2021-06-23, 22:19
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engammalfisk
Herregud såg du verkligen hela klippet? de fäster till och med mobiler vertikalt & byggverktyg sån där skiftnyckel mackapär, mynt.

Personligen tror jag det är något med rymden inte Covid.

Tror du är inne på rätt spår. Det eller så har människan alltid varit magnetisk men ingen har lagt märke till det tidigare. Men det pågår skumma grejer med vårt magnetfält just nu så kan ha med någon kosmisk cykel att göra.
Citera
2021-06-23, 22:21
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Ok, svara kort och konsistens på dessa frågor:

1. Vad är motivet till magnetism?

2. Hur vet du att det är ett experiment?

3. Vem/vilka står för detta experiment?

4. Vad är huvudsyftet?

1. Jag vet inte men magnetismen beror sannolikt på nanopartiklarna som de vaccinerade har i sina kroppar och även utsöndrar runt omkring sig när de ömsar celler.

2. Om vi har tur så är det "bara" ett expriment men det är snarare så att detta är något som har planerats väldigt länge och därmed vet de ansvariga precis vad de håller på med.

Kanske har alla tidigare vaccin och även den ofantliga tid och energi som läggs på att förgifta människor med diverse kemikalier varit byggstenar inför vad som utspelar sig nu.

3. En viss etno-religiös grupp med "människor" ligger troligtvis bakom hela kalaset. Ondskan, i dess renaste form...

4. Det värsta brottet i mänsklighetens historia, ett folkmord som får alla andra folkmord i historien att blekna i jämförelse.

"This is a WORLD TAKEOVER!" https://www.bitchute.com/video/qJnTuYg1KmLl/
Citera
2021-06-23, 22:26
Medlem
Det är bara att söka på magnetofection, finns massvis. Det skulle kunna vara en ledtråd

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1001841720304228
Citera
2021-06-23, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
1. Jag vet inte men magnetismen beror sannolikt på nanopartiklarna som de vaccinerade har i sina kroppar och även utsöndrar runt omkring sig när de ömsar celler.

2. Om vi har tur så är det "bara" ett expriment men det är snarare så att detta är något som har planerats väldigt länge och därmed vet de ansvariga precis vad de håller på med.

Kanske har alla tidigare vaccin och även den ofantliga tid och energi som läggs på att förgifta människor med diverse kemikalier varit byggstenar inför vad som utspelar sig nu.

3. En viss etno-religiös grupp med "människor" ligger troligtvis bakom hela kalaset. Ondskan, i dess renaste form...

4. Det värsta brottet i mänsklighetens historia, ett folkmord som får alla andra folkmord i historien att blekna i jämförelse.

"This is a WORLD TAKEOVER!" https://www.bitchute.com/video/qJnTuYg1KmLl/

Så det du egentligen säger är att du alltså inte kan svara på någon av frågorna?

Men ändå är du helt nere på nanopartikelnivå?

Det är ungefär som när Bigfoot-entusiaster berättar om hur Bigfoot lever, jagar och äter utan att kunna bevisa att den ens finns.
Citera
2021-06-23, 22:34
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Så det du egentligen säger är att du alltså inte kan svara på någon av frågorna?

Men ändå är du helt nere på nanopartikelnivå?

Det är ungefär som när Bigfoot-entusiaster berättar om hur Bigfoot lever, jagar och äter utan att kunna bevisa att den ens finns.

Jo, jag har svarat på alla dina frågor med vad som är det mest sannolika scenariot. Till skillnad från jubelidioter som dig så säger jag inte att jag till 100% vet vad som faktiskt händer. Men jag har slösat för mycket tid på ett får som dig nu. Du kan återgå till din värld av lögner, verkligheten kan vara skrämmande och det är skönare att låta sig luras och forsätta tro att allt är frid och fröjd istället.
Citera
2021-06-23, 22:45
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Och bruna rostränder kalsongerna. Blivit stor humor i detta med att folk ska vara magnetiska undrar vad nästa blir, självlysande?

Det är på gång. När du tänker - eller försöker, efter alla nyttigheter från samhället - ser 'storebror' detta. Eller så får du självlysande kroppsdelar vilka endast syns vid belysning med UV-ljus. Experimenterande pågår med människor men först på djuren.
Citera
2021-06-23, 22:48
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Tre hypoteser som hör hemma i denna tråd.

-Anonym.

Har du månne någon källa till en diskussion kring dessa hypoteser, eller dylikt?
Citera
2021-06-23, 23:05
Medlem
roffe69s avatar
Även maskar är magnetiska och dom är fan inte vaccinerade.
https://www.youtube.com/watch?v=Ms65JBrevYU
Vad ska rymdödlorna med maskar till?
Citera
2021-06-23, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Jo, jag har svarat på alla dina frågor med vad som är det mest sannolika scenariot. Till skillnad från jubelidioter som dig så säger jag inte att jag till 100% vet vad som faktiskt händer. Men jag har slösat för mycket tid på ett får som dig nu. Du kan återgå till din värld av lögner, verkligheten kan vara skrämmande och det är skönare att låta sig luras och forsätta tro att allt är frid och fröjd istället.

Ja du har skrivit med massa text där det ska stå ett svar, men du har inte svarat på frågorna.

Du skriver själv bokstavligen ”jag vet inte”, ”sannolikt”, ”om vi har tur”, ”kanske” och ”troligtvis” osv på alla svar. Alltså har du ingen som helst aning. Hade du vetat skulle du inte svara så.

Du ”vet” bara att att det är någon slags världsomfattande komplott och världshistoriens största massmord på gång. Men du har inte ett enda namn som ligger bakom eller ens vet vad syftet med ”magnetismen” är, och än mindre varför det skulle bli ett massmord.

Du förstår inte själv hur jävla korkad och lättlurad du är.

Då måste växa upp, läsa på om saker och börja ta lite eget ansvar. Annars kommer du aldrig klara dig i det vuxna arbetslivet sen när du växer upp. Livet är inget nöjesfält.

Internet och fri information är oftast väldigt bra. Men i ytterst enstaka fall blir det helt fel och kan få motsatt effekt. Det här är ett exempel på det.
Senast redigerad av barfotalasse 2021-06-23 kl. 23:25.
Citera
2021-06-23, 23:58
Medlem
0.1.1.2.3.5.8.13s avatar
Ja, så vadå?

Sansa er!

Jag är magnetisk.

Du är sannolikt magnetisk.

Planeten är magnetisk.

Järn är magnetiskt.

Magnettestet fungerar på nyckelbenen, höftbenen och skallen för mig, d.v.s. överallt där det inte finns något underhudsfett, muskler eller brosk i vägen för skelettet... och så har det varit i hela mitt vuxna liv. Järnet i vår benmärg bidrar till hemoglobinproduktionen och om så inte vore fallet skulle ditt blod inte kunna transportera syre.

EDIT: De i den minoritet som INTE är magnetiska nog för att en magnet ska fastna är förmodligen rejält feta alt. mycket muskulösa, eller så lider dessa individer av någon brist. Ät mer spenat så löser det sig nog.
Senast redigerad av 0.1.1.2.3.5.8.13 2021-06-24 kl. 00:09. Anledning: tillägg
Citera
2021-06-24, 00:47
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roffe69
Även maskar är magnetiska och dom är fan inte vaccinerade.
https://www.youtube.com/watch?v=Ms65JBrevYU
Vad ska rymdödlorna med maskar till?

Du kollade inte klart den där videon va? Mysteriet löstes. Maskar är egentligen inte magnetiska. Några av dem hade ätit "ferrous-dust" alltså järn spån.
Citera
2021-06-24, 03:44
Medlem
Ridnes avatar
En stilla fundering...

OM det nu är så att vaccinerade blir magnetiska och "smittar" ovaccinerade med att bli magnetiska också, så betyder ju det i förlängningen att de som är skyldiga till detta även de kommer drabbas. Är inte det jävligt korkat..? Jag menar att.. låt oss kalla dem eliten, skjuter sig själva i foten eftersom även de kommer drabbas isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in