2021-03-25, 19:00
  #901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Ovanligt få svenskar i topp detta år dock vad gäller poäng och mål. Nåja ni får trösta er med Hedmans imponerande assister iaf.

Hedman är verkligen dominant just nu på båda ändar av isen. Enda backen med en poäng per match och enda backen som leder sitt lag i poäng. Efter den här säsongen finns det inga tvivel om vem av Hedman och Karlsson som kommer sluta med en bättre karriär.
Citera
2021-03-25, 19:56
  #902
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Filip fortsätter ta chansen, andra raka vinsten i andra starten. Högberg och D'accord bör vara rädda.
Låter bra, fortsätt så. Spelade för skojs skull Sens som vinnare av cupen till finfina odds.
Nu kan man ju nästan börja hoppas
Citera
2021-03-25, 22:16
  #903
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
Hedman är verkligen dominant just nu på båda ändar av isen. Enda backen med en poäng per match och enda backen som leder sitt lag i poäng. Efter den här säsongen finns det inga tvivel om vem av Hedman och Karlsson som kommer sluta med en bättre karriär.

Mm Hedman är dominant nu. Synd att han spelar i fel lag bara. Han bredvid Ekblad hade varit mumma.
Citera
2021-03-25, 22:17
  #904
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Filip fortsätter ta chansen, andra raka vinsten i andra starten. Högberg och D'accord bör vara rädda.

det är klart att det är upplyftande läsning efter dessa två matcher,men det har redan dragits paralleller till en ung carey price. pga bra positionering, lugn, spelar inte över, håller tätt vid vardera stolpar osv.. men lite för kraftiga ordalag så snabbt? åt andra hållet samma sak- som är j'ack huges och kakko kallades för ligans två sämsta spelare förra året...jag menar ge dessa unga spelare tid o kom med utvärdering sen. ofta så i nhl, knäreflex på allt
Citera
2021-03-26, 07:10
  #905
Medlem
welcometorealitys avatar
3+3 igen av Zibanesen mot samma motståndare Zjukt vad namnet.
Citera
2021-03-26, 08:32
  #906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
3+3 igen av Zibanesen mot samma motståndare Zjukt vad namnet.

Galet. Om några veckor har han gått förbi McDavid i poängligan...
Citera
2021-03-26, 09:26
  #907
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Galet. Om några veckor har han gått förbi McDavid i poängligan...
Ja hoppas att han fortsätter med detta en hyfsad vecka nu.
Citera
2021-03-26, 09:52
  #908
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Rangers går förbi Flyers och närmar sig en slutspelsplats.
Citera
2021-03-26, 16:27
  #909
Medlem
Flera läsare på Wikipedia tyckte det var kul att kalla Zibanejad ägare av Flyers organisation i hans Wikipedia-artikel. Kan inte klandra dem efter vad Zibanejad gjorde i natt. Två matcher i rad mot Flyers har han nu gjort 3 mål och 3 assist.
__________________
Senast redigerad av Heymid 2021-03-26 kl. 16:29.
Citera
2021-03-26, 16:37
  #910
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Flera läsare på Wikipedia tyckte det var kul att kalla Zibanejad ägare av Flyers organisation i hans Wikipedia-artikel. Kan inte klandra dem efter vad Zibanejad gjorde i natt. Två matcher i rad mot Flyers har han nu gjort 3 mål och 3 assist.
Menar du att någon roat sig med att editera artikeln?
Du tog ingen printscreen som du kan dela? Hade varit kul
Citera
2021-03-26, 16:39
  #911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Menar du att någon roat sig med att editera artikeln?
Du tog ingen printscreen som du kan dela? Hade varit kul
Någon skrev till och med att han var Philadelphias borgmästare. Men det du säger är överflödigt, det räcker med att kolla igenom redigeringshistoriken av artikeln från i natt så ser du:
https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Mika_Zibanejad&action=history
Citera
2021-03-26, 18:20
  #912
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av appendixxiv
det är klart att det är upplyftande läsning efter dessa två matcher,men det har redan dragits paralleller till en ung carey price. pga bra positionering, lugn, spelar inte över, håller tätt vid vardera stolpar osv.. men lite för kraftiga ordalag så snabbt? åt andra hållet samma sak- som är j'ack huges och kakko kallades för ligans två sämsta spelare förra året...jag menar ge dessa unga spelare tid o kom med utvärdering sen. ofta så i nhl, knäreflex på allt

Kan bara hålla med, man drar för stora växlar för snabbt åt båda hållen.

Sens har en hel del målvakter som slåss om andraspaden, nu när Murray/D'accord är skadade och Högberg varit usel så öppnade det oväntat tidigt upp för Gustavsson som visat upp sin potential.
Detta är särskilt intressant då det är expansion draft.
Murray känns på förhand som målvaktsvalet vem man än frågar, men han har inte presterat och har 4års-6,25M. Om Gustavsson fortsätter att imponera så finns det chans att han blir protectad före Murray.
__________________
Senast redigerad av J-dilla 2021-03-26 kl. 18:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in