Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Det går inte att diskutera med dig. Du är ohederlig och tolkar hela tiden olika nationalisters uttalanden på ett helt galet sätt. Att kalla Dan Eriksson och de andra i Radio Svegot för judevänner som förespråkar invandring av främmande folkslag är oerhört lögnaktigt. Jag tänker inte svara något mer på dina avskyvärda inlägg.
Du postade ett citat där Dan säger "Det parti som står närmast att vara ett etnonationalistiskt parti är Alternativ för Sverige." när han mycket väl vet att det inte stämmer.
Jag riktade kritik mot Dan och hans gäng som medvetet väljer bort och öppet förnekar existensen av det enda parti som har en etnonationalistisk grund och program författat efter detta, alltså just det som Dan m. fl. (men tydligen inte alla) i det där gänget söker, och därmed visar att det viktiga för dem är inte den politiska lösningen som kan säkra folkets existens, utan prestige och det egna projektet.
Jag har redan sagt att Follin argumenterat FÖR att utomeuropéer ska kunna bosätta sig här, om du inte känner till det bör du ta reda på saken innan du hävdar att det inte stämmer.
Han är även en av de som försvarat Jared Taylors vänskapliga förhållande till vår dödsfiende och detta av helt uppenbara orsaker, nämligen att deras kompisrelationer med inbjudan till konferenser och annat är viktigare än sådant som att hålla fienden borta från infiltration.
När jag påpekar opålitligheten hos aktörer av den här kalibern så blir du stött och slår ifrån dig, precis som så många andra gör när de känner att deras illusion är hotad.
Det gick bra att (med all rätt!) kritisera Carlqvist och hennes förtjusning över integration, men att en person som fortfarande är ledamot i DFS tycker att främmande folk ska tillåtas flytta hit får alltså inte påpekas, då heter det att det är en lögn. The Golden One är förvisso ett känt namn och det är väl vad som räknas, precis som när man ville ha med I&C i projektet.
Men fortsätt du att leva i förnekelse, på med skygglapparna och in i den trevliga etnonationalistiska värmen. Det viktiga är som sagt inte resultat utan den där "det går bra nu"-känslan. Den får inte skakas.
P.S.
Senare i sommar har DFS en konferens där tunga etnonationalister som det tidigare etablissemangsnamnet Boris Benulic (vilken etnicitet har han?) samt Matikainens och Janouchs judisk makt-förnekande vän Jeff Ahl från AfS/Nätverket kommer delta. Den "nationella rörelsen" (fniss) går onekligen mot ett allt mer radikalt och skärpt håll.