Citat:
Ursprungligen postat av
EmmeLee
Nu hade ju E en egen bil. Och köpte BWN enbart för att hon skulle ha att åka i.
Är det normalt efter att ha känt nån i nån vecka?
Inte i min bekantskapskrets iallafall
Och jag skulle aldrig acceptera nånting sånt- skulle känna mig som nån som utnyttjade en annan person åh det grövsta.
Han hade 4 barn han borde lagt sin tid och sina pengar på istället. Så skulle jag iallafall känt.
Men vi har olika bild av L. Bara acceptera.
EmmeLee,
Jag tror inte ett skvatt på att du är en f.d elev till E. Isf har du ett väldigt osunt förhållande till din f.d lärare. Jag tror bestämt att du är ett f.d extremt svartsjukt ex som anser att E borde lagt alla sina pengar på sina barn och f.d istället för att köpa ngt till sig själv eller för den delen njuta av livet. Jag tror att du är så involverad i hans liv genom att hela tiden ha koll på vad han gjort /gör, och det stör dig enormt att han hitta en annan och då hjälpte henne eller kanske sig själv? Är det inte så? Han borde ju enligt dig lagt alla pengar på dom istället??
Är båda motorcyklarna hennes också? Du som vet allt...
Om du inte är en f.d så får du kanske tänka på hur du beter dig för det är absolut inte normalt att en f.d elev är så här involverad och har åsikter om vad läraren skulle lägga sin lön på!
Bilen BMW'n som du skriker dig rent blå i skallen över, den har gått över 20000 mil, den är således ej ny!
Motorcyklarna som E skaffat utan att fråga dig, är heller ej nya.
Att L erkänt mord, det har hon gjort och ingen försvarar det. Förstår du? Jag försvarar det absolut inte. Jag är chockad!! Jag är bedrövad över vad som hänt, så ledsen för hans familj men även hennes. Allt jag vill veta är, -vad hände den där kvällen. Men det kan du inte acceptera, utan kallar mig sexköpare, knarkare m.m, inser du hur vansinnigt illa det är det du gör?
Hon går ej på SLU heller enligt dig, hon har ingen rätt till studielån heller, allt man berättar säger du är lögn, du får kanske söka hjälp för du verkar må hemskt dåligt för att vara en f.d elev.