2021-06-30, 23:34
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Låter riskabelt. Om den som står på kontot plötsligt kommer på att hen bara kan göra sig av med dig och komma åt hela potten.

Finns det nån risk med att öppna Bitsafekonto i sitt eget namn?

Därför man måste ha någon man litar på. Litar du på dina närmsta vänner? Din familj? Värsta shunon jag svär allting kan hända. Eget namn på Bitsafe? Shiiie... du hade lika gärna kunnat signera din egna dödsannons jag svär
2021-06-30, 23:44
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Låter riskabelt. Om den som står på kontot plötsligt kommer på att hen bara kan göra sig av med dig och komma åt hela potten.

Finns det nån risk med att öppna Bitsafekonto i sitt eget namn?
Gör inget i ditt namn! Peruk och lösnäsa på Skype utbildningen. Även den som utbildar kommer att ha det på sig. Det är sedan gammalt. Lycka till.
2021-06-30, 23:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Därför man måste ha någon man litar på. Litar du på dina närmsta vänner? Din familj? Värsta shunon jag svär allting kan hända. Eget namn på Bitsafe? Shiiie... du hade lika gärna kunnat signera din egna dödsannons jag svär
Men vad är då poängen om de man bryr sig om kan råka illa ut? Jag menar, om SKV får nys om pengarna så är det ju din släkting/kompis som åker dit.
2021-07-01, 02:48
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Hej allihopa!

En familjemedlem till mig vill börja jobba på JH. Jag hade aldrig hört talas om det företaget, så självklart sökte jag info här först, och fann denna megatråden

Min familjemedlem säger att hen måste använda sitt körkort/pass för att regga sig hos JH. Men jag blir orolig. Hur har ni andra gjort? Och snälla, be mig inte leta i tråden. Har försökt men fortfarande inte förstått.

Problem nummer två är att utbildning ska ske via Skype. Kan man göra det utan att visa ansiktet? Godtas det av JH?

Problem tre; Vad för e-mail har ni lämnat ut?
Ja, du måste skicka med ett ID.

Nej, skypemötet är via chatt det också, så du varken pratar eller camar med dom.

Använd vilken mejl som helst, vem bryr sig?
2021-07-01, 02:58
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Ja, du måste skicka med ett ID.

Nej, skypemötet är via chatt det också, så du varken pratar eller camar med dom.

Använd vilken mejl som helst, vem bryr sig?

Du är tråkig du.
2021-07-01, 02:59
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Du är tråkig du.
In o jobba med dig istället.
2021-07-01, 04:00
Medlem
frekkinheads avatar
Tänk om en person utbildat sig hos JH första gången och fått Amirs aggression, Smulles rotborste och SurPetter i första testmessen haha.
Hade rymt och aldrig kollat bakåt
2021-07-01, 05:45
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Hej allihopa!

En familjemedlem till mig vill börja jobba på JH. Jag hade aldrig hört talas om det företaget, så självklart sökte jag info här först, och fann denna megatråden

Min familjemedlem säger att hen måste använda sitt körkort/pass för att regga sig hos JH. Men jag blir orolig. Hur har ni andra gjort? Och snälla, be mig inte leta i tråden. Har försökt men fortfarande inte förstått.

Problem nummer två är att utbildning ska ske via Skype. Kan man göra det utan att visa ansiktet? Godtas det av JH?

Problem tre; Vad för e-mail har ni lämnat ut?
Trevligt med en familjemedlem som ska börja då kan ni ha som aktivitet i familjen att suga dadel kuk varje fredag.
Du kan ha slöja på dig gumman under skype videosamtalet.
2021-07-01, 10:11
Medlem
zlizzards avatar
Hur många timmar jobbar man? Hur mycket tjänar man? Hur uppfattar ni anställningsvillkoren?
2021-07-01, 12:03
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlizzard
Hur många timmar jobbar man? Hur mycket tjänar man? Hur uppfattar ni anställningsvillkoren?

160-200 h / mån - 11 000 sek före skatt - inga sjukdagar / inte pensionsgrundande ;(
2021-07-01, 13:28
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
160-200 h / mån - 11 000 sek före skatt - inga sjukdagar / inte pensionsgrundande ;(

Drar du in 11 lax på de timmarna? Fy fan det måste jag jobba 12 timmar om dagen för och alla dagar i veckan dessutom.
2021-07-01, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Ofta är det 200 tecken som behövs, det beror hur långt target skriver. Många skriver väldigt långa mess där.
Då och då kan du ha tur och då räcker 70.

Men ofta möts du av "No messages available"

Bästa trafiken är på jh/o4u.

Okej Tack, hur många tecken behöver man skriva på jh/o4u då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in