2021-06-30, 19:45
Medlem
Flor-Idas avatar
Hej allihopa!

En familjemedlem till mig vill börja jobba på JH. Jag hade aldrig hört talas om det företaget, så självklart sökte jag info här först, och fann denna megatråden

Min familjemedlem säger att hen måste använda sitt körkort/pass för att regga sig hos JH. Men jag blir orolig. Hur har ni andra gjort? Och snälla, be mig inte leta i tråden. Har försökt men fortfarande inte förstått.

Problem nummer två är att utbildning ska ske via Skype. Kan man göra det utan att visa ansiktet? Godtas det av JH?

Problem tre; Vad för e-mail har ni lämnat ut?
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-06-30 kl. 19:48.
2021-06-30, 20:35
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hej allihopa!

En familjemedlem till mig vill börja jobba på JH. Jag hade aldrig hört talas om det företaget, så självklart sökte jag info här först, och fann denna megatråden

Min familjemedlem säger att hen måste använda sitt körkort/pass för att regga sig hos JH. Men jag blir orolig. Hur har ni andra gjort? Och snälla, be mig inte leta i tråden. Har försökt men fortfarande inte förstått.

Problem nummer två är att utbildning ska ske via Skype. Kan man göra det utan att visa ansiktet? Godtas det av JH?

Problem tre; Vad för e-mail har ni lämnat ut?

Använde passet av en syriansk flykting och en darknet-email så klart. Ja du måste sitta framför videokameran och göra som de säger under utbildningen. Bara att hora och göra som man säger det är ju pengar?
2021-06-30, 20:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Använde passet av en syriansk flykting och en darknet-email så klart. Ja du måste sitta framför videokameran och göra som de säger under utbildningen. Bara att hora och göra som man säger det är ju pengar?
Tack för svar. Hur fick du tag på syrianens pass? Köpte du ett fakepass? Och jag har ingen koll på darknet. Hur gör man då?
Och hur blir det med löneutbetalningen? För jag antar att kontot (Bitsafe eller liknande) står på ditt riktiga namn?
2021-06-30, 21:12
Medlem
Citat:
Tack för svar. Hur fick du tag på syrianens pass? Köpte du ett fakepass? Och jag har ingen koll på darknet. Hur gör man då?
Och hur blir det med löneutbetalningen? För jag antar att kontot (Bitsafe eller liknande) står på ditt riktiga namn?

Du får suga syrianens kuk, men oroa dig inte den smakar som dadlar, dvs sött och gott
2021-06-30, 21:40
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Du får suga syrianens kuk, men oroa dig inte den smakar som dadlar, dvs sött och gott
Ouf. Lång tid tog det också. Hade ont i käken i två dagar efter.
2021-06-30, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
hahahahahahah daddel kuk naaajs
2021-06-30, 21:42
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Nej nej det är på ett holländskt konto, har skrivit avtal med G-C men det är inte så för alla. Du kan forska i skatteparadisen i Malta eller Schweiz det är mitt råd
2021-06-30, 21:46
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Nej nej det är på ett holländskt konto, har skrivit avtal med G-C men det är inte så för alla. Du kan forska i skatteparadisen i Malta eller Schweiz det är mitt råd
Nu hänger jag inte med riktigt. Menar du att även ditt konto är i fejkat namn?
2021-06-30, 22:53
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Nu hänger jag inte med riktigt. Menar du att även ditt konto är i fejkat namn?

Ja ett alias så klart. I denna bransch finns det inga vänne, alla tänker bara på sig själva och cashen.
2021-06-30, 23:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ja ett alias så klart. I denna bransch finns det inga vänne, alla tänker bara på sig själva och cashen.
Wow, det här är en helt ny värld för mig 🤯
Men finns det inte risk att du inte kommer åt dina pengar. Hur kan du bevisa att det är du som är ägaren av kontot?
2021-06-30, 23:14
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Wow, det här är en helt ny värld för mig 🤯
Men finns det inte risk att du inte kommer åt dina pengar. Hur kan du bevisa att det är du som är ägaren av kontot?

Kompis lyssna, man använder sig av ett råtthål, alltså någon annan som står på kontot, de får procent på cashen du får din del. Vitt som snö, klart fint.
2021-06-30, 23:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Kompis lyssna, man använder sig av ett råtthål, alltså någon annan som står på kontot, de får procent på cashen du får din del. Vitt som snö, klart fint.
Låter riskabelt. Om den som står på kontot plötsligt kommer på att hen bara kan göra sig av med dig och komma åt hela potten.

Finns det nån risk med att öppna Bitsafekonto i sitt eget namn?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in