2020-11-12, 16:09
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
https://twitter.com/PJJMorf/status/1326848690233991169

Inget bra betyg från nya lyssnare av Kväll Med Svegot.

Jag har sagt det förut och säger det igen, Magnus Svammelmans SVAMMEL förstör podden. Ingen orkar lyssna på sånt där i längden. Kväll Med Svegot behöver verkligen fräschas upp, med lite gäster kanske eller någon 'Jonas De Geer'-typ som kan vara den intellektuella förmågan så man ej behöver ta fram skämskudden när Magnus G.W. Söderman försöker ta sig an den rollen.

Just nu är det bara en klubb för inbördes beundran. Alla håller med varandra om allting, chatten håller också med om allting. Vi behöver lite osämja, in med lite folk som tycker annorlunda, diskutera och utmana era ståndpunkter.

Foliehattar undanbedes dock.

Citat:
https://twitter.com/PJJMorf/status/1326848690233991169: Lyssnade på Svegot Radio idag på YouTube. Det var nog det värsta ultranationalistiska dravlet jag har hört. Skämskudde, någon? "Jag fick lust att starta en lokal KKK-avdelning i Laxå och vandra runt på gatorna med rep i handen" plus annan skit fick man höra. Inget för mig.

Uppenbarligen så fattade inte "Peppe From" att Söderman skämtade, men som du skrev (nya lyssnare) kanske inte var den bästa tajmingen för en ny lyssnare. Själv så började jag garva när han sa så...
Senast redigerad av Kackotopi 2020-11-12 kl. 16:29. Anledning: *garva
Citera
2020-11-12, 16:21
Medlem
skillnads avatar
Senaste programmet var bra fram tills USA valet började diskuteras. Dan Erikssons & co brister tyvärr i omdöme gällande valet på samma sätt som de tidigt brast i omdöme då de drogs med i Coronahysterin. Dans tro på demokraternas UPPENBART FALSKA opinionsundersökningar och "the red mirage" propaganda visar att herrn lärt sig föga om vilka falska narrativ som sprids.

Själva iden om att det demokratiska partiet, facebook och övriga tek-giganter vetat om (the red mirage) och exakt förutsätt hur hela valet kommer resultera är så oerhört naivt och korkat att tro på att man tappar respekten för de som går på skiten. Det går helt enkelt inte försvara de här dumheterna.
Senast redigerad av skillnad 2020-11-12 kl. 16:23.
Citera
2020-11-12, 17:28
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
https://twitter.com/PJJMorf/status/1326848690233991169

Inget bra betyg från nya lyssnare av Kväll Med Svegot.

Jag har sagt det förut och säger det igen, Magnus Svammelmans SVAMMEL förstör podden. Ingen orkar lyssna på sånt där i längden.

Jag tror Svegotianerna har rätt svårt att hitta nya lyssnare. Det här var ju ett riktigt bottenbetyg från en potentiell ny lyssnare som var beredd att ge gubbarna i Älgarås en chans.

Men "sunknationalism" a' Magnus Svammelman är inget som lockar utbildade medelklasssvenskar. Svegotianerna är och förblir en rörelse för outsiders.
Citera
2020-11-12, 17:54
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Jag tror Svegotianerna har rätt svårt att hitta nya lyssnare. Det här var ju ett riktigt bottenbetyg från en potentiell ny lyssnare som var beredd att ge gubbarna i Älgarås en chans.

Men "sunknationalism" a' Magnus Svammelman är inget som lockar utbildade medelklasssvenskar. Svegotianerna är och förblir en rörelse för outsiders.
Men din idiot. Personen ifråga ser socialdemokraterna under Göran Person som något eftersträvansvärt.

Tror du att det är sådan idioter Svegot vill attrahera
Citera
2020-11-12, 18:18
Medlem
Offerviljas avatar
Hahahahaha, Ingrid Carlqvist tycker att idioten Peppes recension av Kväll med Svegot är fantastisk. Vilka jävla horor Dan Eriksson och Magnus Söderman har varit alltså! Vi glömmer inte och vi förlåter aldrig.

"Sluta splittra rörelsen då, Ingrid Carlqvist går faktiskt från klarhet till klarhet."
- De nazistiska psykosmästarna
Citera
2020-11-13, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Uppenbarligen så fattade inte "Peppe From" att Söderman skämtade, men som du skrev (nya lyssnare) kanske inte var den bästa tajmingen för en ny lyssnare. Själv så började jag garva när han sa så...
Avsnittet var verkligen dåligt och nivån sjunker för varje vecka. Förr var det tre aktiva nationalister som satt och pratade; idag är det tre tjocka svensson-farsor.

Valet i USA som engagerar hela världen just nu får sista kvarten och består av ett plagiat av Daily Shoahs analys nerklottrad på en servett innan sändning. Jämför med Motströms. Det är som dag och natt.

Svegot idag är genuint dåligt och vilken vuxen människa vid 40+ har en humor som tycker det är asroligt med att man borde starta ett lokalt KKK?

Svegot är inte längre intressant för någon. De är för radikala för svenssons, de är för platta för de som vill ha djupa analyser, de är för pantade för de som vill ha humor, de är för slätstrukna för de som vill ha förändring och de är för korrumperade för de som har ett samvete.

De är den nationella rörelsens Folkpartiet.
Citera
2020-11-13, 14:00
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Avsnittet var verkligen dåligt och nivån sjunker för varje vecka. Förr var det tre aktiva nationalister som satt och pratade; idag är det tre tjocka svensson-farsor.

Valet i USA som engagerar hela världen just nu får sista kvarten och består av ett plagiat av Daily Shoahs analys nerklottrad på en servett innan sändning. Jämför med Motströms. Det är som dag och natt.

Svegot idag är genuint dåligt och vilken vuxen människa vid 40+ har en humor som tycker det är asroligt med att man borde starta ett lokalt KKK?

Svegot är inte längre intressant för någon. De är för radikala för svenssons, de är för platta för de som vill ha djupa analyser, de är för pantade för de som vill ha humor, de är för slätstrukna för de som vill ha förändring och de är för korrumperade för de som har ett samvete.

De är den nationella rörelsens Folkpartiet.

Men, han sa så skämtsamt som ett svar på frustrationen över att KD-nissen sa att Laxå blir rika på invandringen. Eller tror du på riktigt att Söderman var allvarlig? Jag är 30+ och tyckte det var kul (i det sammanhanget).
Citera
2020-11-13, 17:39
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Men din idiot. Personen ifråga ser socialdemokraterna under Göran Person som något eftersträvansvärt.

Tror du att det är sådan idioter Svegot vill attrahera
Men hörru du, det fanns ju faktiskt en tid då Dan Eriksson och Magnus Söderman enbart brydde sig om personer som Peppe. Etnonationalister som dig och mig blev svikna och förnedrade. De som under Ingrid Sionistqvist-tiden kritiserade Peppe-stilen blev hatade och hetsade till självmordsförsök. Det nya lagförslaget om fängelse för självmordshets stödjer jag fullt ut. Daniel Frändebög är en fruktansvärt sjuk och ondskefull människa. Kommer du ihåg när det ynkliga lilla pervot Daniel Frändebög mobbade och förnedrade folk i de där Flashback-avsnitten, skillnad?
Citera
2020-11-19, 10:18
Medlem
Offerviljas avatar
Daniel Frändebög-fritt i Sverige vaknar idag. Istället var det Magnus Söderman och Ludvig Delin som sände. Det blev ett riktigt bra program där Söderman under den första timman bjöd på mycket humor och i den andra blev mer seriös och bland annat pratade om Joe Hill och om hur fantastiska vi germaner är. Vi vill ha tillbaka Gomorron med Magnus!
Citera
2020-11-19, 18:41
Medlem
Offerviljas avatar
Dagens avsnitt var så coolt och bra att de har valt att låta alla få chansen att lyssna på det:

https://www.spreaker.com/user/svegot/sverige-vaknar-19-november-2020-klar

Det är egentligen synd om Daniel Frändelöv. Ingen normalbegåvad människa gillar Sverige vaknar, men idag när han var borta så hyllas programmet lite överallt. Magnus Söderman är en superstjärna!

Ikväll ska Det fria Sveriges styrelse samlas och bland annat diskutera Radio Svegots framtida utformning. Hoppas att de helt väljer att ta bort idioten Frändelöv från radion. Det finns väl andra viktiga saker i den här föreningen som han kan ägna sig åt istället.
Citera
2020-11-20, 03:19
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Dagens avsnitt var så coolt och bra att de har valt att låta alla få chansen att lyssna på det:

https://www.spreaker.com/user/svegot/sverige-vaknar-19-november-2020-klar

Det är egentligen synd om Daniel Frändelöv. Ingen normalbegåvad människa gillar Sverige vaknar, men idag när han var borta så hyllas programmet lite överallt. Magnus Söderman är en superstjärna!

Ikväll ska Det fria Sveriges styrelse samlas och bland annat diskutera Radio Svegots framtida utformning. Hoppas att de helt väljer att ta bort idioten Frändelöv från radion. Det finns väl andra viktiga saker i den här föreningen som han kan ägna sig åt istället.
Är det något "nytt som aldrig tidigare gjorts" på G, eller?
Citera
2020-11-21, 14:45
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Men hörru du, det fanns ju faktiskt en tid då Dan Eriksson och Magnus Söderman enbart brydde sig om personer som Peppe. Etnonationalister som dig och mig blev svikna och förnedrade. De som under Ingrid Sionistqvist-tiden kritiserade Peppe-stilen blev hatade och hetsade till självmordsförsök. Det nya lagförslaget om fängelse för självmordshets stödjer jag fullt ut. Daniel Frändebög är en fruktansvärt sjuk och ondskefull människa. Kommer du ihåg när det ynkliga lilla pervot Daniel Frändebög mobbade och förnedrade folk i de där Flashback-avsnitten, skillnad?
Att du orkar.

Svegot/DfS är i princip så etnonationalistiska man kan bli.

F.ö klassar jag inte mig själv som etnonationalist utan enbart som nationalist.
Senast redigerad av skillnad 2020-11-21 kl. 15:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in