Citat:
Njae, jag menar precis det som jag skrev, att PK i tråden har skrivit att han såg PU gå i riktning mot Trädgårdsskolans parkering efter det att Stadt hade stängt, när PK satt i stadsparken med sina polare. Jag har för mig att PK menade att PU gick utmed Nygatan mot Trädgårdsskolans parkering. Men om PU skulle ha gått mot Trädgårdsskolans parkering via torget, öppnar ju helt andra möjligheter upp sig. Marieholmsbron är då inte långt borta.
Jag kan inte hitta något belägg för att PeKr sett PU på stan efter Stadt, men väl ett belägg för att han inte sett PU efter Stadt. Citat 1 nedan. Nu hävdade jag själv häromdagen att PeKr visst sett PU efter Stadt, men det var en misstolkning av Citat 2 nedan. Jag tror dessvärre att du kan ha gjort samma misstag. Om du har rätt, hur kommer det sig då att PeKr så tydligt säger att han inte sett PU på stan (av sammanhanget framgår att han menar efter Stadt).
Citat 1, min fetning
Citat:
Du vill göra gällande att vi umgicks, Ja fram till denna dag. JA. sen sporadiskt men det var inte som förr, jag vet, du vet , att det låg något i luften efter det här, Sen en sak, vart tog du vägen efter statt. du stod alltid och kollade in brudar. hängde med mig. vi satt ju i statts parken. alla dina vänner. eller många av dom. Jag såg inte dig på stan. tror ingen annan gjorde det heller. Man ser från statts parken in till torget. det är max 75 meter dit.
vet du om du ville åka med oss ner till stan med TA. Eller tog ni din bil ner??
vet du om du ville åka med oss ner till stan med TA. Eller tog ni din bil ner??
Citat 2
Citat:
JA GODMORGON
A.L och du kom precis när vi skulle åka. Fredr....on skjutsade oss. Vi ville inte ha A.l med oss i bilen så vi gjorde så det inte såg ut som att ni skulle få plats, då diskuterade ni om att ta din bil. Kommer du ihåg. ??? Vem körde bilen av er, var det inte du, var ställde du bilen, Du kom ju till oss i kön från trädgårdsskolans håll. kommer du inte ihåg det heller. Fan vad packad du måste varit. En sak är fantastisk med dig, Det är att du minns allt utom dom viktigaste partierna i en brottsutredning, nämligen hur du tog dig ner. Viktigt, för den kan du ha använt till att plocka upp helena med efter statt. Eller har jag fel, du kommer ju inte ihåg, så det kan ju ha varit så. Sen minns du inget efter statt stängdes fram till taxi resan. Kan det ha varit så att du tog henne och frågade om hon ville ha skjuts, sen ville mer än hon ville. ?? sen gick allt snett, sen parkerade du bilen med henne i , tog dig ner till stan och helt PLÖTSLIGT SÅ MINNS DU IGEN
Du kan inte säga att jag har fel. För du minns ju inte
Kanske den stora lögnaren peter har rätt. Rätt har jag när det gäller ALIBI SOM DU VILLE HA..Men jag kan alltid tala med A.l, ser ju honom ibland. Tror att om ni tog bilen ner så kommer det komma fram, Tro mig. Framtiden får utvisa.
Konstiga är att ingen har sett dig storvuxna karl på stan vid den tidpunkten som är känsligast.
A.L och du kom precis när vi skulle åka. Fredr....on skjutsade oss. Vi ville inte ha A.l med oss i bilen så vi gjorde så det inte såg ut som att ni skulle få plats, då diskuterade ni om att ta din bil. Kommer du ihåg. ??? Vem körde bilen av er, var det inte du, var ställde du bilen, Du kom ju till oss i kön från trädgårdsskolans håll. kommer du inte ihåg det heller. Fan vad packad du måste varit. En sak är fantastisk med dig, Det är att du minns allt utom dom viktigaste partierna i en brottsutredning, nämligen hur du tog dig ner. Viktigt, för den kan du ha använt till att plocka upp helena med efter statt. Eller har jag fel, du kommer ju inte ihåg, så det kan ju ha varit så. Sen minns du inget efter statt stängdes fram till taxi resan. Kan det ha varit så att du tog henne och frågade om hon ville ha skjuts, sen ville mer än hon ville. ?? sen gick allt snett, sen parkerade du bilen med henne i , tog dig ner till stan och helt PLÖTSLIGT SÅ MINNS DU IGEN
Du kan inte säga att jag har fel. För du minns ju inte
Kanske den stora lögnaren peter har rätt. Rätt har jag när det gäller ALIBI SOM DU VILLE HA..Men jag kan alltid tala med A.l, ser ju honom ibland. Tror att om ni tog bilen ner så kommer det komma fram, Tro mig. Framtiden får utvisa.
Konstiga är att ingen har sett dig storvuxna karl på stan vid den tidpunkten som är känsligast.