2021-06-25, 10:06
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Om SD var oskyldig så borde han väl inte ha tagit livet utav sig utan då istället kämpat med näbbar och klor för att få alla att förstå och inse att han inte är mördaren ?
Att ta självmord innebär ju att han inte på något sätt kan bevisa sig ,snarare blir ju snacket att han faktiskt var den skyldige ,visst !?

(spekulation)

Trevlig Midsommar på ER allihop härinne på tråden !
🌸🌼🌻🇸🇪❤️

Ja? Det är du som säger att han tog livet av sej. Du och många andra. Jag tror ju att han var oskyldig. Då tar man inte livet av sej, nej. Någon dödade Stefan.
Citera
2021-06-25, 10:09
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Ja? Det är du som säger att han tog livet av sej. Du och många andra. Jag tror ju att han var oskyldig. Då tar man inte livet av sej, nej. Någon dödade Stefan.

Vem tror du mördade LW?
Vem tror du mördade SD?
Citera
2021-06-25, 11:01
Medlem
Om ni vill höra Steffes egna lilla slutplädering så är den med i Aftonbladets krimpodd om Hjärstamordet, del 2
Citera
2021-06-25, 11:21
Medlem
Citat:

Välkommen tillbaka till tråden, det var längesen du skrev här sist. Tror du fortfarande att Lena mördades av en av de nyanlända pojkarna på boendet där hon var anställd?
Citera
2021-06-25, 11:35
Medlem
Väntar fortfarande på kommentar från Schazz. Var är hen?
Vore också intressant att få höra från Energizer666. De här nicken var väldigt insatta i det tråden handlar om. Är hen/de kapabla att svara?
Citera
2021-06-25, 11:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
En del människor uppvisar en falsk fasad utåt sett t.ex. på sociala media. Ska det postas bilder av de tillfällen HD gråter i sin ensamhet? Knappast. Man kan därför inte dra några slutsatser om varken HD's eller LW's mående från några bilder. Lena hade också fina leende bilder från tider då vi tack vare bl.a. FUP vet att hon egentligen mådde mycket dåligt.
Jo du, rent generellt.
Hade nån dött drygt 14 dagar innan ang LW?

Det här gäller den hon levt med över 20 år, far till barnen, som hon umgåtts med frenetiskt och skrivit att hon älskar (innan mordet iaf) och (inledningsvis) nog ville gifta om sig med...
Citera
2021-06-25, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dronesoul
Som jag förstått det så har det varit en hel del skribenter i tråden som även varit en del av utredningen.

T.ex blir ju både HD och JG konfronterade i förhör ang. sina aktiviteter här.

Är det någon som har en förteckning över alla dessa? HD hette väl något med rosaelefant? JG minns jag inte alls. Vittnet som hörde skrik från andra sidan motorvägen identifierade ju sig själv i tråden.

Sitter och skummar igenom tråden från början, fråga mig inte varför haha, så det vore kul att veta vilka dessa är.

Ibland ser man ju inlägg som väldigt tidigt, bara 1-2 veckor efter mordet, för fram teorier som är läskigt lika det som FUP senare beskriver. Så man börjar ju undra om det är nån insyltad i mordet som skriver eller någon av FBs riktiga mästerdetektiver.

För att förtydliga. Jag är bara ute efter information som redan är känd. Dvs som polisutredningen visat, eller som användare redan frivilligt berättat om sig själva.

Min intention är inte att lista ut identiteten på oidentifierade användare här.
Senast redigerad av dronesoul 2021-06-25 kl. 13:03.
Citera
2021-06-25, 13:33
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dronesoul
För att förtydliga. Jag är bara ute efter information som redan är känd. Dvs som polisutredningen visat, eller som användare redan frivilligt berättat om sig själva.

Min intention är inte att lista ut identiteten på oidentifierade användare här.

Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
HD = Citronblomma06
JG = bokstavskombo (samt DuOchJagAlfred (???) dock inga inlägg i denna tråd.)

Edit: la till ett nick

Detta är också anledningen till att jag besvarade ditt inlägg.
Det framgår i FUP som är offentlig, så det torde vara ok att skriva namnen i tråden också.
Citera
2021-06-25, 13:51
Medlem
Citat:
Detta är också anledningen till att jag besvarade ditt inlägg.
Det framgår i FUP som är offentlig, så det torde vara ok att skriva namnen i tråden också.

Ja, absolut! Tack för det. Jag insåg bara att mitt första inlägg var lite i gråzonen, och snuddade vid en del regelvidrigheter.
Citera
2021-06-25, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Om ni vill höra Steffes egna lilla slutplädering så är den med i Aftonbladets krimpodd om Hjärstamordet, del 2
Inte hela, endast några fraser
Citera
2021-06-25, 14:08
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Vem tror du mördade LW?
Vem tror du mördade SD?

Citat:
Citat:

Sockris har bettat på LWs äldsta son Noa som gm

Här är nån rara inlägg från denne:

Inte konstigt alls om sonen är inblandad. Han är en nästan vuxen yngling. Kan inte vara kul att ha en mor som knullar skäggbarn. Hon hade en okänd sida enl någon. Nja, OM det är så, då har sonen ett gott skäl att ta bort henne. Han får ju skämmas järnet inför kompisar.

Absolut ja. Hon värnade och hjälpte skäggbarnen på alla sätt, så mycket hon kunde. Där ingår också att öppna sitt sköte. Om hon inte fattat det, så har hon kanske förstått det nu.

7 män på ett bräde. Man kan undra varför hon inte umgås med det kvinnliga könet. När det är såhär, vill man ha bekräftelse och känna sej snyggast. Man gillar inte konkurrens. H.D var hon liksom tvungen att träffa. Lena fick henne "på köpet". Hanna är för övrigt mycket mer attraktiv än Lena.
Hennes omättliga aptit på karlar blev nog hennes död. På ena eller andra sättet. Hon kanske fann njutning i att bräda och förstöra andras äktenskap. Det FINNS såna människor.
Citera
2021-06-25, 14:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Sockris har bettat på LWs äldsta son Noa som gm

Här är nån rara inlägg från denne:

Inte konstigt alls om sonen är inblandad. Han är en nästan vuxen yngling. Kan inte vara kul att ha en mor som knullar skäggbarn. Hon hade en okänd sida enl någon. Nja, OM det är så, då har sonen ett gott skäl att ta bort henne. Han får ju skämmas järnet inför kompisar.

Absolut ja. Hon värnade och hjälpte skäggbarnen på alla sätt, så mycket hon kunde. Där ingår också att öppna sitt sköte. Om hon inte fattat det, så har hon kanske förstått det nu.

7 män på ett bräde. Man kan undra varför hon inte umgås med det kvinnliga könet. När det är såhär, vill man ha bekräftelse och känna sej snyggast. Man gillar inte konkurrens. H.D var hon liksom tvungen att träffa. Lena fick henne "på köpet". Hanna är för övrigt mycket mer attraktiv än Lena.
Hennes omättliga aptit på karlar blev nog hennes död. På ena eller andra sättet. Hon kanske fann njutning i att bräda och förstöra andras äktenskap. Det FINNS såna människor.
Vilket vidrigt beteende ftån användaren socker, fy fan.
OM nu Stefan skulle blivit mördad,cså är det snarare för att Soa tagit bort sin skyddande hand från honom.
Stefan klarade inte av att förlora eller ens att erkänna fel.
Då dog han hellre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in