2021-06-18, 11:34
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Ja, helt normalt om man går på gymnasiet och tror att äkta kärlek är att få många likes på instagram när man putar med läpparna.
En normal kvinna sitter inte och skryter om din kuk inför sina vänner. Förmodligen tycker dom att din fru är underhållande men lite bakom flötet.

Jag skulle aldrig kunna sitta och diskutera mina partners inre och yttre blygdläppar med mina vänner. Fy fan vad osmakligt!
Säg åt din kvinna att lägga av! Men, det är klart, du kanske gillar att din kuk är ett ämne på tjejmiddagen?

Nu tror jag inte hon vill vara med mig för min kuks skull. "Skrytet" kan vara en rolig kommentar på fyllan, är ju inte så att vi/de sitter och pratar om min kuk i en kvart. Är väldigt öppen sexuellt så det gör mig inget om de pratar om någons kroppar
Citera
2021-06-20, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Oseriösa på vilket sätt? intressant observation.

Ja, det är lite märkligt att det är så, men intressant att det verkar stämma väldigt bra. 🙂

Hur mycket större vill du dom ska ha?
Senast redigerad av Jendy 2021-06-20 kl. 17:47.
Citera
2021-06-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Sen finns det ju andra grejer som man föredrar/inte föredrar på en penis men det behöver jag inte gå in på.

Som vadå?
Citera
2021-06-26, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Som vadå?

Nej men bäst att inte skriva sånt.
Citera
2021-06-27, 12:47
Medlem
Ni med liten kuk

Skäms ni när ni drar ner byxorna före sex med en ny tjej? Har ni blivit nobbade pga er kukstorlek?
Citera
2021-06-27, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Skäms ni när ni drar ner byxorna före sex med en ny tjej? Har ni blivit nobbade pga er kukstorlek?

Tänker du på tjejer du raggar upp för att bara ha sex med eller tjejer som du i leder ett förhållande med?
Citera
2021-06-27, 12:57
Medlem
Har det gått så långt att hon ser kuken är det för sent, ofta har hon redan kommit 2,3 ggr då så hon är inte så uppkäftig

13 cm stål funkar....
Citera
2021-06-27, 12:59
Medlem
Citat:

Nu är jag nyfiken, vad räknas som liten kuk, medel eller big bam slangbella?
Citera
2021-06-27, 13:00
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Har det gått så långt att hon ser kuken är det för sent, ofta har hon redan kommit 2,3 ggr då så hon är inte så uppkäftig

13 cm stål funkar....

Jo, det funkar väl om man ligger med små asiater eller liknande. Men att vispa runt med 13cm "stål" i nordiska damer kan inte vara roligt
Citera
2021-06-27, 13:02
Medlem
Citat:

Du får ge henne massa njutning på annat sätt för att kompensera upp det. Införskaffa dig en rejäl dildo och andra sexleksaker som nu kan leka med.
Citera
2021-06-27, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jo, det funkar väl om man ligger med små asiater eller liknande. Men att vispa runt med 13cm "stål" i nordiska damer kan inte vara roligt

Det funkar. Ligger med en finska numera....

Klart det kan vara lite problematiskt med någon som horat ut sig och legat med 300 grabbar eller fött barn och är som stekpanna i fittan (man känner botten men inte kanterna) men har inte dragits till dessa lössläppta fruntimmer 😉

Ända klagomålet jag fått om storleken var från en brasilianska för en mängd år sedan som tyckte den var lite liten att suga på.... Hon fick da den i 2an sen och då gnydde hon... 😜
Citera
2021-06-27, 13:12
Medlem
Citat:

Alla kukar är lika stora, det är hur gött hon suger som avgör vad hon får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in