Citat:
Ursprungligen postat av
YeeNaaldloshii-
Jo, jag har svarat på alla dina frågor med vad som är det mest sannolika scenariot. Till skillnad från jubelidioter som dig så säger jag inte att jag till 100% vet vad som faktiskt händer. Men jag har slösat för mycket tid på ett får som dig nu. Du kan återgå till din värld av lögner, verkligheten kan vara skrämmande och det är skönare att låta sig luras och forsätta tro att allt är frid och fröjd istället.
Ja du har skrivit med massa text där det ska stå ett svar, men du har inte svarat på frågorna.
Du skriver själv bokstavligen ”jag vet inte”, ”sannolikt”, ”om vi har tur”, ”kanske” och ”troligtvis” osv på alla svar. Alltså har du ingen som helst aning. Hade du vetat skulle du inte svara så.
Du ”vet” bara att att det är någon slags världsomfattande komplott och världshistoriens största massmord på gång. Men du har inte ett enda namn som ligger bakom eller ens vet vad syftet med ”magnetismen” är, och än mindre varför det skulle bli ett massmord.
Du förstår inte själv hur jävla korkad och lättlurad du är.
Då måste växa upp, läsa på om saker och börja ta lite eget ansvar. Annars kommer du aldrig klara dig i det vuxna arbetslivet sen när du växer upp. Livet är inget nöjesfält.
Internet och fri information är oftast väldigt bra. Men i ytterst enstaka fall blir det helt fel och kan få motsatt effekt. Det här är ett exempel på det.