur du ligger sitter är inte det vi snackar om, frågan är vad som känns bäst för fingrarna. Sen hur du skriver har givetvis betydelse också men om bron fury blir sliten så är det garanterat för att han som ja påpekade sträcker fingrarna och hamrar för hårt, då passar det utmärkt med mindre tangentbord med lite travel, punkt o sen slut.

Chilla Gurkis. Varför är det så viktigt för dig att vara världens snabbaste kukbilds loggare att det känns som du tar åt dig bara för att någon inte håller med dig? Tycker synd om dig när det här verkar vara det enda du har att vara stolt över och ser det som ett personligt påhopp.
Senast redigerad av Bbobi 2021-07-04 kl. 23:34.
2021-07-04, 23:47
Medlem
Fyfan i helvete, att skriva upp mig till +1976 meddelanden från 0st lördag 16.30 till nu gör jag tamefan aldrig om igen, kan för fan se Chattcentralen i mitt huvud när jag blundar
Senast redigerad av Edicor429 2021-07-04 kl. 23:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in