Citat:
Ursprungligen postat av
SiggeSpringnota
Nej, jag är ingen internetflexare och troll.
Jag kan respektera vem som helst för deras åsikter och handlingar, vem det än är. Sluta larva dig för fan.
Vilka åsikter och tankar han kan tillföra en jävla paneldebatt har ingenting att göra med att han, 19 fucking 55, föddes i Sverige med jugoslaviska föräldrar.
Du har allvarliga kommunikationsproblem.
Det jag ursprungligen skrev till Offervilja och som du svarade på gällde det att de här namnen inte alls står på samma ideologiska grund som Dan & co. Som synes tar gamla rävar som misslyckats med sina projekt gärna ideologiska tillbakasteg och omfamnar de mer ofarliga politiska alternativen.
Det var det jag syftade på när jag ironiskt kallade dem för tunga etnonationalister, att
SUBVERSIVA krafter gärna vill urvattna de mer problematiska samhällskritiska strömningarna och att personer med helt andra synsätt, ideologiska lättviktare, och dessutom med kopplingar till det s.k. nätverket nu kommer allt närmare DFS och eventuellt påverkar dem och/eller deras följare.
Ditt psykotiska svammel säger mig att du inte kommer förstå vad jag skrivit, men för andra som läser det här och undrar vad det handlar om blev det nu ett litet förtydligande.