Citat:
Ursprungligen postat av kungkarl12e
atervandsgrand4
Hej.
Bara Lite nyfiken på vad som hände på statt när du hälsade på Helena.
När du hälsade på helena i baren på statt (uppgifter från dig inlägg). var det bara en tjohej hälsning! - eller stod du bredvid eller satt intill hon vid baren under en stund och bara just "minglade för en kort stund?".
Kommer du ihåg hur hon var klädd? Vad hade hon på sig?
Något som killar annars tittar efter när de är salongsberusat är utmanande detaljer på tjejer som kjol,tajta brallor, uringat och hur bena ser ut med skor ex. kanske sexiga sådan med extrem vass , hög spetsig, smal decimeter klack som ex..?
Kan Du ex. minnas något av ovanstående om klädsel och utstyrsel och om hur skorna kan ha sett/ såg ut på helena såfall?
Eller kan din kompis komma ihåg? har för mig du nämnt någon kille tidigare på tråden du kan ha umgåtts med, vem det nu var såfall? jag har inte minnet nu ,kanske du kan verifera för oss på tråden vem det var på statt du gled runt med såfall?. för du var väl inte själv på statt och festade? Har jag fel i det?.
Kan man få någon klarhet i ovanstående inlägg så är jag tacksam.
Annat fall så tycker jag du är rejält duktig som svarar på frågor efter omständigheterna och det tycker jag du ska ha eloge för.
Tack! Till att börja med vill jag återigen stark ifrågasätta ditt sätt,som jag tidigare nämt till dig och något du inte förklarat eller mött upp...
Ändå väljer jag att besvara dina frågor..
Ja det var en hälsning, morsning på avstånd...iförbifarten...
Som tidigare sagts har jag inte något minne hur hon var klädd eller någon utstyrsel, utan endast hälsning i förbifart..
Det är fler som inte minns då??? Har för mig du frågat detta eller....och nu har det inte gått 20 år ens...kolla i dina svar får du se....