Citat:
Ursprungligen postat av
barfotalasse
Haha jävla troll.
Det är ju för fan inte magneter i mynt.
Små du påstår att allt som är magnetiskt fastnar på dig? Alltså att det är du som är magnetiserad?
Vad är det i din kropp som gör den magnetiserad isåfall?
Jag har inte en jävla aning om vad som händer men mynten fastnar på min kropp. Kunde även få en tesked att fastna men den faller av ganska lätt.
Jag har inte tagit något vaccin! Jag har bara varit i närheten av vaccinerade människor och ett fåtal gånger så har min hud kommit i kontakt med deras under max ett par sekunder.
Du får tro precis vad du vill, men om du inte ens föreställer dig möjligheten att allt som händer nu
inte beror på att vi måste bota en vanlig jävla influensa genom att hela västvärlden injicerar sin befolkning med experimentella sprutor, som inte ens testades under flera års tid som alla tidigare vaccin i modern historia. Om du inte ens är beredd att acceptera att du har blivit lurad så kommer du fortsätta vara en del av problemet som kommer leda till vår undergång. Den som "vaccinerar" sig blir en fara för alla sina medmänniskor. Om mina bilder inte väcker några funderingar alls så måste jag göra antagandet att du helt enkelt inte vill se verkligheten för vad den är.