2021-07-01, 21:11
Medlem
Grievers avatar
Ursäkta en okunnig nu men vad handlar den här beefen om? Kan någon ge en recap?
Senast redigerad av Griever 2021-07-01 kl. 21:15.
Citera
2021-07-01, 23:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Rimligt att du svarar på din egen fråga. Men lyssna gärna på avsnittet om Koos.
Ja jag måste ju agera ställ-före-trädare för ditt överhopp

Vad är Koos? är inte det en Grekisk party Ö? har hon varit där och dopat sin blygd kanske?
Citera
2021-07-01, 23:53
Medlem
BigFatCones avatar
Är senaste NarCissi-avsnittet värt?
Citera
2021-07-02, 07:58
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Nu ligger detta avsnitt ute (Patreonexklusivt dock) så du kan kanske själv avgöra om det är bra eller anus.
Det är inte Patreonexklusivt. Axel slog nog fyllerekord i podden. Han behövs, så det var tråkigt.

Ser att Aron gått i svaromål med ett DK som i princip går ut på att kritiken är från vänster och att Mikael eventuellt har autism och är besatt av Flam, Hitler och jujutsu. Otroligt ospänstigt intellektuellt av en medelålders man som vill tillhöra den intellektuella skaran. Jag läste ej hela texten men har han något i sak att anföra? Han talar väldigt mycket om detaljer om Mikael och hoppas finta bort en. Men berör han något av de felaktigheter Mikael tar upp?

Arons fanbase är ju likt Aron nötter som gärna klagar på Sveriges flyktingpolitik under WW2 men som samtidigt vill stänga gränserna idag.
Citera
2021-07-02, 16:16
Medlem
Såg faktiskt fram emot det här, men som andra säger så blev det för oseriös med Axel.
Citera
2021-07-02, 16:49
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Kan knappt vänta! Tänkte precis skriva "ligger det på klippning?" men eftersom vi snackar livepodd kan det ju knappast vara en anledning! Vilka kanaler kommer det sändas i och kommer man kunna lyssna i efterhand?

Tyvärr, fick ställas in. På grund av skäl som jag inte kan gå in på. Synd, tror Henko hade blivit mycket upprörd. Men, som jag skrivit tidigare: tid är relativt. Vi har gott om tid.
Citera
2021-07-02, 20:00
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja jag måste ju agera ställ-före-trädare för ditt överhopp

Vad är Koos? är inte det en Grekisk party Ö? har hon varit där och dopat sin blygd kanske?

För att jag inte svarade? Hahaha, smart...

En gycklare på instagram som säljer ormolja. Jenny Koos. Sanna grävde ned sig i hennes skit, men det kanske ligger bakom betalvägg? Tycker avsnittet var väldigt bra ur allmän grävsynpunkt. Sen är jag helt ointresserad av just den personen...
Citera
2021-07-03, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid
Tyvärr, fick ställas in. På grund av skäl som jag inte kan gå in på.
Precis som allt annat alltså. Jag är inte förvånad att ni inte håller vad ni lovar.
Citera
2021-07-03, 15:57
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Precis som allt annat alltså. Jag är inte förvånad att ni inte håller vad ni lovar.

Du behöver inte oroa dig. Men allt tar lite mer tid än man tror. Och cashen ska in, som Dogge säger. Ni får roa er med Magnus och Loan på Twitter under tiden;-)
Citera
2021-07-04, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid
Du behöver inte oroa dig. Men allt tar lite mer tid än man tror. Och cashen ska in, som Dogge säger. Ni får roa er med Magnus och Loan på Twitter under tiden;-)

Cash? Är det inte just precis det som är klagomålet, att det inte dras in nåt? Vi fick ju oss långa haranger med tvivelaktig sanningshalt till livs om hur synd det var om olika sparkade personer. Själv badar jag i pengar, kan tänka mig att slå vad om både ett och annat.
Citera
2021-07-06, 19:50
Medlem
Crapmagics avatar
Jag är redan uttråkad/lagg

Jag har lyssnat i 45 minuter på supposed ritualslakt av en svensk tiger, och experten har fortfarande inte tillåtits dra fram faktafelen i Aarons bok, istället får han frågan av smartskaftet Axel "vilka är dom 3 dåligaste sakerna Sverige gjorde under krigstiden" med andra ord, gästexperten har tolkningsföreträde för vad som är mest graverande och allt annat som Flam skrivit får därigenom betraktas som överdrifter man inte ens behöver bemöta?.

Ett touche ögonblick tycks infinna sig för 4 sammanlänkade vänster-hjärnor när jämförelsen mellan dåtidens invandringspolitik att inte ta emot judar går att dra paralleller till dagens invandring, alla som hyllar Flams bok vill ha samma restriktiva invandringspolitik som då skrockar man förnöjt! varav fördämningarna äntligen brister för den lättroade bristen Henrik, att få bryta ihop i sin licenserade framkrystade feminint utdragna oxy-toxin-stinna-må-bra-känslor-falsett-skrattattack

AS i speak är det bara 1 timme och 40 minuter på sig att komma till saken!
när kommer genombrottet?
Ingen vuxen i rummet har heller påtalat att den gode Aaron är jude, det är inte relevant när dom ska dechiffrera hans agenda med boken, jag tror nog att jag ser fram emot Dulnys dekonstruktiva kritik av boken istället ifrån rätt infalls-vinkel
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-06 kl. 20:09.
Citera
2021-07-08, 15:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag har lyssnat i 45 minuter på supposed ritualslakt av en svensk tiger, och experten har fortfarande inte tillåtits dra fram faktafelen i Aarons bok, istället får han frågan av smartskaftet Axel "vilka är dom 3 dåligaste sakerna Sverige gjorde under krigstiden" med andra ord, gästexperten har tolkningsföreträde för vad som är mest graverande och allt annat som Flam skrivit får därigenom betraktas som överdrifter man inte ens behöver bemöta?.

Ett touche ögonblick tycks infinna sig för 4 sammanlänkade vänster-hjärnor när jämförelsen mellan dåtidens invandringspolitik att inte ta emot judar går att dra paralleller till dagens invandring, alla som hyllar Flams bok vill ha samma restriktiva invandringspolitik som då skrockar man förnöjt! varav fördämningarna äntligen brister för den lättroade bristen Henrik, att få bryta ihop i sin licenserade framkrystade feminint utdragna oxy-toxin-stinna-må-bra-känslor-falsett-skrattattack

AS i speak är det bara 1 timme och 40 minuter på sig att komma till saken!
när kommer genombrottet?
Ingen vuxen i rummet har heller påtalat att den gode Aaron är jude, det är inte relevant när dom ska dechiffrera hans agenda med boken, jag tror nog att jag ser fram emot Dulnys dekonstruktiva kritik av boken istället ifrån rätt infalls-vinkel
Så mycket text så litet innehåll. Det är väl rätt komiskt tycker jag också med högernissar som nu är kritisk till dåtidens invandringspolitik men vill implementera samma nu. Det blir komiskt för att de är så ogrundade och dåligt pålästa - korkade rentav?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in