2021-06-24, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
"jag är impotet tack vare all misshandel jag har fått från alla tjejer och killar som har dominerat mig men jag älskar det.
mmm ja det klart att jag bajsade i sängen efter det du skrev och ja de ju klart att man ligger och äter och slickar lite på bajset "

-"bisexuell hora"

Trevligt...
Fan va najs tar den kön any day ist för alla tjat om jävla meme-sommar: JAG SKITER I ATT DU SKA ÄTA SENAPS SILL NUBBE OCH NYPOTATIS!! (vill jag skriva)

Bra kö dock, precis som förväntat är kåtheten på topp vid denna tid.... men sluta mytta om din msgs Salmondegg, 800 på 3 timmar kom igen, då hinner du ju inte logga...
2021-06-24, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Fan va najs tar den kön any day ist för alla tjat om jävla meme-sommar: JAG SKITER I ATT DU SKA ÄTA SENAPS SILL NUBBE OCH NYPOTATIS!! (vill jag skriva)

Bra kö dock, precis som förväntat är kåtheten på topp vid denna tid.... men sluta mytta om din msgs Salmondegg, 800 på 3 timmar kom igen, då hinner du ju inte logga...

Fan lider 90% av mina "arbetskamrater" av autism eller? 800 meddelanden TOTALT, inte på 3 timmar din Åsna, ska fan knulla din hora bror.
2021-06-24, 12:39
Medlem
dANiis avatar
Loggning är en del av jobbet, fattar ni inte?
2021-06-24, 14:42
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Men Elise 18 (Oskuld) vill gärna att Lars-Åke 83 kör in sin snorre i lilla hallongrottan det känns förjävla skönt för dem

2021-06-24, 15:58
Medlem
1000 nu, ingen loggning, inget jävla jidder, 13.5 sekunder per mess. Fyfan vad hemsk ja e , ring skatteverket

ps. ökenfolk som inte svarar på skype gör mig lessen
2021-06-24, 16:14
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
ps. ökenfolk som inte svarar på skype gör mig lessen
Vem har du golat ner nu då gurris?
2021-06-24, 17:51
Medlem
kobents avatar
Vilket jävla flow killar och tjejer Blir att knäppa upp skumpan ikväll och mysa lite med gubbisarna hihi puss

H e j J u d i t h h u r m å r d u i d a g h å p a s d u m å r b r a j a m å r j e t e b r a j a v i l l s e j a d e j v i l l d u h a e n p å 66 å r s å f i n s j a g k r a m f r å n L e i f G o d m i d s o m m a r

Senast redigerad av kobent 2021-06-24 kl. 18:20.
2021-06-24, 18:38
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Vilket jävla flow killar och tjejer Blir att knäppa upp skumpan ikväll och mysa lite med gubbisarna hihi puss

H e j J u d i t h h u r m å r d u i d a g h å p a s d u m å r b r a j a m å r j e t e b r a j a v i l l s e j a d e j v i l l d u h a e n p å 66 å r s å f i n s j a g k r a m f r å n L e i f G o d m i d s o m m a r

Det är groggarnas kväll hos gubbarna. Vid kl. 23 är det så mycket felstavningar
2021-06-24, 19:07
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det är groggarnas kväll hos gubbarna. Vid kl. 23 är det så mycket felstavningar

Är det bara jag som typ tappar min egna sexlust pga det här jobbet hahaha
2021-06-24, 19:44
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Är det bara jag som typ tappar min egna sexlust pga det här jobbet hahaha
Absolut inte Slutat titta på romantiska komedier också.
2021-06-24, 21:47
Medlem
Citat:

hahah ja han fick jag också sjukt fascinerande a t t s k r i v a så blir jävla slitage på SPACE tagenten
2021-06-24, 22:33
Medlem
frekkinheads avatar
Imorgon är det midsommar! ni vet väl vad det betyder?!

Det är en festlig högtid för gubbarna, de kommer att supa extra mycket och försöka ragga på grannens fru utan resultat och kommer komma hem onykter som satan och kåt som en jävel. Han kommer då KRÄVA att få se Elin 18s oskuldsfitta och slicka på den. Sedan bli arg som satan för att Elin kanske är ute med vänner och festar och knullar med heta killar. Han kommer att dra den som satan och gå in på bajssexet och spyor sedan kommer han bli arg och kalla henne en hora och att hon inte existerar osv. Sedan vaknar han upp och tankar krediter lånade från sitt barnbarn för att be om ursäkt.

Gud vad kul!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in