2021-06-30, 10:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Hon vågar inte ens ha öppen sin instagram
Vilken tönt

Ska man jobba för förändring som hon skriver så måste finnas en öppen debatt
Men hon vill väl hata på män i en stängd grupp
En riktigt tönt e hon
Vad jag har förstått så varierar det där med hennes Instagram hela tiden, beroende på dagsform & om hon gjort något som får för mycket kritik.
Citera
2021-06-30, 11:07
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Hon vågar inte ens ha öppen sin instagram
Vilken tönt

Ska man jobba för förändring som hon skriver så måste finnas en öppen debatt
Men hon vill väl hata på män i en stängd grupp
En riktigt tönt e hon

Ja, utan att ta ställning så diskvalificerar jag ordet ”tönt” rakt av. Hon är mycket Wallin, men ska vi hålla oss till ord och ordens betydelse, så har hon inte uppträtt särskilt ”töntigt”.

Vidare så blandar och ger hon med öppet/stängt för kommentarer. Och många gånger förstår jag att hon stänger då i princip 100% av alla kommentarer syftar till att gruppvåldta hennes brevlåda.

Andra gånger måste hon absolut hålla öppet för att ge och ta i en fråga som hon släpper lös.
Lös och med ett innehåll som måste få bemötas.

Citera
2021-06-30, 11:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biancaJ
Det är detta jag också skulle anföra om någon öppet frågade mig varför jag ogillade henne. I själva verket handlar nog allt om våldtäktsanklagelserna som jag är övertygad om är falska. Det var när detta kom i dagen som jag förstod att hon ens fanns. Min tro på mänskligheten föll när medierna gjorde hennes historia till en ”nyhet”. Att folk är så uppenbart blinda för vem som är en fanatiker, det gör mig fortfarande ledsen att tänka på.
Det är von Oben-grejen som stör mig mest. Hon är liksom ingen som har jobbat hårt* för att nå ditt hon nått. Hon har ju dessutom länge varit en del av mediaeliten och saknar helt perspektiv på knegarlivet.

*Alltså, hon har ju så klart jobbat hårt för att nå ditt hon nått, men inte jobbat-jobbat. Om man inte tänker på det äldsta yrket så klart. Hon får mig osökt att tänka på denna Uggla-klassiker.
Citera
2021-06-30, 11:14
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Och många gånger förstår jag att hon stänger då i princip 100% av alla kommentarer syftar till att gruppvåldta hennes brevlåda.

Finns det några belägg för de här våldtäktsanklagelserna mot CW's brevlåda eller är detta endast lösryckta påstååenden?
Jag menar, hon har ju ljugit om våldtäkt förr...
Citera
2021-06-30, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Finns det några belägg för de här våldtäktsanklagelserna mot CW's brevlåda eller är detta endast lösryckta påstååenden?
Cissi var faktiskt inte den enda som anklagade honom för våldtäkt. Dom vittnade i förtal-rättegången mot Cissi 2019 men fick typ inte säga så mycket
Citera
2021-06-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Cissi var faktiskt inte den enda som anklagade honom för våldtäkt. Dom vittnade i förtal-rättegången mot Cissi 2019 men fick typ inte säga så mycket

Hur löd domen i sagda förtals-rättegång?
Citera
2021-06-30, 11:36
Medlem
Citat:
Hur löd domen i sagda förtals-rättegång?
Villkorlig dom, 100 dagsböter om 50 kronor och 90 000 kr i skadestånd.

Nu i våras skulle dom egentligen hållit detta i Norge då Fredrik stämt både henne och det norska förlaget som gav ut boken men när rätten i Norge sa att dom skulle låta Cissi och dom andra tjejerna få säga sin version så drog han tillbaka anmälan och gör det nu istället i Sverige för att vinna. (Han har inte sagt varför han drog tillbaka men det är vad jag tror)

Det visar så uppenbart att mansgrisen är livrädd för att bli avslöjad
Senast redigerad av erikpwb 2021-06-30 kl. 11:40.
Citera
2021-06-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Villkorlig dom, 100 dagsböter om 50 kronor och 90 000 kr i skadestånd.

Nu i våras skulle dom egentligen hållit detta i Norge då Fredrik stämt både henne och det norska förlaget som gav ut boken men när rätten i Norge sa att dom skulle låta Cissi och dom andra tjejerna få säga sin version så drog han tillbaka anmälan och gör det nu istället i Sverige för att vinna. (Han har inte sagt varför han drog tillbaka men det är vad jag tror)

Det visar så uppenbart att mansgrisen är livrädd för att bli avslöjad

Kanske...
Men rätten ansåg att kaninkokerskan har ljugit och därmed förtalat virtanen, ang. Våldtäktsanklagelserna.
Du vet, tilltro till rätts-staten och allt det där bla-haat...

Om nu CW's brevlåda ljuger hälften så mycket som henne, så känns det som att lögnen i gruppvåldtäkts-anklagelserna mot denne är en lågoddsare!
Om inte belägg/bevis för påståendet, å dennes vägnar presenteras naturligtvis.
Senast redigerad av NoSafetyInNumbers 2021-06-30 kl. 12:09.
Citera
2021-06-30, 12:01
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag har glömt hur det var, men var det feministiska Kamrater som samlade ihop och hjälpte CW med dom där 90.000?

Citera
2021-06-30, 12:48
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Det existerar knappt någon kritik mot Cissi på hennes Insta. Har dessutom provat själv en gång och det blev block direkt.
Och ja, min kritik var städad, vuxen och välgrundad.
Citera
2021-06-30, 12:57
Medlem
Vad är fel på hennes man?

Hur kan han läsa om hennes sjuka påhitt varje dag i flera år och inte säga stopp alt kicka ut henne och hitta en frisk tjej?
Citera
2021-06-30, 13:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Vad är fel på hennes man?

Hur kan han läsa om hennes sjuka påhitt varje dag i flera år och inte säga stopp alt kicka ut henne och hitta en frisk tjej?
När man har barn tillsammans så är det inte så lätt. Dessutom är han sannolikt hårt styrd & hjärntvättat av CW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in