2021-06-21, 20:11
Medlem
BigFatCones avatar
Dom har en ny variant på deras Cola Zero. Den jag har heter YUZU Summer Special. Det är visserligen bara cola med citronsmak men det tackar jag för.

Annars hade jag gärna sett att deras iste med colasmak kommer tillbaka.
Citera
2021-06-22, 20:04
Medlem
Isnatts avatar
Handlade i går. Kollade appen idag - har fått en skraplott
Citera
2021-06-22, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Undvik sillen med pepparrot och wasabi. Sillinläggningar ska inte ha en lång innehållsförteckning. Noll med wasabi, endast arom, vilket inte är en större överraskning. Brukar alltid läsa innehållsförteckningen men hade bråttom och sket i det. God var den inte heller. En riktig skitprodukt på alla sätt och vis.

provat de förut wasabi ock thaisill gillade de starkt blev besviken när de var slut på förra veckans erbjudande för 5 spänn
Senast redigerad av diseledvin 2021-06-22 kl. 20:10.
Citera
2021-06-22, 20:16
Medlem
BigFatCones avatar
Jag får inte längre frågan om jag har Lidl Plus när jag ska betala.
Citera
2021-06-22, 21:58
Medlem
tomatos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Handlade i går. Kollade appen idag - har fått en skraplott

Vinner Sverige en match under fotbolls EM återvänder skraplotten i tre dagar efter vinsten för att fira segern.
Citera
2021-06-28, 08:34
Bannlyst
Nån som provat Cheddar osten
https://www.lidl.se/p/xxl-superstora-foerpackningar/cheddar/p50141?ar=4

/D
Citera
2021-06-30, 20:24
Medlem
Imorgon har Lidl sin Guacamole dip i märket Snack Day på kampanj. Nån som har provat denna?
Citera
2021-07-01, 23:20
Medlem
Dranghoffs avatar
Ser fram mot den sicilianska veckan som börjar på måndag. Verkar rymma många potentiella kap; förhoppningsvis är det äkta vara och inte tysk Ersatz. Blodapelsinmarmelad, torroncini, mandelkakor, pistagekräm, granita (krossad is) och en hel drös delikatesser.
Citera
2021-07-01, 23:26
Medlem
Gillar verkligen deras isglass gjord på päronpuré.
Citera
2021-07-02, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag får inte längre frågan om jag har Lidl Plus när jag ska betala.

Jag kan inte minnas att jag någonsin har fått frågan. Då har jag ändå Lidl plus.

Använder det sällan. Någon enstaka kupong eller erbjudande, annars brukar jag skippa det. Tydligen behöver man papperskvitto om man vill använda sig av öppet köp. Åtminstone sa butiksmedarbetaren i kassan det vid ett tillfälle. Så det digitala i Lidl Plus-appen verkar inte funka, och jag handlar aldrig tillräckligt för att få bonus. Så om jag inte vill använda nåt erbjudande/kupong som kräver Lidl Plus, så brukar jag inte använda mig av det. Hoppar över det steget.
Citera
2021-07-02, 13:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturallime
Jag kan inte minnas att jag någonsin har fått frågan. Då har jag ändå Lidl plus.

Använder det sällan. Någon enstaka kupong eller erbjudande, annars brukar jag skippa det. Tydligen behöver man papperskvitto om man vill använda sig av öppet köp. Åtminstone sa butiksmedarbetaren i kassan det vid ett tillfälle. Så det digitala i Lidl Plus-appen verkar inte funka, och jag handlar aldrig tillräckligt för att få bonus. Så om jag inte vill använda nåt erbjudande/kupong som kräver Lidl Plus, så brukar jag inte använda mig av det. Hoppar över det steget.
Jag kör i stort sett allting självsvanning och då brukade man få en prompt om det vid betalningen.
Citera
2021-07-02, 13:32
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag kör i stort sett allting självsvanning och då brukade man få en prompt om det vid betalningen.
Självscanning på Lidl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in