Citat:
Ursprungligen postat av
Flashsmash
Hehehehehe.... "Allt är bra, du är redan tillräckligt vacker och behöver inte våra produkter."
Fast det är ju inte en omöjlig idé för skönhetsindustrin att försöka kränga sina produkter
utan att pracka på specifika ideal som får många kunder att må dåligt över sitt utseende.
De kunde ju marknadsföra t.ex. läppstift med fokus på egenskaper som färg och glans och sen ge fasen i att komma med diverse tips på köpet om hur man målar läpparna så att de ska se större ut.
De behöver ju inte kränka och förolämpa folks utseenden bara för att få sålt sina produkter tänker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
NakedApple
Du får skriva på familjeliv i stället, snowflake!
Vi talar om flertalet kunder i kanske 80 års-åldern! Kan du inte förstå ett många av dom kan känna osäkerhet av ankläppar och framför allt tatueringar på halsen etc???!!
Din dumma jävla gås, det du skriver om förr, ovan, är ju exakt den uppfattning som firman kunder har!
Du är ju så jävla inskränkt att du inte fattar att saken gäller att ludret skall knacka på hos kunder som KANSKE inte är bekväma med hennes utseende!
Ta din jävla generalitetsdiskussion till ett forum där någon bryr sig!
Aldrig i livet. Jag skriver på de forum som passar mig. Gå och göm dig bakom en mossbefäst sten istället med dina lika mossiga åsikter ditt skumtroll.
Varför skulle människor i 80-årsåldern bry sig om en städare har tatueringar eller fylliga läppar?
Tror du inte att de själva levt såpass länge att de hunnit träffa tillräckligt många vanliga personer på sin resa som redan har dessa yttre attribut?
Nej, det är DU som är helt jäkla blåst här som tror att äldre människor automatiskt alltid utgår ifrån vad som sågs som normalt när de var unga och sen struntar i hur tiden har utvecklats sen dess.
Och hon är inget luder. Du och dina misogyna
lågpannor till meningsfränder är de enda ludren här.
Losers är ni som spyr ur er sura rönnbär hela tiden. Något ni verkligen inte hade kunnat stå för i verkliga livet heller för ni vet att folket där inte har någon respekt för era unkna fördomar och usla kvinnosyn.
Försvinn från forumet själv och lär dig veta hut istället ditt svagsinta mähä.