2021-07-02, 17:37
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Läste i tråden gällande Culineas 2XXL Schnitzel för ett tag sedan, fann ett gäng i en affär köpte 3st till
kanonpris 29kr och helt ok,men min fråga är var det en engångsgrej eller kommer dom tillbaka,har nu i 2 veckor försökt hitta fler ,men icke :-(
De tillhör XXL-veckan och återkommer regelbundet, har dock inte koll på hur många "olika veckor" det finns.

100% Beef Burger var ju fantastiskt jäkla bra och jag undrar om de tillhör nån speciell "vecka" eller om de bara dyker upp random lite när som helst?
Citera
2021-07-02, 17:40
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
De tillhör XXL-veckan och återkommer regelbundet, har dock inte koll på hur många "olika veckor" det finns.

100% Beef Burger var ju fantastiskt jäkla bra och jag undrar om de tillhör nån speciell "vecka" eller om de bara dyker upp random lite när som helst?
Ok, tack ska prova hitta dom ,är dom burgarna åxå Culinea eller annat märke ?
Citera
2021-07-02, 17:54
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Ok, tack ska prova hitta dom ,är dom burgarna åxå Culinea eller annat märke ?
Vänta nu..!

Denna vecka är XXL-vecka, men ingen schnitzel?! Dock så dyker den upp nästa vecka! 🤔

Dessutom, 100% Beef Burgers kommer också nästa vecka! 👌

https://www.lidl.se/sv/reklamblad/galler-5-7-11-7-erbjudanden-vecka-27-3/view/flyer/page/4
Citera
2021-07-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag kör i stort sett allting självsvanning och då brukade man få en prompt om det vid betalningen.

Aha. Min Lidl-butik har inte infört det ännu. Visste inte ens att det fanns. Så jag trodde du menade att en anställd som satt i kassan skulle fråga kunderna om Lidl plus. Vilket jag aldrig har råkat ut för.
Citera
2021-07-02, 21:17
Medlem
Elementarts avatar
Testade o köpa de där Simpsons mini crackers som fanns i butik för någon vecka sedan. Trodde först att det var frukostflingor men de blev mjuka o soggiga direkt när jag hällde mjölk över dem. Testade sedan att bara äta ett par kex direkt ur paketet. Verkligen inte goda.
Citera
2021-07-02, 23:50
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det var väl rätt snabbt som Lidl fick bygga om kassorna som att dom fungerade som alla andra här i landet?

Typ 15 år sedan.

Siciliansk vecka kommande och jag är i Sverige. Vilken fest!!
Citera
2021-07-03, 09:22
Medlem
Cassataglass, arancini, cannoli, risottomix, pastagratäng och rökt salami redan borttagna från den sicilianska veckans sida innan den börjat...
Citera
2021-07-03, 11:48
Medlem
Hyvla-en-ulks avatar
Lidl Nordstan i Göteborg har självscanning vid utpasseringen men de har även ändrat om placeringen på många varor så det är svårt att hitta.

Har Lidls Panaché utgått helt?
Först var det att den såldes ibland på sommaren, sedan ingick den i fasta sortimentet och nu har den inte synts till på ett bra tag i de Lidl jag brukar besöka.
Citera
2021-07-03, 12:33
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mploko
Cassataglass, arancini, cannoli, risottomix, pastagratäng och rökt salami redan borttagna från den sicilianska veckans sida innan den börjat...

WTF?! Inte bara så att de oftast har mer i reklambladet än på sidan då, det tycker jag att man ser ganska ofta. Hoppas att det är så, risotton står på listan...
Citera
2021-07-03, 13:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturallime
Aha. Min Lidl-butik har inte infört det ännu. Visste inte ens att det fanns. Så jag trodde du menade att en anställd som satt i kassan skulle fråga kunderna om Lidl plus. Vilket jag aldrig har råkat ut för.
Nej fan.

Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Typ 15 år sedan.
Ja, det höll inte alls länge med tyska kassor.
Citera
2021-07-03, 13:36
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Var inte mycket roligt denna vecka. Blir pizzakitet och nötfärs. Knappt värt omvägen.
Citera
2021-07-03, 14:19
Medlem
Bertil85s avatar
Varför tog de bort cannoli ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in