2021-06-23, 02:47
Medlem
neuron-drones avatar
Inväntar fakta om vart kompassnålen pekar på era övervakningsantenner. Filma eller ta kort.
Citera
2021-06-23, 03:05
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Testa kompassen

Jag har ingen kompass, har dock en app på mobilen som använder sig av magnetometern(gps:en är ju värdelös i detta hänseende) och där gav det faktiskt utslag vilket gjorde mig konfunderad. Jag har alltid tänkt att alla videos där de använder metallbitar istället för magneter måste vara fake, efterssom kroppen själv omöjligt kan bli magnetisk, däremot kan ju järnet ur blodet ansamlas vilket kan få just magneter att fästa sig.

Men det verkar som själva kroppen blivit magnetisk, dvs inte bara att magneter fastnar. Magnetismen är dock så svag så att det är svårt(omöjligt på mig) att få något annat än just magneter att fästa sig på kroppen. Hade det varit bara svetten så borde ju metallbitar fästa på samma vis, och inget borde längre heller då fästa med lite talkpulverborstning innan(tvättning kan ju göra området fuktigt vilket vissa skyller på)

Appen gav dock väldigt lätt utslag. "compass" heter den bara. Även "Metal detector" gav lätt utslag.
Citera
2021-06-23, 03:13
Moderator
Arne.Ankas avatar
om nu människor blir magnetiska så borde sjukvården se detta pga dom störningar det skulle leda till under olika undersökningar men varför hör man ingenting om detta? är alla sjukvårdsarbetare i hela världen med i en konspiration?
Citera
2021-06-23, 03:21
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
om nu människor blir magnetiska så borde sjukvården se detta pga dom störningar det skulle leda till under olika undersökningar men varför hör man ingenting om detta? är alla sjukvårdsarbetare i hela världen med i en konspiration?

Du vet väl om att vaccinerade inte får magnetröntgas förräns efter 6 veckor(rekommendation i USA)?

Dessutom vad får dig att tro att sjukvården inte märkt av det? För att det mörkas?

Detta vet de såklart om. https://www.auntminnie.com/index.aspx?sec=ser&sub=def&pag=dis&ItemID=131655

Forskningen finns där, den uppmärksammas bara inte. Det mörkas. Det kan sänka "vaccinationsviljan"
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 03:24.
Citera
2021-06-23, 03:26
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Du vet väl om att vaccinerade inte får magnetröntgas förräns efter 6 veckor(rekommendation i USA)?

Dessutom vad får dig att tro att sjukvården inte märkt av det? För att det mörkas?

Detta vet de såklart om. https://www.auntminnie.com/index.aspx?sec=ser&sub=def&pag=dis&ItemID=131655

Forskningen finns där, den uppmärksammas bara inte. Det mörkas. Det kan sänka "vaccinationsviljan"
0 träffar på magnetic så vart vill du komma med en sida som ser ut att vara skriven av random idiot? även en idiot som du borde förstå att ett urval på 23 kvinnor saknar värde, man måste ha ett mycket större urval för att kunna dra några konkreta slutsatser.
Citera
2021-06-23, 03:30
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
0 träffar på magnetic så vart vill du komma med en sida som ser ut att vara skriven av random idiot? även en idiot som du borde förstå att ett urval på 23 kvinnor saknar värde, man måste ha ett mycket större urval för att kunna dra några konkreta slutsatser.

Testa söka på "MRI" istället. Vet du vad det står för? MAGNETIC resonance imaging. Testa gärna att söka lite på "Duckduckgo" det finns hur mycket som helst, det där var bara en av träffarna, som täcker två studier på ett mer lättförståeligt sätt för att vara inkluderande av fler i en tråd som denna.

En till intressant slutsats man kan dra där är att detta verkar bara gälla Pfizer och Modernas vaccin. I vart fall har inget annat vaccin konstaterats ha detta problem med magnetism i de studierna. Det kan dock bero på att dessa är de vanligaste vaccinen.
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 03:50.
Citera
2021-06-23, 05:03
Medlem
Idiotsveriges avatar
Tre hypoteser som hör hemma i denna tråd.

Citat:
I have three research possibilities for this newfound magnetism, none of them proven:

1. Magneto-proteins-- These can be manufactured by the body's cells using an mRNA code for the protein. They are used to control the brains and behaviour of mammals (which has been proven in studies with mice.) Existence of magneto protein at the vax site would be criminal evidence of Pharma fraud, since the vaccine is supposed to code the body's cells ONLY for manufacture of spike protein, not for magneto protein. Existence of magneto protein at the sternum of unvaccinated people could reflect mRNA shedding, inhalation or transmission from vaxxed to unvaxxed.

2. Para-magnetic nano graphene dust. This is self assembling nano-graphene that has electrons that have been manipulated to all spin in the same direction-- which makes the graphene both paramagnetic as well as an electrical conductor.. This new form of magnetism could explain the magnetism with non ferrous objects seen at the vax and swab sites, as well as on the sternums of unvaxxxed people. It has somehow contaminated both the vaccines and the general environment.

3. Self assembling magnetic nano crystals. A study in Bratislava photographed self assembling nano- crystal antennae "arrays" growing in the blood. These arrays were crushed/wiped out with -- of all things -- ivermectin.
-Anonym.
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-23 kl. 05:12.
Citera
2021-06-23, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
här är videon där hon tvättar bröstet först sen visar att det fastnar.

https://www.instagram.com/p/CP9u9nSnyvP/
Hon är Lite klibbig från hudkräm antagligen.
Citera
2021-06-23, 06:31
Medlem
Idiotsveriges avatar
Hur fakear man det här?

EMF skanner.

https://youtu.be/Jt1ampb9Nnc
Citera
2021-06-23, 06:42
Medlem
Ja lite märkligt med tanke på allt fler blir veganer med låga blodvärden, carnivorer å andra sidan har mycket järn i kroppen, speciell vi blodpudding älskare, jag känner mig faktiskt magnetisk(jag är ovaccinerad)
Citera
2021-06-23, 06:43
Medlem
Men fyfan så mentalt retarderade folk är. Det är extremt enkelt att ordna ett blindtest av detta. Inneslut metallbitarna/magneterna respektive icke magnetiska saker i likadana plasthöljen som totalt väger lika mycket. Testa sedan blint om det är någon skillnad.

Men inte kommer vi få se det. Dårarna kommer göra tusentals olika experiment men aldrig något som faktiskt har potential att falsifiera deras hypotes.
Citera
2021-06-23, 07:08
Medlem
engammalfisks avatar
w t f.

what the actual fuck.

en magnet var lite väl kärvänlig när jag pröva sätta den på ovansidan av min ena hand, kan lägga upp foto på imgur om det önskas.

Jag har inte tagit vaccin men varit i närheten av folk som gjort.

---

Sen de levande karikatyrerna som säger det här inte är sant i det minsta kan ni åtminstone prova på er själva innan ni ordbajsar???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in