2021-07-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Allt folk blir magnetiska är rent trams. Men varför använda små kylskåpsmagneter när man kan ha riktikgt roligt. Om folk är magnetiska borde inte folk fastna i en sådan där stark lyftkransmagnet som man använder på bilskroten. Magnetiska personer borde fastna ganska bra i en sådan, det hade varit riktigt roligt att se.

Sedan om folk är magnetiska, varför flyger de inte all världens väg när de blir magnetröntgade.

Att folk blir magnetiska är allt annat än trams.
Vad det beror på är en annan nöt att knäcka.
Graphenet i vaccinerna, munskydden och testpinnarna kanske är svaret?
Grafen i sig är inte magnetiskt, men med elektriska vågor i luften som kanske aktiverar det?
5g? Ja jag vet hur det låter, men vem vet.
Du är bra naiv som förkastar saker och ting alldeles för skyndsamt.
Citera
2021-07-11, 21:32
Medlem
Jag och frugan är vaccinerade och vi är då inte det minsta magnetiska. Har följt instruktionerna i startinlägget noga.
Får heller inga utslag på kompassen. (Tur det egentligen, fan vad svårt att navigera om den pekar på mig hela tiden.)
Om folk helt plötsligt blivit magnetiska tror jag inte det beror på något vaccin.
Citera
2021-07-12, 07:56
Medlem
Då effekten enligt utsago i tråden ska vara liten av magnetismen så testade jag en sådan magnet som kan lyfta flera hundra kg, ja en sådan man hänger på en travers.

Jag trodde ju att det skulle pirra eller åtminstone fastna på huden. Men nää inte ett jäkla dugg hände.

Jag är vaccinerad. En kollega som är ovaccinerad kramade mig och vi höll i hand i 1 minut för att se om jag smittade över den påstådda magnetismen.

Men Nopp inget hände. Han var inte heller magnetisk.
Citera
2021-07-13, 12:36
Medlem
Det här var ett bra exempel på hur foliehattar vrider och vänder på sanningar. I början blev man magnetisk när man vaccinerade sig. Nu blir man magnetisk för att andra vaccinerar sig. Inget av det är såklart sant och så dumt att man undrar hur folk överlever vardagen.
När det började så tog folk mynt (som inte är magnetiska) och satte på huden och när myntet fastnade så kan det inte förklaras med annat än magnetism. Har folk inte gått klart grundskolan?
Förstår ni inte att ni blir trollade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in