2021-06-22, 16:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
De kommer till Sthlm också, men det kanske du hörde i dagens avsnitt.
Givetvis kommer Mia inte medverka om hon inte får åka till Umeå (med turnen dvs)
så att dom kan dra några lokala skämt om sin egen uppväxt som utfyllnad

Majorna? på Knyckare & Ina
Citera
2021-06-22, 17:01
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Givetvis kommer Mia inte medverka om hon inte får åka till Umeå (med turnen dvs)
så att dom kan dra några lokala skämt om sin egen uppväxt som utfyllnad

Majorna? på Knyckare & Ina
Knyckare är från Rolfstorp, Halland. Tror de skulle köra i Varberg som är närmaste stad.
Citera
2021-06-22, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
De kommer till Sthlm också, men det kanske du hörde i dagens avsnitt.

Nej inte lyssnat på det avsnittet än.
Men roligt
Citera
2021-06-22, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Öh den som kan finna hennes nuna attraktiv tangerar

En hel del har ju pratat lite grand i trådar om att Scroll-Mia verkar het. Men jag tror detta beror på att bildmaterialet på henne varit undermåligt. När Göteborgs-Posten nu bjuder oss på närbilder ser man hur tom och dum Scroll-Mia är i blicken, hur slapp hon är i hullet, hur hennes hud är likblek. Nej, Scroll-Mia må vara den i bloggen som säger "knulla" och "fitta" oftast men jag går inte på det. Ingen vill göra något sexuellt med en så livlös person som Scroll-Mia.
Citera
2021-06-22, 18:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
En hel del har ju pratat lite grand i trådar om att Scroll-Mia verkar het. Men jag tror detta beror på att bildmaterialet på henne varit undermåligt.
Om bildmaterialet varit undermåligt borde dom ju snarare inte tyckt att hon varit het ens där & då

Förövrigt handlar det inte om färg i ansiktet, det handlar om ansiktsform, muskulatur, proportioner & symmetri, sådant tenderar fastna på bild

Undertecknat: Lundborg
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-22 kl. 18:15.
Citera
2021-06-22, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daskmoert
Svulten på live-evenemang som man är hade jag nog gått om någon bjöd med mig, dock ser jag inte hur konceptet skulle bli bättre som show än som podd.

Undrar hur många riktigt gedigna Flashbackare som kommer dyka upp, vore kul att se kulturkrocken mellan ovårdade dödsknarkare, helyllenazister, slemgubbar, psykfall och de välstylade kvinnorna man ser desperat skrika efter biljetter på Facebook. Tror ni "tjackisar" är lika roliga IRL som i Inas skämt?

Det som jag kommer främst att tänka på när det gäller deras podd som show är de gamla klassiska Lindeman showerna med Hasse & Tage, där de bara stod rätt upp och ner, samt läste är en tidning och gjorde showen från det. Hur roligt som helst, men frågan är väl om något liknande håller idag för dagens publik. Vad jag läst i GP, så verkar showen genomtänkt och väl genomgång.
Det största bekymret som jag ser kan nog vara utifrån var de väljer att lägga uppträdande. Jag är övertygad om att denna shower passer bättre i mindre lokaler, där de kommer nära publiken och folk redan är lite avslappnad, samt på festhumör som en typisk krogshow.
Däremot verkar det snarare som de kör på så stort som möjligt för att därmed sälja mer biljetter eller få bättre gage om de nu har det. Det kan nog bli mer trixigt att få en sådan publik med sig och följs den av en eller två dålig recensioner, så är turnen nog rökt.
I värsta fall om showen blir sågad, så kan det nog spilla över på podden med.
Citera
2021-06-22, 20:03
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
En hel del har ju pratat lite grand i trådar om att Scroll-Mia verkar het. Men jag tror detta beror på att bildmaterialet på henne varit undermåligt. När Göteborgs-Posten nu bjuder oss på närbilder ser man hur tom och dum Scroll-Mia är i blicken, hur slapp hon är i hullet, hur hennes hud är likblek. Nej, Scroll-Mia må vara den i bloggen som säger "knulla" och "fitta" oftast men jag går inte på det. Ingen vill göra något sexuellt med en så livlös person som Scroll-Mia.
Låter som en average datornörd inklusive halva Flashback.
Citera
2021-06-22, 21:13
Medlem
Foxan1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Det som jag kommer främst att tänka på när det gäller deras podd som show är de gamla klassiska Lindeman showerna med Hasse & Tage, där de bara stod rätt upp och ner, samt läste är en tidning och gjorde showen från det. Hur roligt som helst, men frågan är väl om något liknande håller idag för dagens publik. Vad jag läst i GP, så verkar showen genomtänkt och väl genomgång.
Det största bekymret som jag ser kan nog vara utifrån var de väljer att lägga uppträdande. Jag är övertygad om att denna shower passer bättre i mindre lokaler, där de kommer nära publiken och folk redan är lite avslappnad, samt på festhumör som en typisk krogshow.
Däremot verkar det snarare som de kör på så stort som möjligt för att därmed sälja mer biljetter eller få bättre gage om de nu har det. Det kan nog bli mer trixigt att få en sådan publik med sig och följs den av en eller två dålig recensioner, så är turnen nog rökt.
I värsta fall om showen blir sågad, så kan det nog spilla över på podden med.
Ser ut som att det blev slutsålt på en liten stund och de har redan idag släppt två extrashower i Stockholm, så sågade eller inte så är nog turnén säkrad i alla fall.
Citera
2021-06-22, 22:23
Avslutad
Biljetterna verkar sälja fort många föreställningar som redan är slutsålt. De i sthlm är det mest ströplatser kvar. Några flashbackare borde ju gå dit.
Citera
2021-06-22, 22:52
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Biljetterna verkar sälja fort många föreställningar som redan är slutsålt. De i sthlm är det mest ströplatser kvar. Några flashbackare borde ju gå dit.
Kul! Mysigt att trötta belackare sätts på plats. Men nu gäller det att LEVERERA också
Citera
2021-06-23, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxan1977
Ser ut som att det blev slutsålt på en liten stund och de har redan idag släppt två extrashower i Stockholm, så sågade eller inte så är nog turnén säkrad i alla fall.

Isåfall borde den nog bli succe i resten av landet. Stockholmspubliken är vana och krävande, så kan inte tänka mig annat än att den ska fungera i resten av landet också, följt av de kommer få ännu mer följare på podden.
Citera
2021-06-23, 08:15
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Isåfall borde den nog bli succe i resten av landet. Stockholmspubliken är vana och krävande, så kan inte tänka mig annat än att den ska fungera i resten av landet också, följt av de kommer få ännu mer följare på podden.

När jag tänker efter så känns det som det är svårt att misslyckas. De bör plocka de lågt hängande frukterna bara.

De kör en show på 90 minuter utan paus. De borde lätt kunna fylla den med "det bästa" från podden och med lätthet nå upp till till betyg godkänt även om de roddar ihop allt med vänsternäven. Lite gammal skåpmat om mätkingar, gubbelisas gryta och grejer om Rotebro-Conny. Lite Böglyfts-standup på det och publiken kommer tycka de fått valuta för sin 500-lapp.

Det som skulle kunna förstöra det hela är om Emma går full retard politisk och de försöker köra nåt helt nytt som aldrig testats eller har någon koppling till vad som gjort podden populär. Men det tror jag inte de riskerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in