2021-06-28, 23:16
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jhonnytherocker
Här, i denna tråd, så gnälls det så förbannat mycket om henne. Men det är kanske bara min uppfattning.

Hon är inte populär och jag vet faktiskt inte varför
Är inte så insatt i henne men hon har väl inte skött om sitt varumärke. Hon har i allafall retat upp folk
Citera
2021-06-29, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
De har väl varit i rätten och där fått ett domslut i frågan.
Det brukar sluta där och tänk om alla som varit med om olika brott skulle dra det vidare i artiklar böcker på Facebook osv.
Andra människor gör oftast inte det.
Hon gör det och varför är det mer synd om henne? Det är många det är synd om som blivit våldtagna.
Hon väljer själv att exponera sig och det blir enformigt och vem orkar liksom…

Här, i denna tråd, så gnälls det så förbannat mycket om henne. Men det är kanske bara min uppfattning.
Citera
2021-06-29, 01:13
Medlem
BigFatCones avatar
En av dom saker som gör att vi klagar på henne, det är för att hon är en rik kvinna med makt, som sitter i sin svindyra våning och berättar för oss som behöver knega för att överleva, hur vi ska leva våra liv. För att sedan visa sig bland annat vara en sur snålfitta som betalar barnvakten svart eller ber någon att komma och tomta, för att sedan med lögner hänga ut personen som ställde upp. För att hon tycker sig stå över landets lagar.

Det är bara det jag spontant kan dra ur röven kvart över ett på natten om varför det klagas på henne.
Citera
2021-06-29, 06:32
Medlem
Det pratas en del om fängelse, kan JK döma någon till fängelse?
Citera
2021-06-29, 08:44
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Hon är inte populär och jag vet faktiskt inte varför
Är inte så insatt i henne men hon har väl inte skött om sitt varumärke. Hon har i allafall retat upp folk
Hon är inte populär, nej, och det beror på en massa saker. Jag tror inte att jag är unik när jag väljer ut följa de fyra skäl:
1. Hon har genom att använda sin följarskara betett sig otroligt illa mot en lång rad människor. I vissa fall har det t.o.m. handlar om i princip oskyldiga personer som bara råkar illa ut.
2. Hon har anklagat person efter person för diverse, bara för att gång på gång på gång bli påkommen med att göra samma saker som dem hon anklagat. Hon är alltså en hycklare av rang.
3. Hon ljuger och förvränger sanningen precis hela tiden.
4. Absolut ingenting hon gör är genuint. Allt handlar om att lyfta henne själv. T.o.m. när hon ska be offentligt om ursäkt är hon tydlig med att hon INTE ber om ursäkt, att det INTE var hennes fel och att hon egentligen inte gjort något fel alls.
Citera
2021-06-29, 08:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Det pratas en del om fängelse, kan JK döma någon till fängelse?
Jepp. Hon har redan en villkorlig dom avseende förtal. Blir hon dömd för ytterligare brottslighet, som skett efter den domen, så åker hon in någon månad.
Citera
2021-06-29, 08:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banjoduell
Hon är inte populär, nej, och det beror på en massa saker. Jag tror inte att jag är unik när jag väljer ut följa de fyra skäl:
1. Hon har genom att använda sin följarskara betett sig otroligt illa mot en lång rad människor. I vissa fall har det t.o.m. handlar om i princip oskyldiga personer som bara råkar illa ut.
2. Hon har anklagat person efter person för diverse, bara för att gång på gång på gång bli påkommen med att göra samma saker som dem hon anklagat. Hon är alltså en hycklare av rang.
3. Hon ljuger och förvränger sanningen precis hela tiden.
4. Absolut ingenting hon gör är genuint. Allt handlar om att lyfta henne själv. T.o.m. när hon ska be offentligt om ursäkt är hon tydlig med att hon INTE ber om ursäkt, att det INTE var hennes fel och att hon egentligen inte gjort något fel alls.
Dessutom drar hon ständigt igång nya "projekt", tigger pengar av följarna. Sedan tröttnar hon efter några månader, behåller pengarna & börjar på ett annat nytt projekt osv.
Citera
2021-06-29, 11:11
Medlem
Dofternas avatar
Hur har Cissi reagerat på detta då?
Citera
2021-06-29, 12:10
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det ser ut som ett OK-tecken , som 4chan har trollat vänstern till att tro att det betyder white power.
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Att sätta ihop tumme och pekfinger betyder många olika saker i olika delar av världen.

I motsats till den positiva konnotation vi ser i tecknet har det en diametralt annan betydelse i många länder där den nog mest spridda är ungefär som ett ”fuck off”-tecken där den bildade ringen står för ≈ ”Asshole”.
Så är det så klart. Hon säger ”*uck U” till staten, samhället och lagstiftarna. I denna fråga tycker jag att hon gör rätt.

Hon har ett driv. Hon har kontakterna. Hon kan skriva. Ändå så hamnar hon helt fel som oftast.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ptja.. 0,3 gram hasch?
Det borde innebära livstid för Cissi. Vår restriktiva och evidensbaserade narkotikapolitik gör att färre dör pga... Näe, det var nog fel det jag tänkte skriva.
Senast redigerad av BIB3l 2021-06-29 kl. 12:27.
Citera
2021-06-29, 14:03
Medlem
sonofnatures avatar
Hon vågar inte ens ha öppen sin instagram
Vilken tönt

Ska man jobba för förändring som hon skriver så måste finnas en öppen debatt
Men hon vill väl hata på män i en stängd grupp
En riktigt tönt e hon
Citera
2021-06-30, 03:01
Medlem
biancaJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En av dom saker som gör att vi klagar på henne, det är för att hon är en rik kvinna med makt, som sitter i sin svindyra våning och berättar för oss som behöver knega för att överleva, hur vi ska leva våra liv. För att sedan visa sig bland annat vara en sur snålfitta som betalar barnvakten svart eller ber någon att komma och tomta, för att sedan med lögner hänga ut personen som ställde upp. För att hon tycker sig stå över landets lagar.

Det är bara det jag spontant kan dra ur röven kvart över ett på natten om varför det klagas på henne.

Det är detta jag också skulle anföra om någon öppet frågade mig varför jag ogillade henne. I själva verket handlar nog allt om våldtäktsanklagelserna som jag är övertygad om är falska. Det var när detta kom i dagen som jag förstod att hon ens fanns. Min tro på mänskligheten föll när medierna gjorde hennes historia till en ”nyhet”. Att folk är så uppenbart blinda för vem som är en fanatiker, det gör mig fortfarande ledsen att tänka på.
Citera
2021-06-30, 07:46
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Cissi, hon måste ju fattas något?
Snarare en vanlig lycksökerska som jagat kända och inflytelserika män hela sitt vuxna liv. Hon fann guld i sin nuvarande man och behöver nu bevisa för sig själv att tjejer kan de med. Cissi Wallin kan inte och tjänar inga egna pengar i någon större utsträckning. Däremot kan hon med sin mans förmögenhet i ryggen låtsas som att hon är selfmade och gör som hon vill.
Egentligen ligger Cissi Wallins livstil närmare 1800 talets högborgerlighet än moderna karriärkvinnors.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in