Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
Efter hur lång tid krachade det?
Vet inte men jag tror att det gick snabbt. Lite samma symptom vid för lågt som vid för högt östro. Börjar äta AI och fick tillbaka morgonstånd efter någon vecka men sedan efter ytterligare en vecka så var jag tillbaka där jag var innan AI. Därför testar jag nu med ”microdos”. Den här gången ska jag följa upp med blodprov vilket jag inte gjorde förra gången.
Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
Bra gjort fp det till 16 fdelar hehe.
Lite pilligt men inte så farligt. Behöver ju bara dela piller var åttonde vecka. Tyckte det blev bra.
Åttondelar kan jag skära till nästan perfekt. När jag delar åttondelarna till sextondelar blir det lite lite ojämnt men inget extremt.
Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
Tycker mig fått något mindre acne pp ryggen, men fortsatt ganska myclet. Beror på östro va?
Vet ej men jag har mycket mer acne på ryggen och bröstet sedan jag började med Nebido. Framför allt första tre-fyra veckorna efter injektion. Om det beror på högt östro eller testo vet jag inte, infaller ju samtidigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
Efter hur många dagar efter injektion har du lämnat östroprov?
10 dagar efter injektion.
Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
Det känns som östrot blir högre i slutet av intervalet, eller är der bara testot som sjunker?
Så ska det nog inte vara. Jag tror östrogenet faller i takt med att testosteronet faller. Men jag kan ha fel.