2021-07-02, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MulierFoedius
EmmeLee...Förstår att Du är arg och besviken, när en viktig person för dig är tagen av daga. Kan inte göra annat än beklaga din sorg. Men vet du, att spy galla över L - utan vidare belägg - är inte rimligt. Vi vet, och tydligen du likaså, i stort sett inget mer än att L har skjutit E. Tiden får utvisa vad som faktiskt skett... Men din okunskap, om att man är kriminell om man har dragit på sig betalningsföreläggande, eller att man inte blir beviljad CSN - basala kunskaper - gör att i alla fall jag tappar än mer förtroende för allt skit du slängt över L's persona.

Att en man väljer att köpa bilar, MC eller vad han nu behagar, till en vuxen kvinna - är hans val. Inget som kvinnan ska skuldbeläggas för, och hon ska absolut inte tvingas att ta ansvar över att han ska lägga denna omsorg på sina barn istället, eller tacka nej till dessa och be om att han lägger dom pengarna på hennes barn istället.... Har mannen inte råd att ge både barnen och kvinnan den omsorgen - då är problemet enbart hans att äga.

Sen ska du veta att det är väldigt många snygga, rika män som köper sex. Handlar inte om att "behöva". Påståenden som dessa gör att jag börjar tro att du är väldigt ung, och för ditt eget bästa så tror jag att du ska sluta läsa i denna tråd. Det kan nog göra mer ont i dig, än nytta. Och detta skrivs i all välmening.

(Jag tog en pause i mitt skrivande, och såg nu när jag postade, att MarieA. redan är på samma spår som jag, så ber om ursäkt att det blir lite upprepning i inläggen )

Hon har levt på detta sätt förut också... Med andra män Pengar... Golddigger..
Men vet inte om det är hennes fel som lyckas manipulera eller om männen är så dumma så dom går på det😂
2021-07-02, 16:25
Medlem
[quote=Lasseliten2|76426650]
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62

Ok, men du vill inte berätta hur du vet? Alltså kan man då bara tolka det som att det är skvaller! Känns meningslöst att ni ens skriver in skvaller när vi andra försöker förstå vad som hände. Kan ni inte skvallra ihop via PM eller annat istället för att tråden blir full av skvaller?!

Du har ej själv köpt, du kan inget säga. Varför skrev du det då?
Snälla du... Man kan inte alltid avslöja sina källor
Vad har du för relation med mgm? Berätta!!!! Du kanske också bara hittar på
2021-07-02, 16:38
Medlem
[quote=Vemdalen62|76426726]
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Snälla du... Man kan inte alltid avslöja sina källor
Vad har du för relation med mgm? Berätta!!!! Du kanske också bara hittar på

Ok, då är det skvaller. Du har inte en enda gång kommit med någon fakta i denna tråd, endast skvaller.

Jag är mkt god vän till henne sedan många år tillbaka som jag sagt tidigare. Har träffat ex och barn. Därför kan du kanske förstå att jag är både ledsen och arg över vad som hänt men även av allt skitsnack. Det gynnar ju varken hans familj eller hennes. Tror du inte alla vill veta varför? Tror du att du då på ngt sätt bidrar med ngn hjälp när du sprider skvaller? Ut med språket isf!

Vad är din relation till henne? Svarar du nu inte på detta, så håll dig borta från denna tråd!
2021-07-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jaa, vad bra. Så, sååå "kriminell" verkar hon inte ha varit, tills denna tragiska händelse. Halva Sverige finns väl hos fogden, egentligen.
Nja, det är väl ungefär fyra procent av befolkningen som finns hos fogden. Knappast halva befolkningen. Snittskulden för dessa är runt 200.000.
2021-07-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Har hört om denna kvinna.
Inte klok på en fläck och vidrig mot sin förra man

Förklara vad sjutton du menar med detta också din lögnare?! Ut med språket för nu har du ljugit i så många inlägg och hittat på saker. Vilken man är det hon var så vidrig mot? Du hittar på egna saker, är ju löjligt! Menar du mannen som misshandlade henne?? Eller berätta han aldrig det för dig din s.k källa?
2021-07-02, 20:36
Medlem
Men oj.

Alla kan väl få berätta det dem vet utan att du ska anklaga alla för att ljuga så fort det är nåt dåligt om L
Eller nåt bra om E.

Troligtvis hade dem väl båda både bra och dåliga sidor. Det förstår väl jag med.

LasseLiten- ta en kall dusch och lugna ner dig

Låt folk berätta vad dem vet
2021-07-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Lärare?

Han har arbetat som lärare vid Upplands-Bro Gymnasiet på deras maskinförarutbildning.
2021-07-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeets
Han har arbetat som lärare vid Upplands-Bro Gymnasiet på deras maskinförarutbildning.
Ok, tänkte mer grundskola, fick inte ihop det.
När jobbade han vid U-B G?
2021-07-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Förklara vad sjutton du menar med detta också din lögnare?! Ut med språket för nu har du ljugit i så många inlägg och hittat på saker. Vilken man är det hon var så vidrig mot? Du hittar på egna saker, är ju löjligt! Menar du mannen som misshandlade henne?? Eller berätta han aldrig det för dig din s.k källa?
Varför går du till personangrepp?
Du gläfser som en rabiessjuk hund.
Någon typ av problem verkar hon haft, som skjuter ihjäl en annan människa.
Hon har varit gift tidigare och har nästan en handfull barn, som hon inte kan ha tagit hand om särskilt väl, med tanke på hennes kringflackande liv.
Om du nu känner henne så väl och hugger mot varenda människa i tråden, berätta om Ly*ia.
Har du velat vara mer än en vän, men hon ville inte ha dig?
2021-07-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Men oj.

Alla kan väl få berätta det dem vet utan att du ska anklaga alla för att ljuga så fort det är nåt dåligt om L
Eller nåt bra om E.

Troligtvis hade dem väl båda både bra och dåliga sidor. Det förstår väl jag med.

LasseLiten- ta en kall dusch och lugna ner dig

Låt folk berätta vad dem vet

Absolut ska dom/man få göra det. Men när det är skitsnack/skvaller så kan man lika gärna vara tyst, det hör inte hemma på nätet, oavsett vad man pratar om.
Jag är 100% lugn kan jag berätta, det är ingen fara.
2021-07-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Varför går du till personangrepp?
Du gläfser som en rabiessjuk hund.
Någon typ av problem verkar hon haft, som skjuter ihjäl en annan människa.
Hon har varit gift tidigare och har nästan en handfull barn, som hon inte kan ha tagit hand om särskilt väl, med tanke på hennes kringflackande liv.
Om du nu känner henne så väl och hugger mot varenda människa i tråden, berätta om Ly*ia.
Har du velat vara mer än en vän, men hon ville inte ha dig?

Ja jag blir arg när någon snackar skit, enkelt. För det är vad det är, hörsägen och skvaller/skitsnack. Ska vi börja med det, så kan jag kalla dig för pedofil kanske? Nä, så kan vi ju inte ha det för jag är övertygad om att du inte är det liksom. :-)
Hon har barn ja. Är alla skilda mammor med flera barn dåliga då? Hör du inte hur illa det låter?
Hon har tagit väl hand om sina barn, gjort allt för dom kan jag säga. Och de 2 äldre har alltid bott hos L medans dom andra har bott halva tiden hon pappan, vad är det för problem med det?
Hon har inget kringflackande liv. Efter hennes senaste skilsmässa flyttade hon till lägenheten och började plugga, vad är problemet?
Ja, jag hugger mot lögner och förtal, vilket jag hoppas ni också gör om någon pratar skit om era vänner.
För jag är vän med L, och inget annat. Har inte varit något annat heller för den delen. Ni vet, man kan vara vänner med folk också, jo det är faktiskt sant. :-)
2021-07-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Och nej/ jag är inte nåt ex till E.

Jag har haft honom som lärare om du nu måste veta.

Men tror du att en lärare visar alla dina personlighetsdrag för sina elever? Inte för att han förtjänar att bli mördad, för dåliga sidor har ju alla, men du verkar ha en väldigt glorifierad syn på BO och demoniserad bild av MGM.

Du kan lika lite som Lasseliten veta allt som hände i E och L relation. Om du inte hade en extremt nära relation/kontakt med din fd lärare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in