Citat:
Ursprungligen postat av
MajorRuffel
Känner att jag mer och mer börjar smyghålla på Vegas i slutspelet. Tror de har bäst chans att stoppa Tampa, som ser ruggigt starka ut. Men ligger man 18 mille över lönetaket borde man väl se bra ut. Börjar störa mig rejält på att Tampa får ligga så mycket över, och för mig skulle det devalvera värdet på en eventuellt SC-sger för dem. Hoppas man täpper till det i framtiden, och att Lehner, Janmark och Karlsson får lyfta bucklan till sist.
Jo lite störigt. Men samtidigt, to be fair, alla lag får ju ligga så mkt över när det e slutspel.Inga regler brutna, bara kringgått dem.
Annars var det väldigt märkligt hur tampa bara kunde åka rakt igenom en annars igentäppt mittzon, om o om igen.
Islanders kanske tröttnat på sin egen tråkhockey, tråkat ut sig själva? Också lustigt hur ingenting fungerade för dom, nästan så man hörde Benny hill musik i vissa sekvenser.
Citat:
Ursprungligen postat av
thesys
Tur att Lehner finns i Vegas, det är den enda ljuspunkten jag har ifall de går till final. Vilken insats han stod för i natt. Och uppfriskande med en totalt ärlig Lehner på presskonferensen efter matchen!
"I Went On Twitter for 2 Hours & Watched You Guys Talk Sh*t About Me"
https://www.youtube.com/watch?v=TOmA-HN3veU
Imponerad av Lehners insats när han vilat så mkt. Kul,önskar honom all framgång. Men jag tycker han säger emot sig själv lite när han säger att han inte bryr sig om allt "noise" och sen i samma presskonferens säger att han kollar Twitter i timmar innan 🤷♂️