2021-06-25, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Sockris har bettat på LWs äldsta son Noa som gm

Här är nån rara inlägg från denne:

Inte konstigt alls om sonen är inblandad. Han är en nästan vuxen yngling. Kan inte vara kul att ha en mor som knullar skäggbarn. Hon hade en okänd sida enl någon. Nja, OM det är så, då har sonen ett gott skäl att ta bort henne. Han får ju skämmas järnet inför kompisar.

Absolut ja. Hon värnade och hjälpte skäggbarnen på alla sätt, så mycket hon kunde. Där ingår också att öppna sitt sköte. Om hon inte fattat det, så har hon kanske förstått det nu.

7 män på ett bräde. Man kan undra varför hon inte umgås med det kvinnliga könet. När det är såhär, vill man ha bekräftelse och känna sej snyggast. Man gillar inte konkurrens. H.D var hon liksom tvungen att träffa. Lena fick henne "på köpet". Hanna är för övrigt mycket mer attraktiv än Lena.
Hennes omättliga aptit på karlar blev nog hennes död. På ena eller andra sättet. Hon kanske fann njutning i att bräda och förstöra andras äktenskap. Det FINNS såna människor.

Fullkomligt vidrigt! Inlägget säger mer om skribenten än om Lena. Finns inga som helst spår av någon annan än SD. Dessutom mördar inte en random person, som inte känner offret, med 17 slag mot ansikte och huvud.
Citera
2021-06-25, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Ja? Det är du som säger att han tog livet av sej. Du och många andra. Jag tror ju att han var oskyldig. Då tar man inte livet av sej, nej. Någon dödade Stefan.

OK. Du verkar ju säker på din sak - så berätta gärna hur du tror att det gick till. Både gällande mordet på Lena och SDs död. Du anser dig veta mer än den - öhhh - gedigna utredningen...du är rätt egoboosted?

Det du skriver säger en hel del om vilken typ av person du är.
Senast redigerad av zilvereko 2021-06-25 kl. 15:38.
Citera
2021-06-25, 15:10
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Sockris har bettat på LWs äldsta son Noa som gm

Här är nån rara inlägg från denne:

Inte konstigt alls om sonen är inblandad. Han är en nästan vuxen yngling. Kan inte vara kul att ha en mor som knullar skäggbarn. Hon hade en okänd sida enl någon. Nja, OM det är så, då har sonen ett gott skäl att ta bort henne. Han får ju skämmas järnet inför kompisar.

Absolut ja. Hon värnade och hjälpte skäggbarnen på alla sätt, så mycket hon kunde. Där ingår också att öppna sitt sköte. Om hon inte fattat det, så har hon kanske förstått det nu.

7 män på ett bräde. Man kan undra varför hon inte umgås med det kvinnliga könet. När det är såhär, vill man ha bekräftelse och känna sej snyggast. Man gillar inte konkurrens. H.D var hon liksom tvungen att träffa. Lena fick henne "på köpet". Hanna är för övrigt mycket mer attraktiv än Lena.
Hennes omättliga aptit på karlar blev nog hennes död. På ena eller andra sättet. Hon kanske fann njutning i att bräda och förstöra andras äktenskap. Det FINNS såna människor.

Dessa inlägg minns jag väl, men jag kom inte ihåg vem som skrivit dem. Tack för påminnelsen!
Citera
2021-06-25, 16:09
Medlem
landbandys avatar
Jag tror att han var skyldig till LW:s död .
Därför tog han livet av sig .
Det hade blivit för jobbigt att få SOA att tycka det var okej att ha en mördare till svärson -så det fanns inte längre någon chans till bortförklaring ifrån SD .

Hans stund var kommen att bli rannsakad utifrån den han verkligen var - och det var ingen fröjd för SD ; snarare bullshit !

(Spekulation)
Citera
2021-06-25, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Jag tror att han var skyldig till LW:s död .
Därför tog han livet av sig .
Det hade blivit för jobbigt att få SOA att tycka det var okej att ha en mördare till svärson -så det fanns inte längre någon chans till bortförklaring ifrån SD .

Hans stund var kommen att bli rannsakad utifrån den han verkligen var - och det var ingen fröjd för SD ; snarare bullshit !

(Spekulation)

Bra skrivet.
Ha en fin Midsommarhelg.
Citera
2021-06-25, 20:47
Medlem
Citat:
Sockris har bettat på LWs äldsta son//.../

Du borde kanske tänk på att maska barnens namn...
Citera
2021-06-26, 09:32
Medlem
Nu sinar inläggen i tråden, kanske lika bra, så att barnen kan få ro.
Jag hoppas att sanningen kommer fram, om vad som egentligen hände.
Jag är övertygad om att spelevinken har sparat "lösningen", tids nog får vi veta.
Citera
2021-06-26, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Nu sinar inläggen i tråden, kanske lika bra, så att barnen kan få ro.
Jag hoppas att sanningen kommer fram, om vad som egentligen hände.
Jag är övertygad om att spelevinken har sparat "lösningen", tids nog får vi veta.

Vad som egentigen hände? Vet vi inte det, eller hur tänker du här?
Mig skulle det inte förvåna om SD har lämnat ett avskedsbrev - som han har skrivit utifallatt han skulle dömas. Vilket han nog var säker på inte skulle ske... Det måste ha blivit en stor chock för honom. Där kan man snacka om blodsmak i munnen...
Har svårt att tro att den lallande dåren skulle lämna in utan att få sista ordet.
Citera
2021-06-26, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Vad som egentigen hände? Vet vi inte det, eller hur tänker du här?
Mig skulle det inte förvåna om SD har lämnat ett avskedsbrev - som han har skrivit utifallatt han skulle dömas. Vilket han nog var säker på inte skulle ske... Det måste ha blivit en stor chock för honom. Där kan man snacka om blodsmak i munnen...
Har svårt att tro att den lallande dåren skulle lämna in utan att få sista ordet.
Jag menar att Stefan bör ha sett till att få sista ordet, med en lång redogörelse, om att han var oskyldig.
Allra helst ett erkännande, men jag tror inte han var kapabel att erkänna sina fel..
Citera
2021-06-26, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag menar att Stefan bör ha sett till att få sista ordet, med en lång redogörelse, om att han var oskyldig.
Allra helst ett erkännande, men jag tror inte han var kapabel att erkänna sina fel..

Som en mytoman ända in i döden? Tja, skulle inte förvåna mig.
Om det nu finns ett avskedsbrev så lär inte vi här på fb få ta del av innehållet.
Citera
2021-06-26, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Som en mytoman ända in i döden? Tja, skulle inte förvåna mig.
Om det nu finns ett avskedsbrev så lär inte vi här på fb få ta del av innehållet.

Misstänker som Du att om det finns något avskedsbrev lär vi aldrig få reda på.
Det sista vi får läsa från SD:s håll är hans "tal till församlingen" i HD.

Var det i NA vi fick ta del av det? Hans ord om att han tidigare trott på rättssäkerhet men inte länge gjorde det (som jag kommer ihåg). Kändes som han började tveka lite där att domen skulle gå åt hans håll.

Hatet mot Åsa hade han redan gett uttryck för (även om han kom på att det är nog bäst att be om ursäkt) och jag kan misstänka att de skrivna orden inte sågs med blida ögon av de som skulle ta beslut ang domen. Kanske var det spiken i kistan för honom (domen)?

Undrar vilken stuga han satt i dagen/kvällen innan domen, vilket sällskap han hade? Var det någon gammal bild?
Citera
2021-06-26, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Misstänker som Du att om det finns något avskedsbrev lär vi aldrig få reda på.
Det sista vi får läsa från SD:s håll är hans "tal till församlingen" i HD.

Var det i NA vi fick ta del av det? Hans ord om att han tidigare trott på rättssäkerhet men inte länge gjorde det (som jag kommer ihåg). Kändes som han började tveka lite där att domen skulle gå åt hans håll.

Hatet mot Åsa hade han redan gett uttryck för (även om han kom på att det är nog bäst att be om ursäkt) och jag kan misstänka att de skrivna orden inte sågs med blida ögon av de som skulle ta beslut ang domen. Kanske var det spiken i kistan för honom (domen)?

Undrar vilken stuga han satt i dagen/kvällen innan domen, vilket sällskap han hade? Var det någon gammal bild?

Kan tänka mig att fallet kanske stod och vägde, men i och med brevet med domkraftsskaftet och hans idiotiska egocentriska pladder = hans slutord - slog han själv i den sista och avgörande spiken i sin egen kista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in