2021-06-23, 03:08
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Fan vad jag älskar Petter alltså. Vilken grinig jävel han är haha. Vill att player ska kränga krediter åt honom för att han tydligen pungat ut med 500K i krediter redan haha. Jävla torsk.
2021-06-23, 07:49
Medlem
Finns fan material till en ny sässong av The Wire nu ju när Polis Väst ska tömma telemaster, crosschecka med IP nummer, dna matcha, ligga under cover med peruk och lösnäsa.

Men det behövs en veteran som kan gå undercover på riktigt. Antingen Amir eller Anders. Äntligen ska de få en riktigt dejt, med en mic tejpad på kaggen men endå, bättre än inget. Blir att coacha dom lite innan bara typ "Amir, kalla nu inte den person du nu träffar för apa direkt, ha lite is i magen" eller "Anders, bli inte upprörd för att ingen tror att du är jurist nu, spela cool"

Fram med popcorn, The Wire sässong 6 kommer snart med svenska pensionärer i huvudrollen och jävligt mycket Gbg humor.
2021-06-23, 08:48
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Finns fan material till en ny sässong av The Wire nu ju när Polis Väst ska tömma telemaster, crosschecka med IP nummer, dna matcha, ligga under cover med peruk och lösnäsa.

Men det behövs en veteran som kan gå undercover på riktigt. Antingen Amir eller Anders. Äntligen ska de få en riktigt dejt, med en mic tejpad på kaggen men endå, bättre än inget. Blir att coacha dom lite innan bara typ "Amir, kalla nu inte den person du nu träffar för apa direkt, ha lite is i magen" eller "Anders, bli inte upprörd för att ingen tror att du är jurist nu, spela cool"

Fram med popcorn, The Wire sässong 6 kommer snart med svenska pensionärer i huvudrollen och jävligt mycket Gbg humor.

hahah! skulle lätt se den mannen, amir och anders vilket jäkla radarpar. 100 ggr bättre än starsky and hutch. Anders superkraft är hans kardborreskor som gör honom snabbare än the flash.
2021-06-23, 18:50
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Fan vad jag älskar Petter alltså. Vilken grinig jävel han är haha. Vill att player ska kränga krediter åt honom för att han tydligen pungat ut med 500K i krediter redan haha. Jävla torsk.

SurPetter är så snäll och söt med sina armar i kors!
"Adjö"
2021-06-23, 21:08
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
SurPetter är så snäll och söt med sina armar i kors!
"Adjö"
Alltså du måste vara manusförfattare. Saknar dina historier så mycket.
2021-06-24, 00:20
Medlem
dANiis avatar
Hallå VARFÖR ÄR DU ARG? HALLÅ? KAN DU INTE CYKLA ELLER?
2021-06-24, 00:34
Medlem
Vem har knarkat till kön? 30 minuters väntetid är det på meddelande just nu hehe, inte konstigt att man inte sett Salmon här inne på ett tag?

Sitter han varje vaken minut tro och kollar på kukar?
2021-06-24, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Vem har knarkat till kön? 30 minuters väntetid är det på meddelande just nu hehe, inte konstigt att man inte sett Salmon här inne på ett tag?

Sitter han varje vaken minut tro och kollar på kukar?

Kön är extremt bra, EXTREMT BRA, jag har suttit 3 timmar och det har flowat in så inot helvete nu. 800 meddelande hittills "idag".
2021-06-24, 02:39
Medlem
dANiis avatar
KAN NI VARA REALISTISKA ELLER? Nej Lisa 22 SUKTAR INTE EFter Gerts 75 åriga kuk.
2021-06-24, 03:22
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
KAN NI VARA REALISTISKA ELLER? Nej Lisa 22 SUKTAR INTE EFter Gerts 75 åriga kuk.

Men Elise 18 (Oskuld) vill gärna att Lars-Åke 83 kör in sin snorre i lilla hallongrottan det känns förjävla skönt för dem
2021-06-24, 03:45
Medlem
frekkinheads avatar
"jag är impotet tack vare all misshandel jag har fått från alla tjejer och killar som har dominerat mig men jag älskar det.
mmm ja det klart att jag bajsade i sängen efter det du skrev och ja de ju klart att man ligger och äter och slickar lite på bajset "

-"bisexuell hora"

Trevligt...
2021-06-24, 04:59
Medlem
se8035s avatar
You used to call me on my cell phone
Late night when you need my love

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem