2021-07-01, 15:30
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
160-200 h / mån - 11 000 sek före skatt - inga sjukdagar / inte pensionsgrundande ;(

Fan vad bittert du får det att låta.
Du kan jobba när du vill hur du vill och vart du vill och du kan tjäna hur mycket som helst - där har vi marknadsföring
2021-07-01, 16:34
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKylinekajsa
Okej Tack, hur många tecken behöver man skriva på jh/o4u då?

120-140
2021-07-01, 17:18
Medlem
Om man har rätt iban & bic, men råkat skriva lite fel i namnet, kommer cashen ändå tror ni?
2021-07-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tack för svar. Hur fick du tag på syrianens pass? Köpte du ett fakepass? Och jag har ingen koll på darknet. Hur gör man då?
Och hur blir det med löneutbetalningen? För jag antar att kontot (Bitsafe eller liknande) står på ditt riktiga namn?

Frekkinhead trollar dig, ta allt han säger med en nypa salt
2021-07-01, 18:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Ja, du måste skicka med ett ID.

Nej, skypemötet är via chatt det också, så du varken pratar eller camar med dom.

Använd vilken mejl som helst, vem bryr sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Frekkinhead trollar dig, ta allt han säger med en nypa salt
Tack för era svar. Jo, en del lustigkurrar här verkar gå igång på att ge oseriösa svar på frågor. Trist.

Men har ni skickat in ert eget ID? Det är den biten som oroar mig mest.
2021-07-01, 18:23
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Tack för era svar. Jo, en del lustigkurrar här verkar gå igång på att ge oseriösa svar på frågor. Trist.

Men har ni skickat in ert eget ID? Det är den biten som oroar mig mest.
För att?
2021-07-01, 18:26
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
För att?
Undrar du varför jag är orolig, eller varför man funderar på att skicka eget ID? Ska jag tolka ditt svar som att men inte behöver vara orolig? Blir förvirrad.
2021-07-01, 19:15
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Undrar du varför jag är orolig, eller varför man funderar på att skicka eget ID? Ska jag tolka ditt svar som att men inte behöver vara orolig? Blir förvirrad.
Ang. ID
Citat:
Det är den biten som oroar mig mest.
Varför gör det dig orolig? Självklart behöver de ett ID från dig. Men sen om det nödvändigtvis blir just ditt ID är ju mer upp till dig än dom.
2021-07-01, 19:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ang. ID Varför gör det dig orolig? Självklart behöver de ett ID från dig. Men sen om det nödvändigtvis blir just ditt ID är ju mer upp till dig än dom.
Men ver ju just det som var frågan. Hur gör ni andra? (För övrigt är det inte jag själv som ska syssla med detta Är för gammal för sånt.)

Verkar vara svårt att få svar på den frågan här 😒
2021-07-01, 20:05
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Men ver ju just det som var frågan. Hur gör ni andra? (För övrigt är det inte jag själv som ska syssla med detta Är för gammal för sånt.)

Det är bara du eller den som ska jobba som kan avgöra vilket som känns bäst. Vissa kör med eget, andra kör med någon annans ID.
2021-07-01, 20:25
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Hur många som helst håller eller har hållt på med det här men jag har inte sett en enda varning nånstans om att företagen skulle göra något med ens id. Det vore dessutom olagligt och på något sätt ska väl då rättsväsendet skydda dig?

Visst har jag fått en hel del skräppost i min mail sen jag började med det här med uppenbara scam-försök typ fejkmail från SHB eller DHL som vill ha en avgift eller nån coinwallet som påstår att jag har en 11k bitcoints att claima. Det fick jag inte på den mailen innan detta men vet inte vem det är som sålt den då det är fler än en aktör som har dom uppgifterna.
Senast redigerad av Bbobi 2021-07-01 kl. 20:29.
2021-07-01, 20:46
Medlem
Att jobba under ett id du kan plocka från nätet verkar många göra, funkar väl lika bra det med. Förstår att man inte vill lägga ut sitt riktiga rätt ut på nätet, helt maktlös om det skulle spridas vidare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in