Citat:
Ursprungligen postat av
subluuna
Joker,Mannen, vad tror du (vet) om allt som hänt från början och fram till dags datum?
Det som verkligen är intressant i detta gamla mordfallet (L*na Wesstr*m 2018) är själva grunden, det vill säga, den egentliga anledningen till att L*na Wesstr*m mördades.
Vidare sagt, så är det av intresse att förstå hur, och på vilket sätt som SD kontaktade LW under den aktuella Måndagskvällen en kort tid före det att LW sedan därefter lämnade sin bostadsrätt för att ta sig fram till Rättar*vägen.
Jag är av den sortens tänkare som anar att det låg minst tre personer bakom mordet på L*na Wesstr*m.
Bara för att en enda person (SD) har blivit dömd till 18 års fängelse för ett mord i en Hovrätt betyder ej att det inte var flera personer som låg bakom mordet på L*na Wesstr*m.
För mig är det fortfarande många pusselbitar som inte har fallit in på sina rätta platser än. Många tankar som fortfarande cirkulerar samt flera frågor som ännu inte har fått sina svar.
Enligt mig så hände något mycket speciellt den 16:e Mars 2017, vid detta tillfället var L*na Wesstr*m överdrivet (enormt) aktiv på Facebook, det var även SD och JG vilka båda hade kontakter med LW, bara åtta dagar därefter förflutna började egendomlig saker att hända, det vill säga, den 24:e Mars 2017.
Det måste finnas en egentlig orsak till att L*na Wesstr*m plötsligt mördades och den vill jag försöka ta reda på efter som den ligger i mitt intresse.
Mordet på L*na Wesstr*m var mycket speciellt och döljer fortfarande många obesvarade frågor för min del, jag tänkte framför allt på den ursinniga attacken som offret råkade ut för bakom bullerplanket med ett tillhygge.
Mvh/JM.