2021-06-23, 21:19
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nej det gjorde den inte, sluta ljug. Det är fysiskt helt omöjligt.

Sätt den på bröstet, gör armhävningar och filma det istället. Kommer inte hända.

Spana in mina bilder i tidigare inlägg i tråden.
Citera
2021-06-23, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Spana in mina bilder i tidigare inlägg i tråden.

Haha jävla troll.

Det är ju för fan inte magneter i mynt.
Små du påstår att allt som är magnetiskt fastnar på dig? Alltså att det är du som är magnetiserad?

Vad är det i din kropp som gör den magnetiserad isåfall?
Citera
2021-06-23, 21:34
Medlem
engammalfisks avatar
Seriöst titta på det här klippet om ni tror att det handlar om klibbighet eller något annat.

https://www.bitchute.com/video/5FzLJTfibeJh/
Citera
2021-06-23, 21:35
Medlem
Citat:
Haha jävla troll.

Små du påstår att allt som är magnetiskt fastnar på dig? Alltså att det är du som är magnetiserad?

Kanske gjorde som jag. testade myntet på en kraftig magnet på en gammal ficklampa. och myntet fastande direkt. så testade jag som jag skrev innan. fasicken vad konstigt.
Citera
2021-06-23, 21:38
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Haha jävla troll.

Jag har inte en jävla aning om vad som händer men mynten fastnar på min kropp. Kunde även få en tesked att fastna men den faller av ganska lätt.

Jag har inte tagit något vaccin! Jag har bara varit i närheten av vaccinerade människor och ett fåtal gånger så har min hud kommit i kontakt med deras under max ett par sekunder.

Du får tro precis vad du vill, men om du inte ens föreställer dig möjligheten att allt som händer nu inte beror på att vi måste bota en vanlig jävla influensa genom att hela västvärlden injicerar sin befolkning med experimentella sprutor, som inte ens testades under flera års tid som alla tidigare vaccin i modern historia. Om du inte ens är beredd att acceptera att du har blivit lurad så kommer du fortsätta vara en del av problemet som kommer leda till vår undergång. Den som "vaccinerar" sig blir en fara för alla sina medmänniskor. Om mina bilder inte väcker några funderingar alls så måste jag göra antagandet att du helt enkelt inte vill se verkligheten för vad den är.
Senast redigerad av YeeNaaldloshii- 2021-06-23 kl. 21:43.
Citera
2021-06-23, 21:47
Medlem
engammalfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Håller med, hur osannolikt det än låter så måste man ändå tro sina egna ögon när det hänt en själv, därav tråden.

Nu gäller det att vi och forskarna sätter fart och tar reda på varför och det lär inte hända så länge disinfotrollen lyckas mörka detta ifrån den breda massan, därav tråden. Detta kommer sprida sig som en löpeld bara folk vågar testa själva.

Ligger det inget i detta kommer ju tråden självdö ändå, så varför bryr sig trollen ens om det bara är "påhitt" som de vill få dig att tro?
Jag tror inte det har något med Covid att göra, det är nåt med rymden.

https://www.bitchute.com/video/5FzLJTfibeJh/ länkar den igen om man är underinformerad.
Citera
2021-06-23, 22:02
Avslutad
Citat:
Jag har inte en jävla aning om vad som händer men mynten fastnar på min kropp. Kunde även få en tesked att fastna men den faller av ganska lätt.

Jag har inte tagit något vaccin! Jag har bara varit i närheten av vaccinerade människor och ett fåtal gånger så har min hud kommit i kontakt med deras under max ett par sekunder.

Du får tro precis vad du vill, men om du inte ens föreställer dig möjligheten att allt som händer nu inte beror på att vi måste bota en vanlig jävla influensa genom att hela västvärlden injicerar sin befolkning med experimentella sprutor, som inte ens testades under flera års tid som alla tidigare vaccin i modern historia. Om du inte ens är beredd att acceptera att du har blivit lurad så kommer du fortsätta vara en del av problemet som kommer leda till vår undergång. Den som "vaccinerar" sig blir en fara för alla sina medmänniskor. Om mina bilder inte väcker några funderingar alls så måste jag göra antagandet att du helt enkelt inte vill se verkligheten för vad den är.

Jag tror på fysik och gravitation. Du är inte magnetisk punkt slut.

Varför har ingen förklaring på varför vissa påstår det gälla vaccinerade och andra påstår det gäller icke-vaccinerade? Vilka är det som är magnetiska egentligen?

Anledningen att det fastar på vissa ställen är dels pga friktionen och/eller klibbig hud och dels att de fäster föremålet i lutning. Även att de oftast trycker fast föremålet. Det här är ren fysik. Man kan i princip få allt med blanka ytor att fastna på kroppen med hjälp av friktion och klibbig hud och rätt lutning.

Återskapa dessa experiment på tex en torr handflata eller där du har kroppsbehåring och utan lutning. Det går inte.
Citera
2021-06-23, 22:06
Medlem
engammalfisks avatar
Citat:
Jag tror på fysik och gravitation. Du är inte magnetisk punkt slut.

Varför har ingen förklaring på varför vissa påstår det gälla vaccinerade och andra påstår det gäller icke-vaccinerade? Vilka är det som är magnetiska egentligen?

Anledningen att det fastar på vissa ställen är dels pga friktionen och/eller klibbig hud och dels att de fäster föremålet i lutning. Även att de oftast trycker fast föremålet. Det här är ren fysik. Man kan i princip få allt med blanka ytor att fastna på kroppen med hjälp av friktion och klibbig hud och rätt lutning.

Återskapa dessa experiment på tex en torr handflata eller där du har kroppsbehåring och utan lutning. Det går inte.
Människor som dig gör mig extremt arg, titta på det jävla klippet jag länkade & håll käften kompis.
Citera
2021-06-23, 22:06
Avslutad
Citat:

Ok, svara kort och konsistens på dessa frågor:

1. Vad är motivet till magnetism?

2. Hur vet du att det är ett experiment?

3. Vem/vilka står för detta experiment?

4. Vad är huvudsyftet?
Citera
2021-06-23, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av engammalfisk
Människor som dig gör mig extremt arg, titta på det jävla klippet jag länkade & håll käften kompis.

Jag såg det och det säger absolut ingenting, musiken till trots. Som jag påpekade innan så kan allt förklaras väldigt enkelt.

Förklara istället för vem det gäller. Vaccinerade eller icke-vaccinerade?
Citera
2021-06-23, 22:09
Medlem
engammalfisks avatar
Citat:
Jag såg det och det säger absolut ingenting, musiken till trots. Som jag påpekade innan så kan allt förklaras väldigt enkelt.

Förklara istället för vem det gäller. Vaccinerade eller icke-vaccinerade?

Herregud såg du verkligen hela klippet? de fäster till och med mobiler vertikalt & byggverktyg sån där skiftnyckel mackapär, mynt.

Personligen tror jag det är något med rymden inte Covid.
Citera
2021-06-23, 22:10
Medlem
Wheatons avatar
Någon får väl helt enkelt ta ett mynt och något likvärdigt i plast, en nyckel och en nyckel i plast och se om det ena fäster bättre än det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in