Citat:
Ursprungligen postat av
fridhemsplan
Vet inte men jag tror att det gick snabbt. Lite samma symptom vid för lågt som vid för högt östro. Börjar äta AI och fick tillbaka morgonstånd efter någon vecka men sedan efter ytterligare en vecka så var jag tillbaka där jag var innan AI. Därför testar jag nu med ”microdos”. Den här gången ska jag följa upp med blodprov vilket jag inte gjorde förra gången.
Lite pilligt men inte så farligt. Behöver ju bara dela piller var åttonde vecka. Tyckte det blev bra.
Åttondelar kan jag skära till nästan perfekt. När jag delar åttondelarna till sextondelar blir det lite lite ojämnt men inget extremt.
Jag kraschade mitt östro med en 32 del per dag. Jag krossade tabletten och delade upp den i 32 högar med ett rakblad på en glasskiva. Delade ett gäng gelehallon och tömde den lilla pulver högen i hallonet och tryckte ihop dom, sen tog jag ett gelehallon per dag.
Men som sagt, jag kände att, så här kan jag inte hålla på. Så jag började med propionat som jag nämnt tidigare, varje dag, och då försvann östro problemet. Att försöka följa Nebidos ojämna kurva med Arimidex är i min mening nästan helt omöjligt